loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 9822
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 17:58

مزارع زمرد ایرلند ، صخره های سنگین و چشم اندازهای اقیانوس باعث شده است که این مکان یکی از متنوع ترین ، زیباترین و بهترین مکان های عکس گرفته شده در سراسر کره زمین باشد. چند گوسفند سفید را که با چشم انداز وسیع ، جاده های پر از درخت و پیچیده و قلعه های باستانی در حال خراب شدن ، اضافه کنید و یک جزیره ایده آل را پشت سر می گذارید.

از هرکدام از محلی های دوستانه بپرسید و او (یا او) موافقت می کند قبل از اینکه صدها مکان برای عکس گرفتن را باید ببینید ، توصیه می کند. از سواحل شنی با شکوه مانند اینچیدونی در شهرستان کورک گرفته تا کوههای باشکوهی که در امتداد حلقه کری یافت می شود تا شهرهای پر جنب و جوش مانند دوبلین ، هر اینچ جزیره زمرد خود را به تعطیلاتی بی نظیر و مملو از مناظر کارت پستال عالی می رساند.

با لیست ما از زیباترین مکانهای سفر به ایرلند الهام بگیرید.

مزارع زمرد ایرلند ، صخره های سنگین و چشم اندازهای اقیانوس باعث شده است که این مکان یکی از متنوع ترین ، زیباترین و بهترین مکان های عکس گرفته شده در سراسر کره زمین باشد. چند گوسفند سفید را که با چشم انداز وسیع ، جاده های پر از درخت و پیچیده و قلعه های باستانی در حال خراب شدن ، اضافه کنید و یک جزیره ایده آل را پشت سر می گذارید.

از هرکدام از محلی های دوستانه بپرسید و او (یا او) موافقت می کند قبل از اینکه صدها مکان برای عکس گرفتن را باید ببینید ، توصیه می کند. از سواحل شنی با شکوه مانند اینچیدونی در شهرستان کورک گرفته تا کوههای باشکوهی که در امتداد حلقه کری یافت می شود تا شهرهای پر جنب و جوش مانند دوبلین ، هر اینچ جزیره زمرد خود را به تعطیلاتی بی نظیر و مملو از مناظر کارت پستال عالی می رساند.

با لیست ما از زیباترین مکانهای سفر به ایرلند الهام بگیرید.

1. پل هاپنی ، دوبلین

پل هاپنی در دوبلین

پل هاپنی در دوبلین هنگام روشن شدن در شب حتی از زیبایی بیشتری برخوردار است. یک پل قوسی عابر پیاده آهنین که از رودخانه لیفی عبور می کند ، یکی از معروف ترین پل های شهر است. این پل در انگلستان ساخته شد ، با کشتی به آنجا منتقل شد و در سال 1816 مونتاژ شد. این پل نام خود را از عوارض کوچک "ha'pennies" گرفت که برای عبور از آن لازم بود.

محل اقامت: در دوبلین کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در دوبلین

2. قلعه بلارنی

قلعه بلارنی

بدون توقف در قلعه بلارنی نمی توانید به ایرلند بیایید. فقط 20 دقیقه با Cork فاصله دارد ، این قلعه کاملا ارزش یک سفر نیم روزه را دارد. فراموش نکنید که وقتی اینجا هستید سنگ بلارنی را بوسید . افسانه می گوید ، به عنوان "سنگ سخنوری" شناخته می شود ، هرگز آن را ببوسید ، هرگز فراموش کلمات نخواهید شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در چوب پنبه

3. صخره های موهر

صخره های موهر

شکوه و شکوه بی نظیر صخره های موهر در حالی که روح شما را شارژ می کند ، نفس شما را می گیرد. این صخره های فریبنده که یکی از برترین جاذبه های گردشگری ایرلند است ، باعث می شود که بفهمید که چقدر کوچک هستید. هنگام تماشای چشم انداز جادویی در این منطقه بی نظیر County Clare ، به امواج سقوط اقیانوس اطلس در برابر ساحل پاره پاره گوش دهید .

4. پل طناب Carrick-a-Rede

پل طناب Carrick-a-Rede

پل طناب Carrick-a-Rede ایرلند شمالی بیش از 250 سال پیش توسط کشاورزان ماهی قزل آلا ساخته شد. بلندی بالاتر از دریا در حال خراب کردن ، مسیر خود را بین جزیره کارریک و شهرستان آنتریم می پیچد . پیاده روی در امتداد این پل پرپیچ و خم (اما ایمن) مناظر چشمگیری از مسیر ساحلی Causeway را به شما ارائه می دهد و یکی از برترین جاذبه های این قسمت از کشور است.

5. قلعه راس

قلعه راس

قلعه راس که به راحتی در حلقه کری واقع شده است ، در ساحل Lough Sheelin در County Meath واقع شده است. قدمت این قلعه که بعضاً خالی از سکنه قلمداد می شوند ، به اوایل عصر آهن برمی گردد. امروز می توانید با گذراندن شب در یکی از اتاق ها ، کلبه ها یا معدن خانه ای که به زیبایی بازسازی شده است ، تاریخ آن را زنده کنید و طعم زندگی سلطنتی را بچشید.

6. پرچین های تاریک ، Armoy

پرچین تاریک

این Dark Hedges افسون کننده احساسی عرفانی را ایجاد می کند که معروف ترین آن در Game of Thrones زنده شده است . این تونل برجسته و 300 ساله درختان راش به Armoy ایرلند شمالی منتهی می شود ، دهکده ای جذاب که توسط کلبه های سنگی تاریخی دیده می شود. زیبایی چشمگیر و دلهره آور پرچین ها باعث شده است که آنها به یکی از "بیشترین عکسهای تاریخی در ایرلند شمالی" تبدیل شوند.

7. دوبلین

پل پدر متیو در دوبلین

بزرگترین شهر ایرلند نیز یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای آن است. این هتل موزه ها و جاذبه های بسیار زیادی دارد ، اما بیشتر آنها برای خنک کردن فضای زنده به اینجا می آیند. در رستوران های داخل خیابان های مخصوص غذای خود می توانید از هر نوع غذایی (از کاری گرفته تا چیپس ماهی) لذت ببرید ، و موسیقی ایرلندی را خواهید شنید که از همه جهات به لنج های پیچیده و رنگارنگ پمپ می کند.

محل اقامت: در دوبلین کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در دوبلین

8. بندر Cobh Town

خانه های رنگارنگ مقابل کلیسای جامع Cobh

کانون رنگارنگ Cobh (تلفظ "یارو") ، بندر شهر توسط کلیسای جامع باشکوه سنت کلمن (معروف به کلیسای جامع Cobh) نادیده گرفته می شود . مشهور به عنوان پورت نهایی پاسخ برای تایتانیک ، کبه شهر بندر دومین بندر طبیعی در جهان است (پشت استرالیا را بندرگاه سیدنی ). مسلماً خود این شهر یکی از زیبا ترین شهرهای ایرلند است.

9. پارک ملی کیلارنی

راک کالین باون

صخره Colleen Bawn در دریاچه Muckross یک منظره اخروی و مسحورکننده است. این مکان در قلب پارک ملی کیلارنی واقع شده است ، که دارای 26000 جریب زمین کوهستانی ناهموار و پر از دریاچه و آبشار است. این پارک در نزدیکی شهر جذاب کیلارنی در شهرستان کری واقع شده و همچنین محل جنگل های وسیعی است که مملو از بلوط های غول پیکر و درختان سرخدار است. این مکان مکانی مناسب برای ماجراجویی در پیاده روی ، پیاده روی یا دوچرخه سواری است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در Killarney

10. اسکله Dunquin

اسکله Dunquin

شبه جزیره دینگل ایرلند در بهترین حالت است. از صخره های دراماتیک گرفته تا مسیرهای بادگیر کشور تا قلعه های ماقبل تاریخ ، پیشنهادات بی نظیر و زیبایی چشمگیر آن چیزهای رویایی است - و اکنون بسیاری از مجموعه های فیلم. اسکله Dunquin دراماتیک و قاب صخره ای را می توان در غربی ترین نقطه شبه جزیره ، در امتداد راه وحشی آتلانتیک یافت .

11. ساحل اینچیدونی

غروب آفتاب در ساحل اینچیدونی

اینچیدونی یکی از زیباترین سواحل ایرلند ، دارای نرمترین و سفیدترین شن و ماسه جزیره است. آب شفاف و شفاف در این شگفتی ساحل جنوبی دارای امواج کافی برای گشت و گذار است و به عنوان منطقه ای از زیبایی طبیعی قلمداد می شود. علاوه بر این ، فقط چهار مایل با Clonakilty (برنده مسابقه Tidy Towns) در County Cork فاصله دارد .

12. گالوی

خط کروان ، گالوی

Lane تاریخی کیروان میزبان فروشگاه های جذاب و رستوران های برنده جایزه است که در قلب مرکز شهر قرون وسطایی گالوی واقع شده است. سر به در شهرستان محله لاتین به سرگردان این خط، آجر معروف و با شگفتی نگاه کردن در ساختمان ها را تحت حفظ از 16 هفتم و 17 هفتم قرن. سپس در یکی از کافه ها یا رستوران های سبک بوهمی ، مزه دار ، کمی لقمه بگیرید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در گالوی

13. Skellig Michael

Skellig Michael

طرفداران جنگ ستارگان ، اسلیگ مایکل (سنگ مایکل) عرفانی ، دندانه دار و 217 متری به عنوان سیاره Ahch-To را در قسمت VIII: آخرین جدی و VI: نیرو بیدار می کند . این جزیره بزرگترین جزیره از دو جزیره اسکلیگ است و هر دو به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می شوند. سفر با قایق در اینجا بسته به محل عزیمت شما می تواند از 45 دقیقه تا دو ساعت طول بکشد.

  • بیشتر بخوانید:
  • کاوش در جاذبه های برتر حلقه کری

14. بلفاست

قلعه بلفاست

پایتخت ایرلند شمالی ، این شهر پر جنب و جوش مملو از یک صحنه هنری فرهنگی مهیج و همچنین مغازه های اغواکننده و غذاهایی با غذاهای عالی است. زادگاه تایتانیک (که در کارخانه کشتی سازی محلی ساخته شده است) ، بلفاست دارای یک محله کامل به نام کشتی محکوم به نام - محله تایتانیک است .

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در بلفاست

15. دري

پل صلح در شب

عابر پیاده و دوچرخه سوار پل صلح در دری از رودخانه فویل عبور می کند . دري كه به طور رسمي با نام لوندوندري شناخته مي شود ، اخيراً تحت يك جراحي چشمگير قرار گرفت كه شامل پل و يك آب نماي باشكوه بود. یکی از بهترین چیز برای انجام در اینجا این است راه رفتن دیوار باستانی به خوبی حفظ شده، که به 17 تاریخ هفتم قرن.

16. ساحل رشته نقره ای

ساحل رشته نقره ای

ساحل نفیس رشته رشته نقره ای را اقیانوس اطلس ، آبشارهای زیبا و صخره های دراماتیک قاب گرفته اند. این مکان در دهکده عجیب مالین بیگ واقع شده است و حتی در تابستان نیز خالی از جمعیت زیاد است. اگر به دنبال آرامش و آرامش در ساحل اقیانوس هستید ، اینجاست که می توانید آن را پیدا کنید.

17. قلعه بیر

قلعه بیر

هیچ سفر به ایرلند بدون بازدید از قلعه کامل نمی شود. جاذبه اصلی نه چندان مخفی قلعه بیر ، تلسکوپ غول پیکر آن است که زمانی بزرگترین تلسکوپ در سرزمین (و جهان) بود. محوطه های دیدنی و جذاب در شهر میراث ایرلندی بیر (Birr) واقع شده است ، یک دهکده ناب گرجستانی که بازدیدکنندگان را به گذشته منتقل می کند.

18. وست پورت

وست پورت

یک ساختمان خواب آلود و در عین حال پر جنب و جوش ، ساختمانهای گرجستانی Westport و خیابانهای پر از درخت ، خواهان عکسبرداری هستند. این ساحل زیبا در ساحل غربی ایرلند و در قلب کانو مایو واقع شده است و پایگاه محبوب افرادی است که در اقیانوس اطلس وحشی جستجو می کنند . در اینجا کارهای زیادی وجود دارد - از اسب سواری تا ماهیگیری گرفته تا قایقرانی تا پیاده روی.

19. قلعه Doonagore

قلعه دوناگور

کانتی کلر میزبان قلعه دوست داشتنی Doonagore است. دروغ گفتن در بالای شهر ساحلی Doolin ، این 16 هفتم برج قرن یک بی عیب و نقص بر فراهم می کند Doolin اسکله به نشاط آلیاژها حومه و توفنده از اقیانوس اطلس . در حالی که در حال حاضر یک خانه تعطیلات خصوصی و بدون دسترسی به مردم است ، هنوز ارزش پیاده روی در این خانه قابل توجه را دارد.

20. ساحل کونمارا

ساحل کونمارا

در امتداد ساحل غربی ایرلند بخش بزرگی از ساحل واقع شده است که به نام Connemara شناخته می شود . اینجاست که می توانید بسیاری از پیشنهادات ایرلند را تجربه کنید. از باتلاق ها گرفته تا چشم اندازهای کوهستانی تا جزایر متروک ، کونمارا به اندازه یک مکان متنوع است و این مکان را برای کاوشگران مناسب می کند. دوچرخه اجاره کنید ، بند کفش های کوهنوردی خود را ببندید یا تخته موج سواری بگیرید - در این مکان تماشایی هیچ حوصله حوصله ندارید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 17372
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی