loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 924
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 13:40

نروژ کشوری با زیبایی های طبیعی بی نظیر است - fjords ، رودخانه های قطبی ، کوه های سبز یخی و آفتاب خیره کننده نیمه شب فقط آغاز آنچه در اینجا می بینید هستند. شهرهای جهان وطن نروژ به اندازه جزایر کوچک ماهیگیری که در دریای قطب شمال نروژ قرار دارند جذاب هستند.

اگر قصد سفر به اسکاندیناوی یا فقط در مراحل اولیه خیال پردازی در مورد آن را دارید ، در اینجا برخی از خیره کننده ترین مکان ها برای عکسبرداری در نروژ آورده شده است.

نروژ کشوری با زیبایی های طبیعی بی نظیر است - fjords ، رودخانه های قطبی ، کوه های سبز یخی و آفتاب خیره کننده نیمه شب فقط آغاز آنچه در اینجا می بینید هستند. شهرهای جهان وطن نروژ به اندازه جزایر کوچک ماهیگیری که در دریای قطب شمال نروژ قرار دارند جذاب هستند.

اگر قصد سفر به اسکاندیناوی یا فقط در مراحل اولیه خیال پردازی در مورد آن را دارید ، در اینجا برخی از خیره کننده ترین مکان ها برای عکسبرداری در نروژ آورده شده است.

1. Geirangerfjord

آبشار هفت خواهر ، Geirangerfjord

رشته کوه باریک Geiranger Fjord ، که میراث جهانی یونسکو است ، توسط صخره های شیب دار و آبشارهای خروشان احاطه شده است که مستقیماً در آبهای زلال و آبی زیر قرار می گیرند. چند مزرعه متروکه گوسفند تنها یادآوری کننده این است که خط ساحلی زمانی ساکن بوده است - برخی از این مزارع مانند Skageflå قرون وسطی را می توان پس از پیاده روی پر خطر و خطرناک در قله های شیب دار بازدید کرد. این یکی از برترین جاذبه های گردشگری نروژ است .

2. ترولتونگا

مسافری که روی ترولتونگا نشسته است

نام ترولتونگا ، که به معنی "زبان ترول" است ، قطعه ای از سنگ است که از کوه امتداد یافته و شبیه کسی است که زبان خود را از صخره های صخره ای بیرون کشیده است. با 1100 متر ارتفاع از سطح دریا ، با یک پیاده روی تند 27 کیلومتری رفت و برگشت که حدود 12 ساعت طول می کشد می توانید به Trolltunga برسید. دریاچه Ringedalsvatnet در زیر و یخچال طبیعی Folgefonna در پس زمینه این مکان را برای عکاسی مناسب می کند .

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در منطقه Hardangerfjord

3. دالسنیبا

Geiranger Skywalk

Skywalk Geiranger دیدنی و جذاب منظره ای دقیقاً بالای کوه Dalsnibba ارائه می دهد. این کوه که حتی در تابستان پوشیده از برف است ، یک مکان محبوب برای پیاده روی و مکان سالانه Geiranger: From Fjord to Summit است ، جایی که مردم یک ماراتن نیمه را که از سطح دریا شروع می شود و 1500 متر بالاتر ، در بالای قله پایان می یابد ، می دوند. کوه.

4. برایگن

ساختمانهای رنگارنگ در امتداد اسکله بریگن

منطقه و اسکله بندر تاریخی بریگن یکی از میراث جهانی یونسکو است که به خاطر ساختمانهای تجاری و تجاری رنگارنگ حنسیاتیک که در خط ساحلی صف کشیده اند ، مشهور است. اگرچه بسیاری از ساختمان ها پس از آتش سوزی بازسازی یا مرمت شده اند ، اما بنا به نقشه ها و روش های قرن 14 میلادی ، با حفظ ساختار تاریخی منطقه ، بازسازی شد.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در برگن

5. اسپیتسبرگن

گوزن شمالی وحشی سوالبارد در اسپیتسبرگن

اسپیتسبرگن تنها جزیره ساکن دائمی سوالبارد است که شبهای قطبی ، خرس های قطبی و جمعیت زیادی از گوزن های شمالی وحشی سوالبارد زندگی می کند - این مکان عالی برای تجربه واقعی بیابان قطب شمال است. با توجه به اینکه همه چیز از کایاک سواری دریایی گرفته تا پیاده روی روی یخ گرفته تا تماشای حیات وحش در دسترس است ، این جزیره بدون توجه به فصل ، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

6. ترولستيژن

ترولستین

Trolls 'Path یا Trollstigen راهی تند و باریک به طول 87 کیلومتر با یازده خم پیچ سنجاق مو و برخی از خیره کننده ترین منظره کوهستان است که در نروژ مشاهده خواهید کرد. جاده مارپیچ فقط در ماه های مه و اکتبر به دلیل شرایط یخبندان و برفی خطرناک در ماه های سرد باز است ، چندین پارکینگ و بالکن مشاهده می کند - از جمله نمای گسترده ای از قله های کوه های آلپ و پارک ملی Reinheimen.

7. Tromsø

چراغ های شمالی بالای Tromsø

بندر پناهگاهی شهر ترومسو که در داخل دایره قطب شمال واقع شده است ، یکی از بهترین مکان ها برای گرفتن نورهای شمالی در نروژ است. ترومسو توسط fjords احاطه شده است و از اواخر ماه نوامبر تا اواسط ژانویه شب قطبی (هنگامی که خورشید اصلا طلوع نمی کند) را تجربه می کند - در مجموع 48 روز شب دائمی که در آن کفش برف ، سورتمه سواری و سایر فعالیت های فضای باز انجام می شود به اندازه قدم زدن در مرکز و خانه های چوبی جادویی رنگ آمیزی شده آن بسیار محبوب هستند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در Tromsø

8. منبرها

منبرها

این صخره شیب دار با ارتفاع 600 متری از Lysefjord ، مناظر خیره کننده ای از کوههای مه آلود و آبهای زلال و آبی زیر را ارائه می دهد. سکوی دید طبیعی در Preikestolen پس از سه ساعت پیاده روی شیب دار اما زیبا به مقصد محبوب پرندگان BASE تبدیل شده است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در استاوانگر

9. پارک ملی Folgefonna

دریاچه Bondhusvatnet در پارک ملی Folgefonna

Glacier Lake Bondhusvatnet یک مکان معروف برای پیاده روی و یک مکان خیره کننده در داخل پارک ملی Folgefonna است. تپه های سبز و جنگلی و علفزارهای خزه دار ، آبشارها ، رودخانه های خشمگین و سومین میدان یخی بزرگ نروژ ، چشمگیرترین مناظر نروژ را ایجاد می کند . این پارک کیلومترها مسیرهای پیاده روی کاملاً ایده آل ، فرصت هایی برای دیدن سنگ نگاره های پیش از تاریخ و زندگی پرندگان متنوع را ارائه می دهد که شما را در تمام فصول سال همراه می کند.

10. Flåmsbana

منظره ای زیبا از Flåmsbana

Flamsbana که یکی از زیباترین سفرهای قطار در جهان محسوب می شود ، در یک سفر 20 کیلومتری دره های شیب دار سبز و آبشارهای کف دار در کنار رودخانه Flåmselvi ، روستاهای Myrdal و Flam را به هم متصل می کند. سفر یک ساعته در ماه های سردتر به همان اندازه خیره کننده است ، زیرا برف و یخ دامنه کوه های صخره ای را پوشانده و دره را به یک سرزمین عجایب زمستانی افسانه ای تبدیل کرده است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در Sognefjord

11. لوفوتن

دهکده Hamnoy در جزایر Lofoten

کابین های Rorbu ، که در ابتدا به عنوان خانه ماهیگیران Lofoten ساخته شده است ، خط ساحلی را در اینجا قرار می دهند. دهکده های ماهیگیری ، شهرهای دوره وایکینگ ها و فلوردهای قطبی جزایر لوفوتن زیبایی بی نظیر و فرصتی برای گرفتن آفتاب نیمه شب به شما می دهند. خانه بزرگترین صخره مرجانی در آبهای عمیق جهان و بهترین مناطق کوهنوردی و کوهنوردی در قطب قطب شمال ، لوفوتن همچنین یک مقصد محبوب برای موج سواری است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در جزایر لوفوتن

12. Galdhøpiggen

پیاده روی در قله Galdhopiggen

Galdhopiggen با بالاترین کوه در اسکاندیناوی ، از ایستگاه کوهستانی Juvasshytta سه ساعته صعود نسبتاً آسان (شامل برخی از پیاده روی ها از یخچال طبیعی Styggebreen) است. قله مه آلود گالدوپیگگن مناظر خیره کننده ای از کوههای اطراف را به شما ارائه می دهد - و برای کوهنوردان خسته ، حتی یک کابین کوچک برای شکلات و کارت پستال برای استراحت سریع قبل از رفتن به پایین ، یک کابین دارد.

13. کجراگ

مردی که روی Kjeragbolten می پرید

کوه Kjerag درست در کنار سواحل Lysefjorden قرار دارد و به سه چیز مشهور است: آبشار Kjeragfossen (یکی از بلندترین آبشارهای جهان) که در آبی ترین آبهای فیورد پایین قرار دارد ، شرایط ایده آل برای پرش BASE و Kjeragbolten. Kjeragbolten یک تخته سنگ یخچال طبیعی است که بین دو صخره قرار دارد و دقیقاً در یک ورطه عمق تقریباً 1000 متری قرار دارد - از کوه های اطراف و یک نقطه عکس محبوب قابل دسترسی است.

14. آبشار Vøringsfossen

رنگین کمان بر فراز آبشار Vøringsfossen

با كاهش 182 متری ، آبشار Voringsfossen در نزدیكی به بالاترین نقطه در نروژ قرار ندارد ، اما هنوز هم یکی از مشهورترین آنهاست - بخشی از آن به دلیل محیط طاغوتی است. مسیرها به شما امکان می دهد آبشار را از پایین دره سبز و سرسبز و بالای صخره های مشرف به دره Møbådalen ببینید.

15. ساحل Skagsanden

ساحل Skagsanden

ساحل Skagsanden در زمستان به همان اندازه زمستان نفس گیر است - ترکیبی از ماسه های سیاه و طلایی که به نظر می رسد همیشه در حال حرکت هستند ، به لطف نهرهای کوچکی که از داخل کشور ، بیش از ساحل و به دریا می روند. در زمستان ، ساحل پوشیده از یخ بهترین نقاط را برای تماشای چراغ های شمالی ارائه می دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 17321
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی