loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 1381
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 13:04

به دلیل موقعیت مکانی و آب و هوای معتدل ، منطقه اوکیناوا مقصد مورد علاقه ساحل ژاپن است. این یک مکان در ژاپن است که می توانید سواحل مختلفی را پیدا کنید که در تمام طول سال باز هستند ، جایی که گوشه های شنی از راه دور و سواحل محبوب در هر طرف جزیره به زیبایی زندگی می کنند.

ماسه های سفید نرم ، آبهای شفاف و مناسب برای شنا و غواصی و برخی از تمیزترین سواحل آسیا اوکیناوا را به یک مقصد تابستانی عالی تبدیل کرده است. حتی بهتر ، بیشتر سواحل با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از شهرهای اطراف به راحتی قابل دسترسی هستند.

گذشته از ژوئیه و آگوست ، که به دلیل تعطیلات مدرسه سواحل شلوغ است ، اگر می خواهید مدتی از ساحل لذت ببرید ، اکثر سواحل اوکیناوا نسبتاً ساکت هستند و یک فرار عالی محسوب می شوند.

برای ایده گرفتن در مورد بهترین مکانهای بازدید از دوز شن و ماسه و دریا ، لیست خیره کننده ترین سواحل اوکیناوا را ببینید.

به دلیل موقعیت مکانی و آب و هوای معتدل ، منطقه اوکیناوا مقصد مورد علاقه ساحل ژاپن است. این یک مکان در ژاپن است که می توانید سواحل مختلفی را پیدا کنید که در تمام طول سال باز هستند ، جایی که گوشه های شنی از راه دور و سواحل محبوب در هر طرف جزیره به زیبایی زندگی می کنند.

ماسه های سفید نرم ، آبهای شفاف و مناسب برای شنا و غواصی و برخی از تمیزترین سواحل آسیا اوکیناوا را به یک مقصد تابستانی عالی تبدیل کرده است. حتی بهتر ، بیشتر سواحل با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از شهرهای اطراف به راحتی قابل دسترسی هستند.

گذشته از ژوئیه و آگوست ، که به دلیل تعطیلات مدرسه سواحل شلوغ است ، اگر می خواهید مدتی از ساحل لذت ببرید ، اکثر سواحل اوکیناوا نسبتاً ساکت هستند و یک فرار عالی محسوب می شوند.

برای ایده گرفتن در مورد بهترین مکانهای بازدید از دوز شن و ماسه و دریا ، لیست خیره کننده ترین سواحل اوکیناوا را ببینید.

1. ساحل Furuzamami

ساحل فروزامامی

معروف ترین ساحل مجمع الجزایر کراما ، ساحل Furuzamami دارای بهترین صخره های مرجانی در اوکیناوا است. اگرچه اکنون بخشی از صخره های مرجانی بسته شده است تا از صدمه در امان بماند ، اما هنوز تعداد زیادی ماهی دلقک رنگارنگ ، مار دریایی ، شقایق دریایی و چندین گونه پروانه ماهی در این منطقه وجود دارد.

ساحل Furuzamami بیشتر توسعه نیافته است ، که به تمیز و نرم ماسه های سفید کمک کرده است. یک مغازه کوچک در ساحل میان وعده ها و نوشیدنی های سرد ژاپنی را می فروشد ، اما جای غذای دیگری در این منطقه وجود ندارد. شنا به دلیل گرم بودن آب در تمام طول سال در اینجا امکان پذیر است و در ماه های گرمتر چترهای ساحلی زیادی برای اجاره خواهید یافت که در خط ساحلی قرار گرفته اند.

اگر غواصی در ساحل Furuzamami کافی نیست ، برای یک مکان عالی دیگر به ساحل Ama نزدیک بروید . ساحل آما که یکی از زیباترین نقاط جزایر کراما محسوب می شود ، به دلیل داشتن جمعیت لاک پشت های دریایی مشهور است - snorkelers و شناگران می توانند به راحتی آنها را در آبهای فیروزه ای آرام و به ویژه در هنگام جزر و مد مشاهده کنند.

2. ساحل غروب آفتاب

غروب ساحل

همانطور که از نامش پیداست ، Sunset Beach به دلیل غروب خورشید طلایی خود درست در بالای آب معروف است. خانواده ها ، زوج ها و بازدیدکنندگان همه عصرها به طور منظم در این ساحل کوچک به طول 250 متر جمع می شوند تا نظاره گر تغییر آسمان به سایه های قرمز و زرد باشند.

امکانات باربیکیو خط ساحلی را نشان می دهد و بازدیدکنندگان می توانند کارهای مختلفی را پیدا کنند که فقط چند قدم با شن های طلایی ساحل سانست فاصله دارند. از آنجا که آب کم است ، تنها در هنگام جزر و مد و فقط در اواسط آوریل تا اکتبر می توان در اینجا شنا کرد.

این ساحل در یک خلیج مصنوعی واقع شده است که در کنار مجتمع خرید و سرگرمی Mihama American Village گسترش یافته است. از آنجا که پایگاه نظامی ایالات متحده در نزدیکی گوشه ای قرار دارد ، بیشتر مناطق دارای نفوذ شدید غربی هستند - اگر اشتیاق زیادی به خانه خود دارید ، این مکان برای بازدید است.

3. ساحل میبارو

ساحل میبارو

ساحل میرابو در ساحل جنوب شرقی واقع شده است و فصل شنای کمتری نسبت به سایر سواحل اوکیناوا دارد. اما حتی در ماه های شلوغ - آوریل تا اکتبر - ساحل به اندازه کافی ساکت و خلوت است ، با امکانات رفاهی ساده و پیشنهادات کمتر.

اگر در زیر ماسه های نرم و آفتاب ، مکانی برای استراحت یا شاید برای برخی از غواصی در آب بپرید ، این ساحل Mirabu را به یک مقصد مناسب تبدیل می کند . در اطراف هیچ رستوران وجود ندارد ، اما در ماه های شلوغ ، فروشندگان مواد غذایی در ساحل یک کیلومتری بالا و پایین می روند و نوشیدنی و میان وعده ارائه می دهند.

برای کسانی که می خواهند بدون خیس شدن از آب شفاف آبی و زندگی دریایی فراوان لذت ببرند ، ساحل Mirabu یکی از معدود مکان های اطراف است که می توانید با یک قایق کف شیشه سوار شوید.

4. ساحل سونایاما

زن و شوهر در ساحل سونایاما

ساحل Sunayama که به دلیل صخره های قوسی شکل و غروب خورشید زیبا بر روی آبهای سبز زمردی مشهور است ، مخفیگاهی آرام در جزیره میاکوجیما است . رسیدن به جزیره بخشی از جادو است ، زیرا شما باید یک مسیر شنی را که در اطراف درختان زیگزاگ است ، از طریق پوشش گیاهی ضخیم ، و یک تپه کوچک را دنبال کنید تا درست در بالای ساحل باز شود.

سونایاما که ساحلی با شن و ماسه های سفید سفید به طول 70 متر دارد ، دارای آبهایی بسیار آرام و شفاف مناسب برای شنا و غواصی است. عبور از زیر طاق مرجانی و سنگی طبیعی بزرگ شما را به گوشه ای خصوصی از ساحل می رساند ، جایی که هوا خنک تر است و سایه ای پیدا خواهید کرد - یک استراحت خوب از آفتاب گرم اواسط روز.

در حالی که سانایاما می تواند در طول روز شلوغ شود ، منطقه همچنان ساکت و توسعه نیافته است و فقط یک دستگاه فروش اتومبیل میان وعده هایی را در محل شروع ارائه می دهد.

5. ساحل زنپا

نمای کیپ زنپا از فانوس دریایی

اطراف صخره های سر به فلک کشیده کیپ زانپا - عالی برای پیاده روی و چشم اندازهای پانوراما از آب - ساحل Zanpa یک مقصد محبوب برای شنا است. به دلیل خط ساحلی ملایم شیب دار و همچنین محافظت از موج سواری ، ساحل حتی برای بچه های جوان نیز امن است و هم در جزر و مد کم است.

اگر به دنبال استراحت هستید ، یک صندلی و چتر روی ماسه های نرم و سفید اجاره کنید و فقط از نسیم دریا لذت ببرید. برای کسانی که تفریح فعال می خواهند ، کرایه کایاک یا سوار شدن به قایق موز امکان پذیر است. غواصی در این ساحل امکان پذیر نیست.

همچنین می توانید برای استفاده از یکی از غرفه های باربیکیو رزرو کنید یا در صورت نیاز به استراحت در برابر آفتاب ، از آن طرف خیابان به باغ وحش کوچک نوازش بروید. یا برای یافتن فانوس دریایی و کشف دیدگاه های عالی در طول مسیر تا انتهای ساحل قدم بزنید.

6. ساحل Okuma

ساحل Okuma

ساحل Okuma در ساحل و استراحتگاه خصوصی Okuma واقع شده است و زمانی فقط برای استفاده ارتش آمریکا اختصاص داشت. این ساحل به طول یک کیلومتر اکنون برای همه قابل دسترسی است ، اگرچه برای کسانی که در این اقامتگاه اقامت ندارند هزینه پذیرش وجود دارد.

اگرچه در اینجا امکانات خوب و کارهای زیادی برای انجام وجود دارد - از جمله فرصت اجاره قایق ، جت اسکی و کایاک - اما از جاذبه های اصلی اوکوما می توان به محیط آرام و نسیم خنک دریا اشاره کرد.

اگر می خواهید در این منطقه اقامت کنید ، در نزدیکی چندین اردوگاه و کلبه وجود دارد. یا می توانید به راحتی چند ساعت در آنجا توقف کنید و از آنچه بیشتر بازدیدکنندگان برای آن به ساحل Okuma می آیند لذت ببرید - غواصی شگفت انگیز.

7. ساحل مانزا

منظره آن طرف آب تا ساحل مانزا

ساحل مانزا از لحاظ فنی بخشی از ANA InterContinental Manza Beach Resort است ، اما برای عموم مردم آزاد است و به صورت رایگان در دسترس است. این ساحل نرم و سفید به طول 300 متر ، فعالیت های زیادی بر پایه آب از جمله اجاره قایق رانی و کایاک ، تخته پارو ، اجاره قایق موز و حتی پارک آبی بادی ارائه می دهد.

همچنین از ساحل چشم انداز بسیار خوبی از کیپ مانزامو در نزدیکی آن دیده می شود و کسانی که می خواهند منظره ای پانوراما از دریای چین شرقی داشته باشند می توانند با استفاده از پارازیل بر روی شبه جزیره حرکت کنند.

تعداد زیادی ورودی و تکه های شن پوشیده از درخت منطقه را احاطه کرده است ، که برای جستجوی پیاده یا کایاک مناسب است. این ساحل گزینه های زیادی برای غذا خوردن در اختیار شما قرار می دهد و در فاصله پیاده روی از جاذبه های اصلی ، از جمله استخرهای شنا و مغازه ها قرار دارید.

ساحل مانزا نیز به دلیل داشتن آب های زلال و مرجان های رنگارنگ غنی ، یک مکان عالی برای غواصی است. می توان مربیان را از طریق استراحتگاه استخدام کرد.

8. جزیره ایشیگاکی

جزیره ایشیگاکی

جزیره ایشیگاکی بندرها ، ترمینال کشتی و بسیاری از هتل ها و رستوران ها را در خود جای داده است - بیشتر آنها در اطراف شهر ایشیگاکی واقع شده اند. این نقطه اصلی ورود اکثر گردشگرانی است که می خواهند سواحل زیادی را در این جزیره کشف کنند - از سواحل نرم ، شنی گرفته تا سواحل صخره ای پوشیده از مرجان های زیبا.

سواحل ایشیگاکی غواصی غواصی ، غواصی و شنا خوبی را ارائه می دهد ، اگرچه برخی مناطق جریان شدید دارند و در ماه های ژوئن تا اکتبر به وفور ماهی دریایی وجود دارد. اگرچه هیچ یک از سواحل نجات غریق ندارند ، اما بیشتر آنها برخی از امکانات مانند مغازه های اجاره ای ، دوش و چترهای آفتاب را ارائه می دهند.

ساحل سوکوجی به دلیل داشتن آبهای کم عمق و شفاف و مناسب برای غواصی ، محبوبیت خاصی دارد. از طرف دیگر ، ساحل Sunset کمی خلوت تر است و در یک دریاچه آرام در قسمت شمال شرقی جزیره واقع شده است. این یک ساحل عالی برای شنا است ، زیرا برای دور نگه داشتن چتر دریایی توسط یک تور احاطه شده است.

وقتی از خوابیدن روی ماسه های گرم خسته شدید ، به اعماق جزیره بروید و مسیرهای کوهپایه ای کوهپیمایی ، جنگل های سبز زیبا و رودخانه های زیادی را کشف کنید - در ماه های گرمتر ، می توانید روی آب های آبی کایاک بزنید و لذت ببرید منظره مناظر وحشی و کوههای بلند اطراف.

9. ساحل تینو

ساحل تینو در جزیره کوری

جزیره کوری به دلیل داشتن آبهای سبز زمردی و ته ماسه ای کم عمق یکی از مقصدهای مورد علاقه اوکیناوا برای شنا است. در واقع ، ساحل محبوب تینو در این جزیره در تمام طول سال باز است و به دلیل هوای مطبوع منطقه می توانید در هر فصل در اینجا شنا کنید.

این جزیره و ساحل آن که از طریق پل کوری به طول دو کیلومتر قابل دسترسی است ، برای خانواده های محلی فراری محبوب است و فعالیتهای سرگرم کننده زیادی از جمله خدمات اجاره تجهیزات غواصی و چترهای ساحلی را ارائه می دهد.

ساحل تینو به خاطر دو صخره قلبی شکل که از امواج بیرون می آیند شهرت دارد و باعث شده لقب کوری به "جزیره عشق" تبدیل شود. با مساحت كامل فقط هشت كیلومتر ، جزیره كوری به همان اندازه كه احساس می شود كوچك است.

در اینجا هیچ پیشرفت عمده ای وجود ندارد - هیچ هتل ، هیچ رستوران - و هنگامی که هوا بارانی یا باد است ، کل جزیره تقریبا خالی از سکنه است. این زمان مناسب برای پیاده روی طولانی برای کشف مزارع سیب زمینی شیرین محلی و نیشکر قبل از بازگشت به خط ساحلی شنی است.

10. ساحل سسوکو

ساحل سسوکو

ساحل سسوکو در جزیره ای به همین نام واقع شده است. دسترسی به جزیره کوچک در هنگام جزر و مد کم یا از طریق پلی است که بقیه اوقات به جزیره اصلی اوکیناوا متصل می شود.

جزیره سسوکو در واقع سواحل مختلفی را در خود جای داده است ، برخی دیگر خلوت ، برخی دیگر سرگرم کننده برای کل خانواده - همه آنها نرم و تمیز هستند. ساحل سسوکو خود زیبایی 800 متری است که دارای آبهایی کاملاً شفاف و مناسب برای شنا است.

قایق سواری با موز و غواصی از زیر آب فعالیت های رایج در اینجا است. اجاره ساحل و وسایل شنا نیز امکان پذیر است و ساحل اتاق های رختکن ، کمد ، امکانات دوش و چند غرفه غذا و نوشیدنی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

11. ساحل Nishihara Kira Kira

ساحل Nishihara Kira Kira

این ساحل نرم و سفید 550 متری واقع در پارک دریایی نیشی هارا فعالیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد و ورزش های دریایی و همچنین منطقه ای برای شنا ، یک منطقه باز بزرگ که در آن کباب مجاز است و دو زمین برای کسانی که می خواهند تا در والیبال ساحلی یا فوتبال تلاش کنند. قایق های جت اسکی و موز برای اجاره در دسترس هستند.

ساحل از آوریل تا اکتبر باز است ، اما کباب کردن ممکن است در تمام طول سال. ورودی (و همچنین پارکینگ) همیشه رایگان است. کسانی که نمی خواهند پیک نیک بیاورند می توانند در غرفه های غذای محلی چیزی بگیرند. خانواده هایی که نیاز به استراحت در برابر آفتاب دارند نیز می توانند از خیابان عبور کرده و به پارک دلفین ، یک زمین بازی بزرگ و یک منطقه تفریحی بروند.

مجموعه پارک همچنین شامل تعداد زیادی آلاچیق ، نقاط دید و مناطق استراحت است.

12. سواحل دهکده Onna

ساحل دهکده اونا

دهکده Onna مشهورترین شهرت وی به دلیل قرار گرفتن در خانه Manzamo است ، یک علفزار صخره ای رو به دریای شرق چین. اما در حالی که Manzamo ممکن است بیشترین توجه را به خود جلب کند - به خصوص برای منظره خیره کننده غروب خورشید - سواحل محلی به همان زیبایی هستند.

ساحل مون در اونا خصوصاً چشمگیر است - امتداد باریک و طولانی ماسه های نرم در قلب منطقه کوه های Sekiryo.

ساحل تایگر و ساحل دایموند از مشهورترین سواحل اینجا هستند ، اما دارای آب شفاف فراوان است. تعداد زیادی مرجان؛ و بیشتر ساکت است ، بنابراین می توانید فضای شخصی خود را حتی در ماه های شلوغ داشته باشی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 246
  • بازدید کلی : 17394
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی