loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 275
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 13:09

برای روزهای راحت در ساحل ، امتداد طولانی خط ساحلی هورگادا بر همه حکمرانی می کند. این محبوب ترین سنگر تفریحی همه جانبه ساحلی مصر است که کاملاً به تعطیلات آرام اختصاص دارد که صرفاً بر روی آفتاب ، شن و دریا تمرکز دارد.

نوامبر تا فوریه در اینجا فصل اوج است ، زمانی که خانواده های اروپای شمالی برای گرفتن دوز آفتاب زمستانی در اینجا جمع می شوند ، اگرچه بهار و پاییز نیز زمان های بسیار خوبی برای خطوط ساحلی دریای سرخ هستند. به هر زمان از سال که می آیید ، به یاد داشته باشید تعطیلات دریای سرخ می تواند چیزی فراتر از برنزه شدن باشد. غواصی در اینجا درجه یک است.

این استراحتگاه های فراگیر گشت و گذار در غواصی را تجربه می کنند و باعث می شوند مهمانان بتوانند از صخره های مرجانی معروف ماهی دریایی و زندگی ماهی و همچنین لذت بردن از ساحل لذت ببرند. مهم نیست که دوست دارید چه کاری انجام دهید ، سفر خود را با لیست بهترین استراحتگاه های فراگیر در هورگادا برنامه ریزی کنید.

برای روزهای راحت در ساحل ، امتداد طولانی خط ساحلی هورگادا بر همه حکمرانی می کند. این محبوب ترین سنگر تفریحی همه جانبه ساحلی مصر است که کاملاً به تعطیلات آرام اختصاص دارد که صرفاً بر روی آفتاب ، شن و دریا تمرکز دارد.

نوامبر تا فوریه در اینجا فصل اوج است ، زمانی که خانواده های اروپای شمالی برای گرفتن دوز آفتاب زمستانی در اینجا جمع می شوند ، اگرچه بهار و پاییز نیز زمان های بسیار خوبی برای خطوط ساحلی دریای سرخ هستند. به هر زمان از سال که می آیید ، به یاد داشته باشید تعطیلات دریای سرخ می تواند چیزی فراتر از برنزه شدن باشد. غواصی در اینجا درجه یک است.

این استراحتگاه های فراگیر گشت و گذار در غواصی را تجربه می کنند و باعث می شوند مهمانان بتوانند از صخره های مرجانی معروف ماهی دریایی و زندگی ماهی و همچنین لذت بردن از ساحل لذت ببرند. مهم نیست که دوست دارید چه کاری انجام دهید ، سفر خود را با لیست بهترین استراحتگاه های فراگیر در هورگادا برنامه ریزی کنید.

1. Oberoi Beach Resort Sahl Hasheesh

منبع عکس: Oberoi Beach Resort Sahl Hasheesh

هتل Oberoi Beach Resort یکی از اختصاصی ترین آدرس ها را در امتداد خط ساحلی منطقه Hurghada جمع کرده است. خلیج ماسه سفید نرم Sahl Hasheesh در 27 کیلومتری جنوب شهر Hurghada قرار دارد و اقامتی کاملا آرام را برای شما تضمین می کند. در موقعیت عالی در خلیج ، Oberoi در 48 هکتار امتداد دارد ، استخر بی نهایت 43 متری آن مشرف به دریای سرخ است.

102 وسایل ، که همه با اقیانوس مشاهده تراس یا حیاط آمده، بی دردسر ازدواج هنری سنتی عربی با طراحی کلاسیک اروپا است. از اقامت خود نهایت استفاده را ببرید و خود را به یک مجموعه بزرگ یا سلطنتی ارتقا دهید تا استخر اختصاصی خود را تهیه کنید.

اگر می توانید خود را از اتاق خود بیرون بکشید ، هتل برای راحتی بیشتر آرامش شما در ساحل ، از درمان خود تا ماساژ امضا در آبگرم Oberoi ، تا یک روز قایقرانی برای یک روز شنا ، امکانات رفاهی را ارائه می دهد. و غواصی در اطراف جزایر حاشیه ریف مرجان دریای سرخ است.

برای داشتن یک حس عاشقانه بیشتر ، زوجین نباید از رزرو تجربه شام خصوصی رفت و آمد مکرر ، جایی که در نوک اسکله ، زیر ستاره ها غذا می خورید ، غافل شوند.

آدرس: سهل هاشیش ، هورگادا

محل اقامت: Oberoi Beach Resort Sahl Hasheesh

2. هتل ساحلی اشتیگنبرگر آلداو

منبع عکس: هتل ساحلی اشتیگنبرگر آلداو

این استراحتگاه بسیار محبوب در ساحل جنوبی شهر هورگادا ، در 14 کیلومتری جنوب شهر حورگادا ، دارای پنج منظره دریای سرخ ، و همچنین خدمات پنج ستاره است. خانواده ها برای آگاهی از آفتاب زمستانی مصر به اینجا سرازیر می شوند و با سیاستهای بدون اقامت بچه ها ، کلوپ کودکان و فعالیتهای دوستانه برای کودکان ، سرگرمی های فراوان عصرانه که به اعضای جوانتر خانواده و خدمات نگهداری از بچه ها اختصاص دارد ، از آنها پذیرایی می کنند.

در همین حال ، منطقه وسیع استخر شنا ، که 5000 متر مربع مساحت دارد و رودخانه تنبل احاطه شده توسط باغ های زیبا و مانیتور شده ، که از یک ساحل خصوصی 500 متری عبور می کنند ، برای اشغال بازدیدکنندگان از هر سنی کافی خواهد بود.

اگر دوست دارید هر چند وقت یک بار از روی صندلی آفتاب خود پایین بیایید ، اپراتور ورزش های آبی این هتل می تواند به راحتی روز خود را با فعالیت های ماجراجویی ، از غواصی در صخره های معروف دریای سرخ گرفته تا موج سواری و چتربازی ، دور بریزید. با بازگشت به زمین ، این استراحتگاه دارای زمین گلف نه سوراخ است که در شب روشن می شود تا بتوانید زیر ستاره ها را زیر پا بگذارید.

آدرس: جاده یوسیف عفیفی ، هورگادا

محل اقامت: هتل ساحلی استیگنبرگر آلداو

3. هتل و اسپا Premier Le Reve

منبع عکس: Premier Le Reve Hotel & Spa

Premier Le Reve Hotel & Spa که یکی از علاقه مندان به ماه عسل و زوج هایی است که به دنبال یک تعطیلات عاشقانه هستند ، تنها استراحتگاه بزرگسالان منحصر به فرد است که در آن تعطیلات دریای سرخ را تجربه خواهید کرد و خدمات بی عیب و نقصی را به شما هدیه می کند. ساحل اختصاصی استراحتگاه در اینجا در خلیج Sahl Hasheesh (27 کیلومتری جنوب شهر Hurghada) یک کیلومتر در پایین ساحل حرکت می کند و برای زمانی که نیاز به تنبلی دارید در سایه توسط کابینا پوشانده می شود.

غذایان به ویژه در این استراحتگاه خوشحال خواهند شد ، زیرا شش رستوران هر شب عصرانه غذاهای زیادی را با غذاهای مخصوص خود از ژاپنی تا ایتالیایی انتخاب می کنند. اتاق های اینجا از لهجه های طراحی عربی بسیاری از استراحتگاه های مصر جلوگیری می کنند تا در عوض روی یک سبک مدرن و راحت تمرکز کنند. همه از بالکن استفاده می کنند تا از منظره بیشترین استفاده را ببرند ، هرچند برای اینکه مستقیماً از دریا مشرف شوید باید مرتب شوید.

قو آبگرم در اینجا یک فعالیت مورد علاقه است، ارائه مهمانان انتخاب زیادی از درمان، از ماساژ جلبک دریایی و یک حمام سنتی (حمام ترکی) تجربه به درمان VIP برای زوج.

اگر همه استراحت و آفتاب گرفتن بیش از حد زیاد شود ، اما اگر بخواهید اتفاق پرماجرا تری بخورید ، دفتر ورزش های آبی می تواند سفرهای غواصی و غواصی و همچنین پارازیل را ترتیب دهد.

آدرس: سهل هاشیش ، هورگادا

محل اقامت: Premier Le Reve Hotel & Spa

4. Sheraton Miramar Resort El Gouna

منبع عکس: Sheraton Miramar Resort El Gouna

338 اتاق گنبدی Sheraton Miramar Resort که توسط معمار تحسین شده مایکل گریوز طراحی شده است ، بیش از یک سری از 9 جزیره بهم پیوسته در خط ساحلی دریای سرخ در ال گونا ، 28 کیلومتری شمال شهر حورگادا را از بین می برد.

اتاقهای جادار با لهجه های آبی و مبلمان کلاسیک خود به سبک ساحل و نسیم دلپذیر ارائه می دهند و همه با بالکن های فراوان ارائه می شوند ، بنابراین می توانید از منظره آب نهایت استفاده را ببرید.

این هتل که یک گزینه عالی برای پذیرایی از هر مسافر است ، روزهای تنبل آفتاب را با یک منطقه بزرگ استخر اصلی و یکی از بهترین سواحل ماسه سفید در منطقه ال گونا ، به علاوه آبگرم سیاره برای هر زمان که بخواهید جمع کرده است. با ماساژ آیورودا استراحت کنید.

غواصی ، سفرهای قایق سواری در دریای سرخ و اسب سواری برای افراد فعال تر ارائه می شود و زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ ال گونا تنها دو کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: El Gouna ، Hurghada

محل اقامت: Sheraton Miramar Resort El Gouna

5. ساحل Iberotel Makadi

منبع عکس: ساحل Iberotel Makadi

این استراحتگاه مورد علاقه خانواده است ، به خصوص با خانواده های آلمانی که به دلیل دلایل خوبی در اینجا برای یک هفته آفتاب در زمستان شمال اروپا درگیر هستند. ساحل Iberotel Makadi ، در 39 کیلومتری جنوب شهر Hurghada ، تمام زنگ ها و سوت های مورد نیاز شما را برای یک هفته سرگرم کننده شنی ارائه می دهد.

واقع در منحنی طولانی شن و ماسه طلای خلیج ماکادی (38 کیلومتری جنوب شهر هورگادا) ، این استراحتگاه دارای 313 اتاق با تزئینات کلاسیک با چشم انداز به باغ های گسترده درخت خرما و خارج از ساحل است.

خانواده ها اولویت اصلی این استراحتگاه هستند ، از کودکان در هر سنی که به خوبی مراقبت شوند منطقه استخر کودکان پایه اول برای بچه های فعال، با waterslides چند و منطقه بازی همه در یک موضوع دزدان دریایی است. همچنین فعالیت های روزانه و سرگرمی شبانه به طور منظم برای مشغول نگه داشتن اعضای جوان خانواده ارائه می شود.

آدرس: جاده Madinat Makadi Safaga ، خلیج Makadi ، Hurghada

محل اقامت: ساحل Iberotel Makadi

6. استراحتگاه جاز ماکادی سرایا

منبع عکس: Jaz Makadi Saraya Resort

خلیج ماکادی ، در 38 کیلومتری جنوب شهر هورگادا ، به استراحتگاه های خانوادگی خود معروف است و جاز ماکادی سارایا یکی دیگر از گزینه های عالی در این قسمت شن و ماسه است. خانواده ها آن را برای تعطیلات با ارزش دوست دارند ، به ویژه به دلیل سیاست بدون اقامت بچه ها .

ترا-COTTA رنگ، اتاق گنبدی شکل نوک کلاه خود را به معماری سنتی عربی، و در داخل هستند که در خنثی آرام و آرامش بخش آراسته. همه با بالکن های کوچک ارائه می شوند که بیشتر آنها به فضای وسیع استخر و باغ ها مشرف هستند.

در خارج از ساحل ، کارهای زیادی برای انجام اعضای فعال خانواده وجود دارد ، زمین های تنیس و یک اپراتور ورزش های آبی سفرهای غواصی را به صخره های دریای سرخ ارائه می دهند.

کودکان با پارک آبی گسترده (دارای سرسره متناسب با تمام سنین از بزرگسالان تا نوجوانان) ، وسایل زمین بازی ، زمین بازی در محیط داخلی و کیف های روزمره که استراحتگاه به آنها ارائه می دهد ، مشغول هستند.

آدرس: جاده صفاگا ، خلیج ماکادی ، هورگاده

محل اقامت: Jaz Makadi Saraya Resort

7. Sunrise Crystal Bay Resort Grand Select

منبع عکس: Sunrise Crystal Bay Resort Grand Select

این مگا استراحتگاه 364 اتاقه تعداد زیادی مشتری تکراری دارد که هر زمستان با مقداری خورشید و دریا برمی گردند. برای بسیاری از مهمانان ، خدمات برجسته مشتری این است که این اقامتگاه را متمایز می کند ، اما بسته های با ارزش ، فضای استخر گسترده و فعالیت های گسترده ارائه شده جذابیت های بیشتری برای کسانی است که به دنبال تعطیلات راحت هستند. واقع در نوار اصلی تفریحی هورگادا ، 19 کیلومتر با شهر هورگادا فاصله دارد.

اتاق های تفریحی ، همه با بالکن مشرف به استخر یا دریا ، روی خطوط تمیز و سبک مدرن ساده اما راحت متمرکز شده اند. ساحل نواری با اندازه خوب شن و ماسه طلایی است که کابانا از آن پشتیبانی می کند ، در حالی که قسمت استخر شنا به عنوان ویژگی اصلی هتل عمل می کند.

ویژگی های فراوان خانوادگی ، از جمله زمین بازی ، استخر اختصاص داده شده به بچه ها ، و سرگرمی های شبانه به همراه طیف وسیعی از فعالیت های روزانه پذیرایی از مهمانان جوان وجود دارد.

پنج رستوران گزینه های ناهار خوری را در طول تعطیلات متفاوت نگه می دارند ، از آشپزی مصری گرفته تا غذاهای سبک اروپایی ، و اپراتور ورزش های آبی در هتل فرصت هایی را برای پیاده روی از ساحل و غواصی دریای سرخ فراهم می کند.

آدرس: کیلومتر 19 جاده دهکده ، هورگادا

محل اقامت: Sunrise Crystal Bay Resort Grand Select

8. استراحتگاه کاخ سنتیدو مملوک

منبع عکس: Resti Palace Palace Sentido Mamlouk

استراحتگاه قصر Sentido Mamlouk در هر مرحله طراحی سنتی عربی را در معماری خود گنجانده است و در میان سبک دلفریب دوره مملوک ، به مهمانان تعطیلات ساحلی را ارائه می دهد. این مکان در نوار استراحتگاه هورگادا واقع شده است ، فقط 19.5 کیلومتری شهر هورگادا.

این استراحتگاه پنج رستوران را در خود جای داده است ، بنابراین برای هر سبک غذاخوری چیزی در نظر گرفته شده است ، انتخاب های مختلف از غذاهای کلاسیک اسپانیایی گرفته تا غذاهای استیک و کبابی که در آن ارائه می شود. در صورت نیاز به تنوع بیشتر ، میهمانان در اینجا می توانند به گزینه های ناهار خوری (و سایر امکانات) همسایه Sunrise Garden Beach Resort دسترسی پیدا کنند.

وجود دارد تیراندازی با کمان و ورزش های آبی برای مسافران فعال، هر چند بسیاری از اینجا به سادگی به کاهلی در ساحل هلالی شکل که جبهه رفت و آمد مکرر. خانواده های مسافرتی نیز به خوبی پذیرایی می شوند. یک پارک آبی ، تجهیزات زمین بازی ، کلوپ کودکان و انواع فعالیت ها که به طور مستقیم برای کودکان تهیه می شوند وجود دارد.

آدرس: کیلوگرم 20 ، جاده صفاگا ، هورگادا

محل اقامت: Sentido Mamlouk Palace Resort

9. اقامتگاه رز صحرا

منبع عکس: Desert Rose Resort

اگر به دنبال ساحل هستید ، دیگر چیزی نگردید. Resort Desert Rose ، در نوار تفریحی اصلی هورگادا ، 20 کیلومتری جنوب شهر حورگادا ، یک نوار ماسه سفید و نرم به طول یک کیلومتر دارد. ساحل اینجا به دور یک تالاب طبیعی می پیچد ، بنابراین بیش از سایر مناطق ساحل پناه گرفته است ، برای خانواده هایی که می خواهند وارد آب شوند.

ممکن است اتاق های اینجا به اندازه سایر استراحتگاه های هورگادا بزرگ نباشد ، اما طیف وسیعی از امکانات درجه یک هستند.

خانواده ها با سیاست های بدون اقامت کودکان ، تمرکز اصلی این استراحتگاه هستند . یک پارک بیرونی مجزا برای کودکان با استخر شنا ، لغزشهای آب و طیف خوبی از تجهیزات زمین بازی. باشگاه کودکان؛ و مجموعه فعالیتها و سرگرمی در طول شبانه روز و یک موضوع خانوادگی دوستانه.

بزرگسالان نیز کارهای زیادی غیر از خوابیدن در ساحل دارند. موج سواری در زمین ، تنیس ، اسب سواری ، غواصی ، قایقرانی و قایقرانی برای فعالیت بیشتر در دسترس است.

آدرس: کیلوگرم 16 ، جاده صفاگا ، هورگادا

محل اقامت: Desert Rose Resort

10. کاخ بارون سهل هاشیش

منبع عکس: کاخ بارون سهل هاشیش

مسئولیت پذیرفتن هم برای شکن های عاشقانه و هم برای تعطیلات خانوادگی یک معامله دشوار است ، اما کاخ بارون در خلیج سهل هاشیش (27 کیلومتری جنوب شهر هورگادا) این ترفند سیم پیچیده را با عجله مدیریت کرده است.

در داخل استراحتگاه ، سوئیت ها و اتاق های مختلف به عنوان مناطق فقط برای بزرگسالان اختصاص داده شده است ، و همچنین بخشهایی از ساحل و بیشتر آبگرم ، که در آن طیف کاملی از صورت ، درمان های بدن و ماساژ وجود دارد.

گواهینامه های خانوادگی دوستانه آنها هنوز در رده های بالاتر قرار دارند. این استراحتگاه خط مشی بدون اقامت برای کودکان ، فعالیتهای زیادی را که روی کودکان متمرکز است ، خدمات نگهداری از کودکان و محوطه بازی در داخل اتاق را برای کودکان ارائه می دهد.

این استراحتگاه با وجود منطقه استخر شنای مرکزی ، باغهای آرایش یافته و ساحل وسیع ، به زوج هایی که به دنبال تعطیلات آرام در دریای سرخ و خانواده هایی هستند که به دنبال تفریح در آفتاب هستند ، اجازه می دهد تا از وقت خود در اینجا استفاده کنند.

آدرس: سهل هاشیش ، هورگادا

محل اسکان: کاخ بارون سهل هاشیش

11. TUI Blue Makadi Gardens

منبع عکس: TUI Blue Makadi Gardens

برای یک تجربه همه جانبه کمی صمیمی تر ، باغ های TUI Blue Makadi در خلیج Makadi ، 38 کیلومتری جنوب شهر Hurghada ، گزینه خوبی است.

برخلاف بیشتر مگا استراحتگاههای 300 متری که در خط ساحلی هورگادا قرار دارند ، این استراحتگاه فقط 147 اتاق دارد که همگی دارای بالکن هایی با اندازه خوب و به سبک مدرن و با خط تمیز طراحی شده اند و از بندهای سفید استفاده می کنند.

بدیهی است که با ردپای کمتری از هتل ، فضای استخر و تکه ساحل نیز کوچکتر است ، اما هر دو با تصور زیبایی ، سکوهای آفتابگیر روی سطح استخر و کابین های ساحلی روی شن و ماسه اندازه خود را جبران می کنند.

فعالیت های اینجا به اندازه سایر استراحتگاه ها خوب است ، تمام ورزش های آبی موجود به همراه مینی گلف در محل و زمین گلف در این نزدیکی است.

آدرس: جاده صفاگا ، خلیج ماکادی ، هورگاده

محل اقامت: TUI Blue Makadi Gardens

12. هتل کمپینسکی خلیج سوما

منبع عکس: هتل کمپینسکی خلیج سوما

با 7000 متر مربع محوطه ، هتل کمپینسکی خلیج سوما (59 کیلومتری جنوب شهر هورگادا) یک هتل همه جانبه است و برای هر نوع تعطیلات چیزی در نظر گرفته شده است.

تمام 325 اتاق سبک مدرن اروپایی را با لهجه ها و مناظر طراحی عربی مخلوط می کنند که یا به تالاب دست ساز نگاه می کنند و یا به دریا.

با یک رودخانه تنبل ، تالاب ، آبشارها و استخر شنای ماموت که در باغ های مانیتور شده و به نوار شن و ماسه 400 متری منتهی می شوند ، می توان در اینجا به سعادت استخر رسید .

وجود دارد چهار رستوران در سایت، ارائه منو جهان trotting که محدوده از غذاهای پان آسیایی به کلاسیک اروپایی پخت و پز - اندازه کافی برای حفظ gourmands حتی جدی خوشحال است.

مهمانان فعال می توانند یک دور بازی در زمین گلف Cascades Championship نزدیک (خارج از سایت) ، غواصی در دریای سرخ ، گشت و گذار در زمین ، یا سرگرمی باد را انتخاب کنند. یک جایزه اضافی در اینجا این است که بسیاری از اپراتورهای ورزشهای آبی درسهای مقدماتی رایگان ارائه می دهند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 17397
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی