loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 271
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:34

دریاچه ها با آبهای درخشان و انعکاسهای پر پیچ و خم ، برخی از دیدنی ترین مناطق جهان را ایجاد می کنند. این که آیا با مرزهای مرتفع کوهستانی ، جنگلهای مرتفع ، یا بیابانهای خشک و متروک هم مرز باشید ، همیشه چیزی راجع به دیدن محیط اطراف دریاچه که در آبهای آن آینه است ، وجود دارد. سایه های مسحور کننده ، سطوح درخشان و همچنین آسمان آبی روشن را در بالا اضافه کنید و می توان به راحتی فهمید که چرا زیباترین دریاچه های دنیا به دنبال چنین چیزی هستند.

دریاچه ها با آبهای درخشان و انعکاسهای پر پیچ و خم ، برخی از دیدنی ترین مناطق جهان را ایجاد می کنند. این که آیا با مرزهای مرتفع کوهستانی ، جنگلهای مرتفع ، یا بیابانهای خشک و متروک هم مرز باشید ، همیشه چیزی راجع به دیدن محیط اطراف دریاچه که در آبهای آن آینه است ، وجود دارد. سایه های مسحور کننده ، سطوح درخشان و همچنین آسمان آبی روشن را در بالا اضافه کنید و می توان به راحتی فهمید که چرا زیباترین دریاچه های دنیا به دنبال چنین چیزی هستند.

15. دریاچه Bled

دریاچه بلد

در یک مکان دیدنی با جنگل های سرسبز اطراف آن و کوه های با شکوه جولیان آلپ که در پس زمینه قرار دارند ، آبهای انعکاس یافته دریاچه بلد به همان اندازه که به چشم می خورند ، زیبا هستند. جزیره کوچک و دوست داشتنی خود را با کلیسای گوتیک خود که در قلب آن قرار دارد اضافه کنید و جای تعجب نیست که این دریاچه یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری اسلوونی است.

اگرچه می تواند بسیار شلوغ باشد ، به ویژه در ماه های تابستان ، دریاچه بلد از دست نرود. سفر با قایق در میان آبهای آرامش به جزیره کاملاً ضروری است. چه در پوشیده از برف و چه به رنگ های پاییزی خراشیده شود ، دریاچه بلد مکانی خاص برای بازدید در هر زمان از سال است.

14. دریاچه کاواگوچی

دریاچه کاواگوچیdreamstime / © Salladart

با مخروط پوشیده از برف کوه کوه فوجی که در آبهای آن منعکس شده است ، عادلانه است که بگوییم دریاچه کاواگوچی با یکی از زیباترین و مشهورترین منظره های ژاپن برکت داده شده است. این دریاچه به دلیل مناظر شگفت انگیز ، مدت هاست که بازدید کنندگان را به سواحل خود جلب کرده است. بسیاری از آنها با قایق های اطراف آبهای آبی تیره آن عکس می گیرند و بعد از عکس از اوج باشکوه عکس می گیرند.

یکی از دریاچه های فوجی پنج ، کاواگوچی همچنین به دلیل داشتن چشمه های آب گرم و شکوفه های گیلاس زیبا که در آن دریاچه ها را در آغوش گرفته است ، به خاطر آرامش چشمگیر و آبشارهای آن ذکر شده است. جاودانه شده در چاپ های چوب لباسی زرق و برق دار Hokusai ، دریاچه کاوگوچی با کوه فوجی در پس زمینه مدتهاست که یک رویای عکاس بوده است.

13. دریاچه تاهو

دریاچه تاهوflickr / marcomassarotto

دریاچه تاهو که در ایالت های کالیفرنیا و نوادا قرار دارد بزرگترین دریاچه آلپی در کل آمریکای شمالی است. بیش از دو میلیون سال پیش تشکیل شده است ، آبهای شفاف دریاچه در سیرا نوادا قرار دارد که دارای کوه ها و جنگلهای باشکوهی در اطراف آن است.

با اسکی و اسنوبورد که باید در زمستان از آن لذت ببرید و در تابستان از پیاده روی و ورزش های آبی استفاده کنید ، تعداد بیشماری از فرصت های تفریحی باورنکردنی وجود دارد. علاوه بر این ، کازینو های ساحلی ، هتل های چشمگیر و استراحتگاه اسکی وجود دارد که بازدید کنندگان در آن اقامت دارند.

با وجود طبیعت بسیار شگفت انگیز در نمایش و فعالیت های تفریحی بسیار جالب ، جای تعجب ندارد که دریاچه تاهو چنین یک مقصد مهم گردشگری است.

12. لاگونا کلرادا

لاگونا کلراداflickr / Pattrn

آبشارهای زنگ زده قرمز لاگونا کلرادا - یا "تالاب قرمز" که در ارتفاعات آند بولیوی واقع شده است ، واقع شده است. در حالی که افسانه محلی گفته است که رنگهای گل آلود دریاچه ، خون ریخته شده خدایان است ، اما رنگ آمیزی متمایز آن در واقع به دلیل جلبکهایی است که در آبهای کم عمق آن ساکن هستند.

با توجه به سطح مایل به قرمز آن ، بازدیدکنندگان می توانند جزایر بوراکس سفید و فلامینگوهای صورتی را براق کنند ، در حالی که آسمان آبی روشن و رسوبات نمکی درخشان در طول ساحل ، رنگ و بویی بیشتر به صحنه قبلاً دیدنی اضافه می کند. فقط یک سنگ پرتاب از مرز شیلی در منطقه ادواردو آواروآ Anda Fauna National Reserve واقع شده است ، این دریاچه زیبا و رنگ های کلئیدوسکوپی آن را باید باور کرد.

11. دریای مرده

دریای مردهflickr / Arian Zwegers

دریای مرده با یک مرز با اسرائیل و فلسطین و از طرف دیگر اردن ، در پایینترین مکان روی زمین قرار دارد. در میان صحرای متروک جودان ، آبهای آبی دریاچه و ساحل پوشیده از نمک با خوشحالی در برابر مناظر خشک و ماه مانند مانند اطراف خود ایستاده اند.

اگرچه آبهای شور و شور آن به دلیل برخورداری از آب و هوای طبیعی ، شنا را به چالش می کشد ، از نظر میزان معدنی بالای دریاچه از مدت ها قبل آن را به دلیل خاصیت درمانی آن نشان می دهد. دریای مرده به لطف زیبایی چشمگیر و آبهای فوق العاده شورش ، بیش از دو هزار سال از بازدید کنندگان در سواحل خود استقبال کرده است.

10. دریاچه پیچولا

دریاچه پیچولاdreamstime / © Dbyjuhfl

دریاچه پیچولا در ایالت هند راجستان با داشتن کاخ های زیبا ، معابد مرمر و عمارتهای باشکوه که در سواحل و جزایر آن تپه زده شده است ، منظره ای دلربا را به وجود می آورد. علی رغم ظاهر طبیعی ، این دریاچه در حقیقت ساخت بشر است و در قلب اودایپور - "شهر دریاچه ها" ساخته شده است - تا سال 1362 بازگردد.

طی قرون متمادی ، قصر مجلل شهر در کنار سواحل آن ساخته شد ، در حالی که کاخ دوست داشتنی Lake Garden در یکی از جزایر آن بنا شده بود. اما مانع نمایش واقعی دیوارهای سفید روشن و چشمگیر درخشان کاخ دریاچه است که به طرز حیرت انگیزی در آبهای دریاچه منعکس می شوند.

9. دریاچه بایکال

دریاچه بایکال

عمیق ترین و قدیمی ترین دریاچه روی زمین ، دریاچه بایکال برای داشتن برخی از پاک ترین و پاک ترین آب های اطراف شهرت دارد. علاوه بر این ، دریاچه عظیم آب شیرین حاوی آب بیشتری از تمام دریاچه های بزرگ در آمریکای شمالی است.

با استقبال فراوان از این نام ، جای تعجب نیست که دریاچه بایکال با عنوان "مروارید سیبری" لقب گرفته است. در حالی که دریاچه در هنگام تابش خورشید از آبهای تاریک خود ، منظره ای شگفت انگیز ایجاد می کند ، اما در زمستان وقتی قسمت هایی از عمق دو متر یخ زده می شود ، چشمگیر نیست. این که چه یک اسکیت روی یخ در تمام سطح ، پیاده روی در امتداد ساحل دیدنی و یا کوهنوردی در دامنه کوههایی که با آن مرز دارند ، دریاچه بایکال یک رویای عاشق طبیعت است.

8. دریاچه تیتریکاک

دریاچه تیتریکاک

بزرگترین دریاچه در کل آمریکای جنوبی ، آبهای درخشان دریاچه تیتریکاک بیش از 3800 متر از سطح دریا قرار دارد. در میان آند واقع شده و قله هایی از برف پوشانده شده از فاصله ، دریاچه ای به ظاهر بی پایان اکنون مرز بین بولیوی و پرو را تکمیل می کند.

علاوه بر گرفتن منظره خیره کننده ، بازدید کنندگان می توانند با پیاده روی در کنار دریاچه ، سفرهای قایق به جزایر شناور یا بازدید از ویرانه های قدیمی اینکا را انجام دهند. در حالی که بسیاری از مردم از شهرک گردشگری پر جنب و جوش کوپاکابانا به عنوان پایگاه استفاده می کنند ، برخی دیگر ترجیح می دهند در شهرهای ساکت و ساکت تر ساکت و آرام باشند. طولانی بودن یک مقصد تعطیلات محبوب ، دریاچه تیتریکاک مطمئناً چیزی دارد که از آن لذت ببرید.

7. دریاچه پهو

دریاچه پهوdreamstime / © ماریا ترزا وینمن

بدون شک یکی از درخشان ترین دریاچه های جهان ، دریاچه پهو وقتی با طیف سلطه گر تورس دل پاین در پشت آن مشاهده می شود ، خیره کننده به نظر می رسد. این دریاچه در بخش دورافتاده ای از پاتاگونیای شیلی واقع شده است ، اما هنگامی که یخچال های طبیعی زرق و برق دار ، آبشارهای درخشان و کوههای باشکوه را که در همان نزدیکی قرار دارند می بینید ارزش تلاش زیادی را دارد.

در پارک ملی Torres del Paine ، آب های آبی روشن و دریاچه Pehoe با ظاهری زیبا در هر ساعت از روز به نظر می رسد که غروب خورشید به ویژه جادویی است.

6. دریاچه اینل

دریاچه اینل

Inle Lake که در میان مناطق دیدنی شان هیلز واقع شده است ، چه به تاریخ و فرهنگ و چه از دیدنی های طبیعی دیدنی ، مکان جالبی برای بازدید است. این دریاچه علاوه بر اینکه با صومعه ها و معابد قرن ها هم مرز است ، تعدادی از روستاهای ماهیگیران خواب آلود را نیز ورزشی می کند ، که به طرز چشمگیری بر روی خاتمه های بامبو قرار گرفته است.

در حال حاضر یک مکان گردشگری محبوب ، این جوامع دریاچه و بازارهای شناور آنها با افتخار فرهنگ غنی میانمار را به نمایش می گذارند. دومین دریاچه بزرگ کشور ، دریاچه اینله دارای مناظر دیدنی دلپذیر است. یک راه جالب برای دیدن مناظر دیدنی آن ، سفر با قایق در اطراف آبهای آرامش است.

5. دریاچه دهانه

پارک ملی دهانه دریاچهflickr / StuSeeger

عمیق ترین دریاچه در کل ایالت ها ، دریاچه کراتر در دهانه یک آتشفشان قرار دارد که مدتها پیش فرو ریخت. این دریاچه که به دلیل رنگ آبی عمیق و آبهای کریستالی و شفافش مشهور است ، با برخی از صخره های صخره ای فرو ریخته که اطراف آن را احاطه کرده است ، باعث ایجاد برخی عکس های فک می شود.

این دریاچه و اطراف آن علاوه بر ویژگی های فوتوژنیکی ، فعالیت های تفریحی غیرقابل تفریحی را نیز ارائه می دهد که پیاده روی ، دوچرخه سواری و کمپینگ تفریحی و تفریحی معروف است. ویژگی اصلی پارک ملی به همین نام ، دریاچه کراتر یکی از تفریحات برتر اورگان است.

4. دریاچه واکاتیپو

دریاچه Wakatipudreamstime / © دابوست

دریاچه Wakatipu در جزیره جنوبی نیوزیلند واقع شده است ، به دلیل داشتن مکان های دیدنی و دیدنی ، کوه های ناهموار اطراف آن مشهور است. از این میان ، بی شک کوهستان Remarkables با نام مناسب انتخاب شده است و بدون شک انتخاب این قرعه کشی است.

پایتخت ماجراجویی کوئینزلند در امتداد ساحل دیدنی دریاچه یخی واقع شده است. از اینجا ، بازدید کنندگان می توانند در میان طبیعت باورنکردنی که دریاچه Wakatipu را احاطه کرده است ، پیاده روی ، پاراگلایدر و قایقرانی با آب سفید را ترتیب دهند. برای یک منظره فراموش نشدنی از دریاچه زرق و برق دار ، آشغالهای آدرنالین می توانند از زیر آبهای درخشان آن به غواصی آسمان بروند.

3. دریاچه کومو

دریاچه کومو

دریاچه کومو که در شمال ایتالیا واقع شده است ، از زمان روم مورد علاقه اصلی ثروتمندان و مشهورها بوده است. احاطه شده با تپه های پوشیده از جنگل و کوه های بلند ، محیط زیبا و سواحل آفتاب دوستانه آن را برای استراحت و آرامش کامل می کند.

آب های آبی تیره آن ، ویلاها و کاخ های زیبا با دریاچه است که شهرها و دهکده های زیبایی از اینجا و آنجا به نمایش می گذارد. به همه غذاهای شگفت انگیز موجود ، لکه بینی مشهور در بلاگیو و پیاده روی در کوهها اضافه کنید و به راحتی می توان فهمید که چرا این چنین مقصدی محبوب است.

2. دریاچه آیتلان

دریاچه آیتلان

اگرچه غالباً از آن غافل می شود ، دریاچه آیتلان در ارتفاعات گواتمالا مطمئناً در بین زیباترین دریاچه های جهان قرار دارد. قرار گرفتن درخشان توسط سه آتشفشان عظیم ، موقعیت چشمگیر آن در یک کالدرا واقعاً ضرب و شتم دارد. در حالی که به درستی به دلیل مناظر باشکوه خود شناخته می شود ، این دریاچه همچنین مکانی فوق العاده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرهنگ مایان است.

این امر به این دلیل است که بسیاری از جوامع دریاچه هنوز لباس های سنتی می پوشند و خدایان مایان را می پرستش می کنند ، در حالی که می توان مکانهای باستانی قرنهای متمادی را یافت. دریاچه آتیتلان با ارائه ترکیب کاملی از تاریخ ، فرهنگ و طبیعت بسیار زیبا و زیبا ، برجسته هر بازدید از گواتمالا است.

1. دریاچه مورین

شماره 1 از زیباترین دریاچه های جهان

دریاچه Moraine در پارک ملی بنف پنهان شده در دره ده قله لذت بخش ، منظره ای فراموش نشدنی را ایجاد می کند. دریاچه یخبندان به دلیل سایه بی نظیر آبهای لاجوردی که در سراسر جهان مشهور است ، در برابر قله های پوشیده از برف کوه های راکی کانادایی در اطراف آن ، جادویی ایستاده است.

در حالی که دست و پنجه نرم کردن در اطراف آب های آرامش یک راه شگفت انگیز برای گرفتن مناظر دستگیر است ، پیاده روی تا یکی از دیدگاه های بیشمار ارائه شده به همان اندازه سودمند است. علاوه بر اینکه یکی از نمادهای دیدنی طبیعی کانادا محسوب می شود ، دریاچه Moraine نیز به لطف رنگ و تنظیم بی نظیر و منحصر به فرد خود یکی از معروف ترین و زیباترین دریاچه های جهان است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 17311
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی