loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 264
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:37

هیچ راز نیست که کانادا دارای مناظر بسیار زیبا و باورنکردنی است ، از کوههای باشکوه گرفته تا دریاچه های بکر و گرفته تا جنگلهای متراکم که دارای درختان برجسته هستند. در حالی که شما می توانید با ماشین به برخی از نقاط عالی دسترسی داشته باشید ، بسیاری از بهترین مکان های کانادا فقط با پیاده راه می توانید. به عبارت دیگر ، شما نمی خواهید بهترین راهپیمایی ها در کانادا را که در زیر آورده ایم ، از دست ندهید.

از ساحل شرقی ناهموار نیوفاند لند گرفته تا ساحل غربی وحشی جزیره ونکوور گرفته تا قله های عظیم یوکان ، در اینجا بهانه های موردعلاقه ما برای پوشیدن چکم

هیچ راز نیست که کانادا دارای مناظر بسیار زیبا و باورنکردنی است ، از کوههای باشکوه گرفته تا دریاچه های بکر و گرفته تا جنگلهای متراکم که دارای درختان برجسته هستند. در حالی که شما می توانید با ماشین به برخی از نقاط عالی دسترسی داشته باشید ، بسیاری از بهترین مکان های کانادا فقط با پیاده راه می توانید. به عبارت دیگر ، شما نمی خواهید بهترین راهپیمایی ها در کانادا را که در زیر آورده ایم ، از دست ندهید.

از ساحل شرقی ناهموار نیوفاند لند گرفته تا ساحل غربی وحشی جزیره ونکوور گرفته تا قله های عظیم یوکان ، در اینجا بهانه های موردعلاقه ما برای پوشیدن چکمه های پیاده روی ما قرار دارد. این که چه چیزی کوتاه و آسان را ترجیح می دهید و یا برای یک چالش آماده هستید ، دنباله ای را پیدا می کنید که با این لیست از بهترین راهپیمایی ها در کانادا ، برای شما مناسب است.

1. West Coast Trail ، بریتیش کلمبیا

ساحل صخره ای در دنباله ساحل غربی ، جزیره ونکوور

کوله پشتی خود را بسته ، قطب های پیاده روی خود را ببندید و بندهای خود را ببندید: اگر به فکر پیاده روی در مسیر 75 کیلومتری غرب ساحل غربی هستید ، قصد سوار شدن در وحشی را دارید.

مسیر واقع در ساحل غربی پارک اقیانوس آرام در جزیره ونکوور بریتیش کلمبیا واقع شده است ، تریل ساحل غربی بهترین های ساحل ناهموار را به نمایش می گذارد. با پیاده روی در اقیانوس ، در کنار سواحل شنی ، بر روی تخته سنگهای غول پیکر و غارهای دیدنی گذشته قرار خواهید گرفت. در داخل کشور ، از نردبان های چوبی سخت و صاف (بالاتر از 100 عدد از آنها) ، صخره های سقوط کرده ، کابین های اتومبیل سواری در رودخانه ها بالا خواهید رفت ، و گلهای وحشتناکی زیادی روی کفشهای پیاده روی خود جمع خواهید کرد (از این رو نیاز به راه اندازهای یاد شده). .

شبها در خواب در سواحل زیر ستاره می گذرید ، نگاهی اجمالی به زندگی یک نگهبان فانوس دریایی می اندازید و احتمالاً باران بدنام West Coast را تجربه خواهید کرد - اما مهم نیست که چه باشد ، این سفر شما خواهد بود. هرگز فراموش نخواهم کرد.

اسکان: استراحتگاه های برتر با ارزش در جزیره ونکوور

  • بیشتر بخوانید:
  • مسیرهای پیاده روی با بالاترین امتیاز در جزیره ونکوور ، سال قبل از میلاد

2. Skyline Trail ، نوا اسکوشیا

نمایی از دنباله Cabot از دنباله Skyline در پارک ملی ارتفاعات کیپ برتون

پارک ملی Highlands کیپ برتون ، از نظر بسیاری به عنوان یکی از بهترین پارک های ملی کانادا شناخته می شود ، عمدتا به دلیل اینکه منظره های تقریباً همه جا در این پارک واقعاً زیبا هستند: فکر کنید تپه های نوردی ، صخره های ساحلی ، تالابهای باتلاقی و اقیانوس وسیعی که ادامه دارد تا ابد.

یکی از محبوب ترین پیاده روی های این پارک Skyline Trail است که یکی از بهترین نقاط دیدنی کل پارک را ارائه می دهد. پیاده روی می تواند به صورت پیاده روی 6.5 کیلومتری انجام شود یا پیاده روی ها می توانند برای حلقه 8.2 کیلومتری کمی اضافی اضافه کنند .

پیاده روی به اندازه کافی کوتاه است که فقط در چند ساعت می توانید با آن مقابله کنید ، اما به اندازه کافی طولانی است که شما را به طور کامل در مناظر نفس گیر نوا اسکوشیا غوطه ور کند. این یک پیاده روی نسبتاً آسان است. چالش برانگیزترین عنصر دنباله ، بخشی از پله ها است.

علاوه بر مناظر شگفت انگیز از اقیانوس اطلس ، Skyline Trail فرصت های زیادی برای مشاهده حیوانات وحشی فراهم می کند: چشم های خود را برای عقاب های طاس ، نهنگ ها ، خرس ها ، و همچنین - حیواناتی که پارک در آن بیشتر شناخته شده است ، لوس کنید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در جزیره کیپ برتون

3. Plain of Six Glaciers ، آلبرتا

نمای دریاچه لوئیز از مسیر Plain of Six Glaciers

واقع در کوه های راکی کانادا در نزدیکی دریاچه لوئیس در پارک ملی بنف ، دشت از شش یخچالهای طبیعی یک دنباله محبوب است که واقعا نشان می دهد زیبایی از رشته کوه های راکی. در نظر گرفته شده برای یک پیاده روی متوسط ، پیست خارج و پشتی مساحت 13.8 کیلومتر است .

دنباله از دریاچه محبوب (اما خیره کننده) دریاچه لوئیز شروع می شود ، سپس 587 متر به تدریج با استفاده از کلیدهای چرخشی ، صعود می کند و منظره ای عالی از دریاچه فیروزه ای را که در زیر آن قرار دارد ، ارائه می دهد. همانطور که شما به سمت انتهای پیاده روی می روید ، دنباله به سمت یک علفزار باز می شود. به نظر می رسد - و احساس می کند - مثل وسط هیچ جا نیستید. تعجب! یک چایخانه روستایی واقع در علفزارهای کوهستانی آلپ وجود دارد که برای مشاغل فصلی (فقط پول نقد) باز است.

در صورت آمادگی برای شرایط زمستانی ، این مسیر بهترین راهپیمایی در اواسط تابستان نیست - در غیر این صورت ، انتظار دارید که با یخ و برف روبرو شوید. با توجه به ماهیت Rockies ، ایده آل است که در طول سال لایه ها را بسته بندی کنید ، زیرا آب و هوا می تواند به سرعت تغییر کند ، به خصوص هنگامی که به ارتفاعات بالاتر می روید.

4- East Trail Trail ، نیوفاندلند

صخره هایی در امتداد مسیر شرق ساحل در نیوفاندلند

برای یک چالش حماسی آماده هستید؟ مسیر 336 کیلومتری East Coast Trail از طریق خط ساحلی شرقی نیوفاندلند وزش باد می شود و برخی از بخش ها در حال سواحل وحشی جدی و سایر مناطق در مجالس عجیب و غریب هستند.

بیشتر مردم به جای اینکه کل مسیر را دنبال کنند ، تصمیم می گیرند بخش های کوچکتری از Trail Coast Coast را بررسی کنند. تقریباً برای همه افراد وجود دارد ، از پیاده رویهای فوق العاده آسان گرفته تا افزایش شدید که ماجراجویان باتجربه را به چالش می کشد.

برای یک گزینه آسان ، مسیر نقره ای معدن سر ، یک مسیر هفت کیلومتری (خارج و پشت) را در امتداد ساحل شنی ، داخل جنگل و بالای رودخانه امتحان کنید. برای یک چالش واقعی ، از مسیر White Horse Path ، پیاده روی شیب دار 18.2 کیلومتری (یک طرفه) بازدید کنید و دارای مناظر شگفت انگیز از ساحل است.

5. گریزلی دریاچه دنباله ، یوکان

نمای از مسیر دریاچه گریزلی

پارک سرزمینی آرامگاه یوکان یکی از بی نظیرترین مناظر در کل کشور را ارائه می دهد. با گذر از بزرگراه دمپستر درست از آن و قله های ناهموار تا آنجا که چشم می بیند ، پارک یک تجربه پیاده روی ماجراجویی را انتخاب کرده است. چند مسیر رسمی ، مشخص شده وجود دارد - بهترین شرط شما این است که برای راهنمایی درباره مکان سرگردانی به مرکز اطلاعات مراجعه کنید.

اگر دنباله مشخصی را ترجیح می دهید ، پیاده روی را به دریاچه گریزلی ببینید. در 11 کیلومتری (یک طرفه) و با 797 متر افزایش ارتفاع ، بیشتر پیاده روی ها ترجیح می دهند شبانه کنار دریاچه اردو بزنند ، اما برای این کار به مجوز احتیاج دارید و تعداد مجوزهای مجاز نیز محدود است. اگر وقت کافی برای پس انداز کردن ندارید یا به اندازه کافی خوش شانس نیستید که مجوز خود را بگیرید ، باز هم ارزش این را دارد که چهار کیلومتر اول مسیر را به عنوان یک پیاده روی در خارج از خانه انجام دهید.

پیاده روی شما را از طریق چمنزارهای آلپی و از طریق تندرا بهاری تنگ می کند و از این طریق شما را مجبور می کند تا مسیر خود را در امتداد دامنه های سنگی تالوس صخره ای در امتداد پشته های در معرض خطر حرکت کنید ، زیرا کار خود را به سمت دریاچه انجام می دهید. با رسیدن به دریاچه گریزلی ، خواهید فهمید که همه هیاهو چیست. قله های کوهستانی بلندی که در آسمان قرار دارند ، بر فراز دریاچه مانند قلعه دراکولا قرار دارند.

6. Fundy Footpath ، نیوبرانزویک

بر فراز رودخانه بزرگ ماهی قزل آلا در امتداد راه پیمایی Fundy

کشش 47.5 کیلومتری در امتداد خلیج Fundy - خانه به بالاترین جزر و مد در جهان - Fundy Footpath پیاده روی برای ضعف قلب نیست. کار سختی است ، با این که دنباله به طور مرتب بالا می رود و پایین می رود ، برای یک ارتفاع از ارتفاع بیش از 2750 متر . با پایان پیاده روی ، پاهای شما احساس بزرگی می کند - اما نمی توانید لبخند را از صورت خود پاک کنید.

این یک مسیر به نقطه است که شامل ترکیبی از بخش های جنگلی و پیاده روی های ساحلی است که اکثر افراد پیاده روی را برای طی کردن حدود چهار روز طول می کشد . اردوگاه های بیابان وجود دارد که در چندین نقطه در طول مسیر واقع شده اند.

چکمه های پیاده روی ضد آب دوست شما در Fundy Footpath هستند: این پیاده روی دارای گذرگاه های رودخانه است و در کنار آبشارها عبور می کند. همچنین باید مراقب جزر و مد باشید ، که می تواند اوضاع را کند کند - نمودار جزر و مد یک الزام در مجموعه دنده شما است. این کار سختی است ، اما از نگاه های استثنایی که هرگز نمی توانید به غیر این صورت دسترسی پیدا کنید ، پاداش می گیرید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در خلیج Fundy

7. دنباله خاکستری خاکستری ، Manitoba

پیاده روی در یک باتلاق در پارک ملی سواری کوه

شما باید جنگل های پارک ملی سواری کوهستان را بررسی کنید - و راهی بهتر از این نیست که بتوانید با پیاده روی دنباله زیبای خاکستری خاکستری. در فاصله 14.2 کیلومتری (بازگشت) ، این دنباله از میان جنگل طوفان می شود و در بیشتر مواقع در سایه قرار دارد. مواظب علائم حیات وحش باشید ، مانند آهنگ هایی در خاک و یا نشانه های پنجه در درختان. از این گذشته ، کوهنوردی به دلیل گرگ خاکستری شناخته شده است.

در تابستان ، دنباله دارای رنگهای زیادی در میان قهوه ای و درختان سبز است که پروانه ها در آن شکوفا می شوند و از گل های وحشی روشن در شکوفه های کامل استفاده می کنند. در زمستان ، دنباله در برف پوشانده می شود و توسط کفش برفی یا اسکی قابل دسترسی است.

هر زمان که بخواهید آن را پیاده روی کنید ، با کابین لاستیک روستایی Grey Owl در نیمه راه مواجه خواهید شد. این مکان مناسب برای لذت بردن از یک پیک نیک یا یک قمقمه چای داغ قبل از سفر به عقب است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در Manitoba

8- دنباله سر شیر ، انتاریو

صخره های سنگ آهک در مسیر شیر Lion's

برای نمایش های باورنکردنی از خلیج جورجیا ، به سمت شبه جزیره بروس بروید تا مسیر Lion's Head Trail را ببینید ، بخشی از مسیر 890 کیلومتری Bruce Trail .

با مسافت تقریبی 15 کیلومتر (گرچه پیاده روی را می توانید کمی کوتاه تر یا طولانی تر کنید) ، این مسیر در جنگل سایه دار شروع می شود و درنهایت منجر به پاره شدن صخره های سنگ آهک 60 متری مشرف به خلیج می شود. نمای آب به سادگی نفس گیر است.

محافظ وجود ندارد ، بنابراین قدم خود را در نظر بگیرید! همچنین لازم به ذکر است که بیشتر دنباله آن دنباله های صخره ای است ، بنابراین حتماً کفش های محکم به همراه داشته باشید.

9. پیاده روی دریاچه گاریبالدی ، بریتیش کلمبیا

دریاچه گاریبالدی در نزدیکی ویستلر ، پیش از میلاد

برای بازدید از دریاچه گاریبالدی - یکی از زیباترین دریاچه های آلپ در کل کشور - به سمت شمال ونکوور به سمت ویستلر حرکت کنید و ماشین خود را در Rubble Creek پارک کنید . از آنجا ، یک کوه صعب العبور نه کیلومتری (یک طرفه) به آبهای بکر دریاچه گریبالدی است.

مسیر دنباله دار با کشش طولی در زیر یک جنگل بی پایان از تحمیل درختان آغاز می شود. پیاده روی به تدریج اما ثابت است و از 820 متر صعود می کند . هنگامی که دنباله به مزارع کوهستانی آلپ می رود ، با گل های وحشی بد بو و لعاب به دریاچه گاریبالدی تغذیه شده از یخچال های طبیعی منتقل می شوید ، بلافاصله پاداش خواهید گرفت.

می توانید در دریاچه اردو بزنید ، اما مطمئن باشید قبل از موعد اردوگاه خود را از طریق پارک استانی Garibaldi رزرو کنید . این یک مسیر شلوغ در تابستان است ، به خصوص در آخر هفته یا تعطیلات. با این وجود ، این یک تمرین چالش برانگیز است ، و دیدگاه ها باعث می شود ارزش این تلاش را داشته باشد.

  • بیشتر بخوانید:
  • پرش به بالاترین سرعت در نزدیکی Whistler ، BC

10. The Crack Trail ، انتاریو

نمایی از مسیر Crack

دلیلی وجود دارد که هنرمندان مشهور و گروه هفت عضو مشهور کانادایی AY Jackson ، AJ Casson و Franklin Carmichael به پارک استانی کیلارنی کشیده شوند . با مشرف به خلیج جورجیا ، این پارک امکانات کمی دارد - درعوض ، این فرصت نادر را برای غوطه ور شدن در بیابان واقعی فراهم می کند.

یکی از بهترین راهها برای تجربه تنهایی ، پیاده روی در مسیر Crack Trail ، یک مسیر پیاده روی نسبتاً دشوار شش کیلومتری خارج از کشور و چشم اندازهای استثنایی دریاچه است. دنباله شروع می شود با مسیری ناگهانی ، به دنبال یک جاده قدیمی عبور تا زمان ملاقات با دنباله Silhouette La Cloche . شما از دریاچه Kakakise خوش منظره عبور خواهید کرد ، سپس هنگامی که دنباله شروع به صعود می کند ، می دانید که به کرک نزدیک شده اید.

دقیقاً کرک چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست ، یک شکاف بزرگ بین یک دیوار کوارتزیتی است و در صورت ادامه پیاده روی باید مسیر گذرگاه باریک را حرکت دهید. ردپای اینجا صخره ای با پایداری ناپایدار است ، بنابراین با دقت قدم بزنید. در طرف مقابل ترک ، نمایی از دریاچه Killarney خود را نشان می دهد - یک جایزه عالی برای تلاش های شما.

اسکان: اقامتگاههای تفریحی برتر در انتاریو

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین پیاده روی ها در پارک استانی کیلارنی و مناطق نزدیک

11. جفر لیک ، بریتیش کلمبیا

دریاچه فوقانی جفره

در شمال ویستلر و پمبرتون ، پارک استانی جفری لیکز واقع در مجموعه ای از سه دریاچه غیرقابل فیروزه است که با یک مسیر پیاده روی 7.7 کیلومتری (برگشت) در دسترس است.

مسیر رسیدن به دریاچه اول نسبتاً آسان است ، در حالی که رسیدن به دریاچه های دوم و سوم شامل صعود تندتری است که قلب شما را تپش می دهد. یک سفر جانبی کوتاه در مسیر به دریاچه سوم که به یک آبشار دسترسی پیدا می کند - برای قرار دادن کمی کار اضافی آن را در نظر بگیرید.

در تابستان ، جفره دریاچه می تواند یک باغ وحش کمی باشد ، مسیری پیاده روی با مسئولیت پذیری را بسیار مهم می کند تا از آسیب رساندن به محیط زیست شکننده منطقه جلوگیری شود. اگرچه این دریاچه ها زیبا هستند ، اما توسط یخچال های طبیعی تغذیه می شوند و در تمام طول سال بسیار سرد هستند. رفتن به غرق توصیه نمی شود.

12. دنباله عرش کینگ ، یوکان

نمایی از دریاچه کاتلین از مسیر پیک اوج کینگ

پارک ملی Kluane در بالاترین قله کانادا (که کوه لوگان است ) قرار دارد. در حالی که بیشتر کوهنوردان هرگز فرصتی برای صعود Logan نخواهند داشت ، پیاده روی دیگری در Kluane وجود دارد که بسیار قابل دسترسی تر است: The Peak Trail Peak Trail.

این پیست 129 کیلومتر (بازگشت) و از آن فاصله 1،372 متر فاصله دارد. شما ریاضیات را انجام می دهید: این یک مسیر سخت است ، به ویژه هنگامی که راه خود را از طریق کلیدهای چرخشی و عبور از فلات (به نام صندلی تاج و تخت پادشاه) گذراندید. بسیاری از مردم آن را یک روز در اینجا می نامند. دیگران به قله ادامه می دهند.

هشدار داده شود: این قسمت پیچیده و در معرض است ، با وزش بادهایی که می تواند به شدت باد کند. اگر شرایط با هم همکاری کنند ، نمایی که در زیر دریاچه کتلین وجود دارد ، باعث می شود کار سخت و ارزش آن را داشته باشد.

13. دنباله صد سالگی Ridges ، انتاریو

رنگ های پاییز را در طول مسیر صدقه Ridges

پارک استانی Algonquin مکانی محبوب برای دوستداران طبیعت است که امیدوارند از آن دور شوند. در حالی که این پارک یک مکه واقعی برای قایقرانی است ، اما همچنین یک مکان عالی برای پیاده روی مسالمت آمیز است. Centennial Ridges یکی از گزینه های بسیار عالی است: این مسیر پیاده روی ها را از طریق یک جفت از پشته های بلند عبور می دهد و منظره ای از طبقه اول را به پارک ارائه می دهد.

Centennial Ridges Trail طول 10.4 کیلومتر دارد و از آنجایی که این یک مسیر حلقه است ، دیگر نیازی به استفاده از مراحل خود ندارید. با 460 متر افزایش در ارتفاع ، تا حدودی به دلیل صخره ها و ریشه های موجود در مسیر دنباله ، بسیار دشوار به نظر می رسد ، اما فردی که در وضعیت بدنی مناسبی قرار دارد ، می تواند بطور کلی دنباله را در کمتر از چهار ساعت انجام دهد .

پشته ها به انتهای پیاده روی است ، اما دیدگاه های خوب دیگری نیز در این مسیر وجود دارد ، از جمله چند حوضچه بید که ارزش دیدن دارد. هیچ مکان بهتری برای پاک کردن سر و لذت بردن از بهترین کارهای مادر طبیعت وجود ندارد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 242
  • بازدید کلی : 17390
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی