loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 350
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 14:05

در سالهای اخیر ، گوتنبرگ و ساحل غربی به یک مکان برتر برای مواد غذایی تبدیل شده اند. غذاهای دریایی در کلاس جهانی ، رستوران های برنده جایزه و خط ساحلی باشکوه بازدیدکنندگان بین المللی را به تعداد روزافزون جلب می کند. گوتنبرگ ، یا همانطور که در سوئد شناخته شده است ، گوتبورگ ، دومین شهر این کشور است ، اما از لحاظ شخصیت بسیار متفاوت با برادر بزرگ دورش ، استکهلم است . شهروندان گوتنبرگ به شهر خود بسیار افتخار می کنند ، و یک رقابت غالباً شدید بین استکهلم ، در شمال ، و همتای جنوبی آن وجود دارد. آب و هوا معتدل تر است ، وعده های غذاخوری با نقاشی های دیواری کمی زودتر از سال شروع می شود و در کل گوتنبرگ احساس اروپایی بیشتری نسبت به پایتخت سوئد در 467 کیلومتری شمال شرقی دارد. با توجه به اینکه فردریک شاون دربا دانمارک فقط سه ساعت و نیم با کشتی فاصله است ، همه اینها تعجب آور نیست.

در سالهای اخیر ، گوتنبرگ و ساحل غربی به یک مکان برتر برای مواد غذایی تبدیل شده اند. غذاهای دریایی در کلاس جهانی ، رستوران های برنده جایزه و خط ساحلی باشکوه بازدیدکنندگان بین المللی را به تعداد روزافزون جلب می کند. گوتنبرگ ، یا همانطور که در سوئد شناخته شده است ، گوتبورگ ، دومین شهر این کشور است ، اما از لحاظ شخصیت بسیار متفاوت با برادر بزرگ دورش ، استکهلم است . شهروندان گوتنبرگ به شهر خود بسیار افتخار می کنند ، و یک رقابت غالباً شدید بین استکهلم ، در شمال ، و همتای جنوبی آن وجود دارد. آب و هوا معتدل تر است ، وعده های غذاخوری با نقاشی های دیواری کمی زودتر از سال شروع می شود و در کل گوتنبرگ احساس اروپایی بیشتری نسبت به پایتخت سوئد در 467 کیلومتری شمال شرقی دارد. با توجه به اینکه فردریک شاون دربا دانمارک فقط سه ساعت و نیم با کشتی فاصله است ، همه اینها تعجب آور نیست.

همچنین نگاه کنید به: کجا باید در گوتنبرگ اقامت داشت

1 پارک تفریحی لیزبرگ

شهربازی لیزبرگ
شهربازی لیزبرگ claes krantz / عکس اصلاح شده است
اشتراک گذاری:

شهربازی لیزبرگ که یک موسسه گوتنبرگ است ، مورد علاقه واقعی خانواده است. سفرهای هیجان انگیز و ماشین های غلتکی ، کنسرت های منظم و بازار شگفت انگیز کریسمس ، این مکان را به یک جاذبه محبوب در بین مردم محلی و گردشگران تبدیل کرده است. حدود 40 جاذبه و تفریح مختلف ، مانند AtmosFear ، بلندترین سواری سقوط آزاد در اروپا ، و غلتک چوبی بالدر برنده جایزه ، Balder به شما کمک می کند تا در ساعاتی دور باشید. بر روی چرخ لیزبرگ ، مناظر فوق العاده ای از سطح شهر پذیرایی می شوید و غلتک هلیکس یکی دیگر از موارد مورد علاقه است. همچنین در ماه های تابستان غذای خوب ، موسیقی ، بازی و صدها هزار گل شکوفا شده است.

آدرس: Örgrytevägen 5 ، 41251 گوتنبرگ

سایت رسمی: www.liseberg.com

2 اسلاتسکوگن

گوزن های شمالی در Slottsskogen
گوزن های شمالی در Slottsskogen
اشتراک گذاری:

یکی از بهترین کارهای رایگان برای مردم محلی و گردشگران در گوتنبرگ قدم زدن در اطراف Slottsskogen زیبا با مساحت 338 هکتار ، یک پارک پر برگ و یک باغ وحش کوچک در قلب شهر است. این یک مکان خارق العاده برای آوردن کل خانواده است. گوزن ، مهر و موم ، پنگوئن ، گوزن و گوزن فقط برخی از گونه هایی است که می توانید در باغ وحش مشاهده کنید و از آوریل تا سپتامبر بچه ها می توانند از اسب سواری و حیوانات حیوانات حیاط باغداری در باغ وحش نوازش لذت ببرند. بسیاری از مردم نیز برای استراحت و گشت و گذار در مناطق آرام پارک و جنگل های وحشی افرا ، راش و بلوط به اینجا می آیند. اسکیت رولر ، دوچرخه سواری ، آهسته دویدن و گلف مینیاتور از دیگر فعالیت های محبوب است. کافه ها و زمین های بازی کودکانه که به خوبی طراحی شده اند در داخل پارک قرار دارند و کنسرت ها و رویدادهایی نیز از جمله جشنواره محبوب موسیقی Way Out West در تابستان در اینجا برگزار می شود. در لبه پارک استموزه تاریخ طبیعی گوتنبرگ با دیوراماهای حیوانات از سراسر جهان.

آدرس: Slottskogspromenaden ، 414 76 گوتنبرگ

3 مجمع الجزایر جنوبی

مجمع الجزایر جنوبی
مجمع الجزایر جنوبی
اشتراک گذاری:

برای یافتن دهکده های جذاب ، مناظر خیره کننده و سواحل بکر نیازی به دور از شهر نیستید. سافاری های مهر و موم ، قایقرانی ، ماهیگیری خرچنگ دریایی ، ماهیگیری در دریا و گردش در قایق تنها برخی از فعالیت های وسوسه گردشگران در مجمع الجزایر گوتنبرگ (Skärgården) است. پیوندهای منظم کشتی به بیشتر نقاطی که می خواهید بروید انجام می شود. جزایر جنوبی که از بندر کشتی Saltholmen به آنجا رسیده اند ، همچنان منطقه ای بدون ماشین هستند و آن را به مکانی مناسب برای دوچرخه سواران و کوهنوردان تبدیل می کند. جزیره Styrsö ، با چهار روستای عجیب و غریب و حدود 1400 نفر ساکن ، یک درمان واقعی است. قدیمی ترین دهکده ، Byn ، که به معنای واقعی کلمه به معنی دهکده است ، به سال 1752 برمی گردد. همچنین یک دفتر پست ، کافه ها ، مغازه ها ، مهمانسرا و رستوران و همچنین مکان های زیادی برای ماهیگیری و شنا وجود دارد.

4 باغ گیاه شناسی گوتنبرگ (گیاه شناسی)

باغ گیاه شناسی گوتنبرگ (گیاه شناسی)
باغ گیاه شناسی گوتنبرگ (گیاه شناسی)
اشتراک گذاری:

اگر در بین گشت و گذار در جاهای دیدنی شهر احساس خلوص طبیعت می کنید ، این باغ 432 هکتاری آرام مکانی عالی برای تفریح است. بخشی از ذخیره گاه طبیعت و درختستان ، با مسیرهای پیاده روی از طریق درختان و بخشی دیگر از باغ های زیر کشت ، این واحه آرام یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در اروپا است و حدود 16000 گونه مختلف گیاهی از جمله برخی از نمونه های بسیار نادر را در خود جای داده است. نکات برجسته این هتل شامل Glade ژاپنی ، دره Rhododendron رنگارنگ و باغ صخره ای است که با صدای آرامش بخش یک آبشار غرق می شود. گل ارکیده و سایر گونه های گیاهان عجیب و غریب در گلخانه ها شکوفا می شوند و حتی می توانید یک درخت نادر از جزیره ایستر را ببینید که در طبیعت منقرض شده است. این پارک مخصوصاً در بهار و تابستان که شکوفه های رنگارنگ روی درختان جمع می شود بسیار زیبا است.

آدرس: Carl Skottsbergs gata 22A، 413 19 Göteborg

سایت رسمی: https://www.botaniska.se/

5 موزه هنر گوتنبرگ (Goteborgs Konstmuseum)

موزه هنر گوتنبرگ (Goteborgs Konstmuseum) گیوم باویر / عکس اصلاح شده
اشتراک گذاری:

موزه هنر گوتنبرگ میزبان مجموعه ای از آثار است که به عنوان یکی از بهترین آثار در شمال اروپا شناخته می شود. این مجموعه آثار هنری از قرن پانزدهم تا قطعات معاصر را با تأکید ویژه بر هنر نوردیک پوشش می دهد. از هنرمندان برجسته اینجا می توان به کارل لارسون ، ادوارد مونک ، اندرس زورن ، پیکاسو ، شاگال ، مونه ، رامبراند و بسیاری دیگر اشاره کرد. این موزه همچنین میزبان نمایشگاه های موقت و همچنین فعالیت های خانوادگی ، سخنرانی ها ، کارگاه های آموزشی ، تورهای راهنما ، فروشگاه و کافه است. نمایشگاه های عکس در مرکز Hasselblad در موزه نیز کاملاً قابل دیدن است. نکته برجسته نمایشگاه سالانه برنده جایزه هاسلبلاد است. در همسایگی سالن کنسرت تئاتر شهر و آرت دکو قرار دارد.

آدرس: Götaplatsen، 41256 Gothenburg

سایت رسمی: www.konstmuseum.goteborg.se

6 انتخاب سردبیربساز

بساز
بساز Gran Hglund (Kartlsarn) / عکس اصلاح شده
اشتراک گذاری:

در غرب شهر ، هاگا یکی از قدیمی ترین محله های گوتنبرگ است و قدمت آن از اواسط قرن هفدهم میلادی است. در امتداد محله جذاب Haga Nygata که با خانه های چوبی زیبا ، فروشگاه های بوتیک و کافه های دلپذیر پوشیده شده است قدم بزنید. یکی از بزرگترین نان های دارچینی دنیا (Kanelbullar) را در کافه Husaren امتحان کنید ، از اسپا و رستوران Haga Bathhouse دیدن کنید یا از غذاهای دریایی تازه در رستوران Sjöbaren لذت ببرید . بیش از 140 سال است که سازندگان شکلات Bräutigam را از دست ندهید . در منطقه جنوب شرقی ، می توانید از Skansen Kronan به شهر نگاه کنید . به محض اینکه شب برای پخش موسیقی زنده به Pustervik می رود ، درست بیرون از هاگا.

مکان: هاگا نیگاتا ، گوتنبرگ

7 انجمن باغ (Trädgårdsföreningen)

انجمن باغ
انجمن باغ ایرنه کرلین / عکس اصلاح شده
اشتراک گذاری:

در قلب شهر ، انجمن باغ گوتنبرگ (Trädgårdsföreningen) یکی از زیبا ترین پارک های قرن نوزدهم در اروپا است. در اینجا می توانید در میان چمن های نورد ، گیاهان عجیب و غریب و ساختمان های تاریخی قدم بزنید. باغ های جنگلی و مجموعه ای باشکوه از گل رز برای هر چشم جشن است ، در حالی که خانه نخل شیشه ای و چدنی باشکوه در مرکز پارک از کاخ بلور معروف لندن الهام گرفته شده و از سال 1878 یکی از جاذبه های محبوب بوده است. برای بچه ها ، یک زمین بازی عالی با نوسانات ، سرسره ها و مسیرهای مخفی برای کاوش وجود دارد. رستوران ها و کافه ها در محل هستند و در طول سال کنسرت ها و نمایش ها در اینجا برگزار می شود.

آدرس: Slussgatan 1 ، گوتنبرگ

سایت رسمی: www.tradgardsforeningen.se

8 Universeum

Universeum
Universeum فردریک روبنسون / عکس اصلاح شده
اشتراک گذاری:

در مرکز گوتنبرگ ، یونیورسوم بزرگترین مرکز علمی در کشورهای شمال اروپا و یک روز عالی برای همه خانواده است. آکواریوم ها از بزرگترین آکواریوم ها در اروپا هستند. جنگل بارانی داخل خانه را کاوش کنید ، یا به سافاری بروید و از نزدیک با مارمولک ها ، پرندگان ، حشرات ، تنبل ها و چندین گونه میمون نزدیک شوید. مخزن اقیانوس کوسه های مختلفی را در خود جای داده است که بزرگترین آنها کوسه ببر شنی است. همچنین می توانید مارماهی های مارماهی و شمشیر ماهی را مشاهده کنید و حتی هنگام برخورد با اشعه های غول پیکر لمس کنید. از دیگر کارهای سرگرم کننده می توان به بازدید از نمایشگاه فضا و آزمایشگاه کار ، جایی که بچه ها می توانند لباس های مختلف بپوشند و مشاغل مختلف را امتحان کنند ، اشاره کرد.

9 اسکانسن کرونان

اسکانسن کرونان
اسکانسن کرونان Bernt Rostad / عکس اصلاح شده است
اشتراک گذاری:

قلعه Skansen Kronan با کمی پیاده روی از منطقه تاریخی شهر هاگا ، با یک پله شیب دار از پلکان ، نمایی کوتاه از تاریخ سوئد و همچنین مناظر گسترده ای از شهر را ارائه می دهد. این قلعه در سال 1697 تکمیل شد تا در برابر تهدیدات قابل درک حملات دانمارک از جنوب ساخته شود. با این حال ، گوتنبرگ هرگز اینگونه مورد حمله قرار نگرفت و توپهای داخل آن قرنها بیکار مانده اند. این ساختمان به عنوان زندان ، به عنوان یک اقامتگاه خصوصی در طول قرن نوزدهم و به عنوان یک موزه نظامی در قرن 20 خدمت می کرد. امروز ، این سایت شامل یک رستوران و یک مرکز همایش است. در پادگان قدیمی ارتش و مجاور برج یک کافه تابستانی واقع شده است که کیک ها ، شیرینی ها و بستنی های خانگی را سرو می کند.

مکان: اسکانسبرجت ، لینستادن ، گوتنبرگ

10 Feskekörka: بازار ماهی

Feskekörka: بازار ماهی
Feskekörka: بازار ماهی Darcy Parks / عکس اصلاح شده است
اشتراک گذاری:

گوتنبرگ همه چیز در مورد غذاهای دریایی است ، بنابراین چه راهی بهتر از این که مانند محلی ها غذا بخورید ، به قلب و روح شهر بروید. کلیسای Feskekörka ، که به معنای واقعی کلمه "کلیسای ماهی" ترجمه می شود ، مربوط به سال 1874 است و به عنوان آزمایشی ساخته شده است تا ببیند آیا یک ساختار واحد می تواند بدون ستون باشد. خوشبختانه به نظر می رسد که تاکنون کار کرده است. در داخل ، طیف وسیعی از ماهی فروشان صنعتگر و رستوران های عالی را پیدا خواهید کرد. انواع خوراکی های غذای دریایی که در این روز تازه به بازار عرضه می شوند وجود دارد بنابراین اگر غذای خود را تهیه می کنید ، می توانید یک غذای خوب بخورید. در غیر اینصورت ، به برخی از میگوهایی که می خواهید از آنها استفاده کنید بپردازید و در کنار کانال مجاور بنشینید یا در رستوران گابریل در طبقه بالا مستقر شوید.

آدرس: Rosenlundsvägen، 41120 Gothenburg

قلعه 11 Älvsborg

قلعه vlvsborg
قلعه vlvsborg Blondin Rikard / عکس اصلاح شده است
اشتراک گذاری:

vlvsborg ، در ورودی بندر ، مسلماً بهترین قلعه در سوئد است که از آن محافظت شده است. این قلعه که به دلیل عقب نگه داشتن دانمارکی ها در طول جنگ 1917-1917 مشهور بود ، هر از چند گاهی مورد حمله قرار گرفت بدون اینکه هرگز تصرف شود. امروز ، یکی از محبوب ترین تورهای قایقرانی در گوتنبرگ است. این سفر شامل یک تور راهنمای تاریخی دراماتیک است ، که همچنین آموزنده بودن بسیار سرگرم کننده است. سفر با قایق تقریباً 30 دقیقه طول می کشد. در این جزیره یک کافه ، یک فروشگاه کوچک صنایع دستی ، مسیرهای پر پیچ و خم و محیط زیبا وجود دارد. تور راهنما در آن به سوئدی و انگلیسی است و از طریق بلندگو پخش می شود. تور قلعه دراماتیک نیز به سوئدی و انگلیسی است ، اما توجه داشته باشید که این تور فقط در تاریخ های مشخص در ماه های جولای و آگوست کار می کند.

آدرس: Lilla Bommen، Pusterviksgatan 13، 41301 Gothenburg

سایت رسمی: https://www.stromma.se/fa/gothenburg/excursions/alvsborg-fortress/

12 خرید در اطراف مگاسینسگاتان

شیرینی های خوشمزه
شیرینی های خوشمزه هدر کاپر / عکس اصلاح شده است
اشتراک گذاری:

محله مرسوم ، مد روز و شلوغ اطراف Magasinsgatan ، در مرکز گوتنبرگ ، قبلاً یک منطقه انبار بوده و ارزش بازدید را دارد. با یک فنجان قهوه و چیزهایی برای خوردن غذا یا گشت و گذار در مغازه ها ، از طراحی داخلی گرفته تا لباس های پرنعمت. تعداد زیادی رستوران لذیذ و سنتی وجود دارد. برای چشیدن طعم اصیل جنوب سوئد ، شاه ماهی شاه توت را با پوره سیب زمینی و سس شاه توت در Strömmingskluckan امتحان کنید . این منطقه در مرکز شهر در انتهای Kungsgatan واقع شده است. اگر در مرکز شهر بمانید ، آسان ترین راه برای رفتن به آنجا پیاده روی است. متناوباً ، می توانید با تراموا یا اتوبوس به Grönsakstorget یا Domkyrkan بروید .

مکان: مگاسینسگاتان ، گوتنبرگ

برای گشت و گذار در گوتنبرگ کجا اقامت کنید

جاذبه های گوتنبرگ به طور فشرده در یک منطقه قرار نمی گیرند ، اما حمل و نقل عمومی خوب است و بسیاری از آنها در فاصله 10 یا 15 دقیقه ای از یکدیگر قرار دارند. بنابراین برای گردشگران ، راحت ترین هتل ها هتل های مرکز ، نزدیک ایستگاه راه آهن و منطقه خرید مگاسینسگاتان و یک پیاده روی آسان از موزه کشتی های شناور هستند. در جنوب جنوبی ، در مسیر پارک تفریحی لیزبرگ و مرکز علمی Universeum ، منطقه لورنسبورگ و موزه هنری برجسته گوتنبرگ قرار دارد. این هتل های دارای رتبه عالی برای جاذبه های گوتنبرگ مفید هستند:

    • هتل های لوکس : خانه فوقانی معاصر و چشمگیر ، مشرف به Universeum و Liseberg ، به مرکز همایش ها متصل است و دارای یک مرکز آبگرم ، استخر خارجی گرم و مناظر زیبا است. در مرکز ، نزدیک ایستگاه قطار ، موزه شهر و منطقه خرید Magasinsgatan ، بوتیک هتل Pigalle یک مکان عقب نشینی عاشقانه با دکوراسیون 1920 پاریس است. در کنار ایستگاه راه آهن ، Clarion Hotel Post دارای یک سالن بدن سازی ، آبگرم و یک استخر با سقف گرم شده در طول سال است که همه با یک پیاده روی کوتاه از مرکز فاصله دارند.

    • هتل های میان رده: در مرکز ، نزدیک ایستگاه ، ایستگاه اتوبوس فرودگاه و مگاسینسگاتان ، هتل تاریخی Royal Royal Gothenburg با قرار دادن چای بعد از ظهر و کیک مهمانان را دوست دارد. با دو دقیقه پیاده روی از ایستگاه اتوبوس فرودگاه ، هتل STF Goteborg City دارای اتاق های کوچک و مبله و آشپزخانه ای برای استفاده مهمانان است. در نزدیکی هتل Vanilla 10 دقیقه پیاده از ایستگاه فاصله دارد و به رستوران ها و خرید نزدیک است.

    • هتل های ارزان قیمت: برای داشتن یک تجربه منحصر به فرد ، فقط با یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه اتوبوس فرودگاه و مرکز گوتنبرگ ، Hotell Barken Viking سوار کشتی است. درست در کنار کونگ اسپارکن ، در نیمه راه مرکز قدیمی و موزه هنر و یک پیاده روی آسان برای رفتن به آنجا ، هتل پوزیدون به رستوران ها و خرید نزدیک است. Spar Hotel Majorna در ساحل ماژورنا ، نزدیک موزه دریایی و فرود کشتی کیل است. انواع رستوران ها در این نزدیکی هست.

بیشتر باید از شهرهای سوئد دیدن کنید

سوئد به خاطر شهرهای امن و شیک خود که ترکیبی جذاب از جدید و قدیمی را به رخ می کشد ، مشهور است. در حدود 470 کیلومتری شمال شرقی گوتنبرگ ، استکهلم ، پایتخت سوئد ، تلفیقی زیبا از زمین و دریا است ، با گزینه های جذاب سفر یک روزه ، از جمله شهر دانشگاهی قرون وسطایی ، اوپسالا . جزیره زیبای Gotland که بسیاری از سوئدی ها دوست دارند در آنجا تعطیلات خود را بگذرانند ، تنها 35 دقیقه با ما فاصله دارد. در نوک جنوب غربی این کشور ، مالمو به خاطر پل نمادین اورسوند خود که سوئد را با دانمارک متصل می کند مشهور است و شهر بندر شلوغ هلسینگبورگ در شمال نیز یک هاپ کوتاه از دانمارک است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 17326
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی