loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 398
چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:38

قلعه هایی که سالها توسط پادشاهان و ملکه ها ساخته شده و برای محافظت و حکمرانی از قلمرو خود ، ساخته شده اند ، قلعه ها نه تنها قادر به تحمل حمله هستند بلکه قدرت و ثروت را برای همه می بینند. به همین ترتیب ، دیوارهای محکم و تحمیل در کنار کاخهای شگفت انگیز ، پر از اتاقهای زینتی و پیچیده ، تالارها و اتاقهای تاج و تخت ساخته شد.

علاوه بر معماری حیرت انگیز در معرض نمایش ، این قلعه ها اغلب در مکانهای استراتژیک و تماشایی در دهانه دره ها ، در ورودی گذرگاه های کوهستانی یا در دریاچه های درخشان ساخته شده اند. به وزن تاریخ بیفزایید و این شگفتی های معماری که در میان مناظر خیره کننده قرار دارند ، باعث ایجاد برخی از زیباترین قلعه های دنیا می شود.

قلعه هایی که سالها توسط پادشاهان و ملکه ها ساخته شده و برای محافظت و حکمرانی از قلمرو خود ، ساخته شده اند ، قلعه ها نه تنها قادر به تحمل حمله هستند بلکه قدرت و ثروت را برای همه می بینند. به همین ترتیب ، دیوارهای محکم و تحمیل در کنار کاخهای شگفت انگیز ، پر از اتاقهای زینتی و پیچیده ، تالارها و اتاقهای تاج و تخت ساخته شد.

علاوه بر معماری حیرت انگیز در معرض نمایش ، این قلعه ها اغلب در مکانهای استراتژیک و تماشایی در دهانه دره ها ، در ورودی گذرگاه های کوهستانی یا در دریاچه های درخشان ساخته شده اند. به وزن تاریخ بیفزایید و این شگفتی های معماری که در میان مناظر خیره کننده قرار دارند ، باعث ایجاد برخی از زیباترین قلعه های دنیا می شود.

20. قلعه Hohenwerfen

قلعه Hohenwerfen

قلعه هوهنورفن که بر کوهی صخره ای با کوه های آلپ خیره کننده برچسبزگادن قرار گرفته است ، مطمئناً منظره ای حماسی را رقم می زند. قلعه و دیوارهای محکم آن که در فاصله سالهای 1075 تا 1078 ساخته شده است ، در دره زرق و برق دار سالزاک ، درست در جنوب سالزبورگ در اتریش قرار دارد.

در طول تاریخ نه تنها به عنوان یک قلعه تحویل ، اقامتگاه ، و عقب نشینی شکار برای اسقف اعظم سالزبورگ ، بلکه به عنوان یک زندان ایالتی نیز عمل کرده است. در حال حاضر یک موزه ، قلعه Hohenwerfen به دلیل تاریخ جذاب و مکان خیره کننده در میان کوه ، ارزش بازدید دارد.

19. قلعه جزیره Trakai

قلعه جزیره Trakaidreamstime / © ویکاو

همانطور که از نام آن پیداست ، این قلعه باشکوه بر روی جزیره ای کوچک قرار گرفته است که آبهای درخشان دریاچه گالوه در اطراف آن قرار دارد. استحکام برجسته آجر قرمز که در نزدیکی ویلنیوس واقع در خارج از ویلنیوس بود ، زمانی اهمیت بسیار مهم استراتژیکی برای بزرگ دوبله لیتوانی داشت.

اولین بار در نیمه دوم قرن چهاردهم ساخته شده ، قلعه و کاخ باشکوه دوکال آن در دهه 1960 به ظاهر و سبک اصلی آنها بازگردانده شد. ویژگی های گوتیک و رومانیایی قلعه جزیره Trakai به ویژه وقتی از میان آبهای درخشان دریاچه مشاهده می شود دستگیر هستند.

18. قلعه میراماره

قلعه میرامارهdreamstime / © Jackallxxx

بسیار زیبا و تصفیه شده ، دیوارهای درخشان و سفید White Castello di Miramare در برابر آبهای درخشان خلیج تریست کاملاً دلنشین است. این قلعه در فاصله دهه 1850 برای قرار دادن آرکیدوک اتریشی فردیناند ماکسیمیلیان و همسرش از سنگ تریست در شمال شرقی ایتالیا واقع شده است.

بسیار مناسب از هاپسبورگ ، تنظیم زیبا و طراحی قلعه کاملاً توسط باغهای اسراف و پارک ساحلی دیدنی تکمیل شده است. در حال حاضر یک موزه بسیار محبوب ، Castello di Miramare بازدید کننده هایی از سراسر جهان را به خود جلب می کند ، که برای دیدن مبلمان و اتاق های اصلی آن در تمام شکوه و جلال خود آمده اند.

17- قلعه پیشجاما

قلعه پیشجاماdreamstime / © Balducelli

پردهاما مطمئناً یکی از دیدنی ترین قلعه هایی است که روی زمین قرار دارد ، در کنار یک صخره بزرگ و صخره ای قرار گرفته است. موقعیت مطلوب آن که در دهانه غار قرار دارد ، حمله به آن را بسیار سخت کرده است و مدافعان می توانند لوازم خود را از طریق شبکه پنهان معابر غار دوباره پر کنند.

قلعه پیشجاما که در طی قرن ها بارها ساخته شده و ویران شده است ، فقط با یک درایو کوتاه از پایتخت اسلوونی لیوبلیانا می توانید پیدا کنید. زمان عالی سال برای بازدید در ماه ژوئیه است ، هنگامی که میزبان یک جشنواره قرون وسطایی رنگارنگ و هرج و مرج و رقابت های جنجالی است.

16. کایلمور ابی

کایلمور ابی

در ابتدا با نام قلعه کایلمور شناخته می شد ، این استحکام خارق العاده و خارق العاده در غرب ایرلند توسط راهبه های بلژیکی گریز از جنگ جنگ جهانی اول به یک صومعه بندیکت بدل شده تبدیل شد. کلیسای گوتیک املاک به زیبایی در آبهای پولاکاپال لاف بازتاب یافته است.

با کوه های دلپذیر ، دریاچه های بازتابی و رودخانه های شگرف در اطراف آن ، مدت هاست که کایلمور ابی یکی از محبوب ترین جاذبه های کانتری گالوی بوده است و افراد زیادی برای پیاده روی در اطراف باغ های محوطه سازی آن حرکت می کنند.

15. قلعه Conwy

قلعه Conwy

قلعه Conwy واقع در شمال ولز ، در سال 1283 توسط ادوارد اول انگلستان ، که در تلاش برای تسخیر همسایگان ناعادلانه خود بود ، در سال 1283 ساخته شد. قلعه تحمیل شده در یک نقطه استراتژیک در سواحل رودخانه Conwy ، قلعه تحمیل نقش اساسی در بسیاری از نبردها و جنگ ها برای قرن ها داشته است. این قلعه نه تنها دو برج باربیکی بلکه هشت برج بزرگ و غیرقابل نفوذ ، به عنوان یکی از بهترین نمونه های معماری نظامی در اروپا در نظر گرفته شده است.

در حالی که دیوارهای سنگی نقره ای خاکستری خاکستری آن و موقعیت مکانی کنار رودخانه مطمئناً منظره زیبایی را ایجاد می کند ، به دلیل آپارتمان های سلطنتی قرون وسطایی که به خوبی حفظ شده است ، فضای داخلی آن کم نظیر نیست.

14. قلعه بامبورگ

قلعه بامبورگflickr / DancesWithLight

قلعه بزرگ و پرآشوب بامبورگ که در بالای یک بلوف بادگیر در سواحل شمال شرقی انگلستان ساخته شده است ، دارای یک تاریخچه طولانی و جذاب برای بازدید کنندگان است. هنگامی که سایت قلعه بریتیش سلتیک ، از زمان 420 به بعد ، به طرز چشمگیری در همان نقطه ایستاده است.

قلعه فعلی که در قرن یازدهم توسط نرمانان ساخته شده است ، به دلیل نزدیکی با مرز اسکاتلند ، به عنوان نزدیکی مهم برای پادشاهان انگلیسی عمل می کرد. قلعه باتگورگ فوتوژنیک به دلیل تنظیم ساحلی عاشقانه و متروک در کنار دریا و برجهای باشکوه آن و فریبنده های فرو ریختنی ، سال هاست که در کتاب ها و فیلم های بی شماری به نمایش گذاشته است.

13. Chateau de Chillon

Chateau de Chillon

Chateau de Chillon که در انتهای شرقی دریاچه ژنو قرار دارد ، منظره ای دیدنی و جذاب را ایجاد می کند ، خصوصاً وقتی Dents du Midi پوشیده از برف در پس زمینه قابل مشاهده باشد. نسخه اولیه این قلعه برای اولین بار توسط رومی ها ساخته شده است تا از گذرگاه های استراتژیک در کوههای مجاور محافظت کنند.

در یک جزیره کوچک که توسط یک پل کوچک دلپذیر به دریاچه وصل شده است ، شاتوی سوئیس دارای برخی معماری دستگیر و هنری است که به طرز جادویی در آبهای اطراف آن منعکس می شود. در یک سفر روزانه مشهور از ژنو ، Chateau de Chillon همچنین دارای چندین سالن و حیاط زیبا برای بازدید از بازدید کنندگان و همچنین یک دخمه جوی.

12. قلعه ویندزور

قلعه ویندزور

قلعه ویندسور که به دلیل داشتن وطن خانواده سلطنتی انگلیس در سراسر جهان مشهور شده است ، مدت ها است که یکی از محبوب ترین مقصد گردشگری انگلستان است. نکته قابل توجه ، این قلعه نه تنها طولانی ترین کاخ اشغال شده جهان بلکه بزرگترین آن است.

وسعت و مقیاس باورهای معتبر اقامتگاه سلطنتی ، و گشت و گذار در آپارتمان های مجلل و به ظاهر بی پایان دولت ، صرفاً ضروری است. در اصل در قرن یازدهم ساخته شده است ، طراحی جورجیایی و ویکتوریا قلعه Windsor Castle ، فضای داخلی عجیب باروک و اثاثیه تصفیه شده روکوکو همه آن را به یکی از بهترین و جالبترین قلعه های روی زمین تبدیل کرده است.

11. قلعه هار

قلعه هارdreamstime / © Swisshippo

در حال ظهور در میان یک ظروف سرباز یا درهم پیچیده از باغهای گل رز زیبا و زیبا ، برجهای برج و برج های قلعه De Haar همه جادویی تر به نظر می رسند. طراحی جدید قلعه نئو-گوتیک ، دقیقاً در خارج از اوترخت در هلند قرار دارد که دارای قبرها ، دریاچه ها و باغ های باشکوهی در اطراف آن است.

فضای داخلی آن چندان چشمگیر نیست ، زیرا دویست اتاقش همه با تجملات گرانبها و اثاثیه ای خارق العاده تزئین شده اند. در حالی که اولین ذکر قلعه مربوط به سال 1391 است ، نسخه فعلی عاشقانه به سال 1892 مربوط می شود ، زمانی که از حالت خراب آن بازسازی و مرمت شد.

10. قلعه کوروین

قلعه کروینdreamstime / © Rechitan Sorin

قلعه کروین در ترانسیلوانیا که به سبک گوتیک و رنسانس شگفت انگیز ساخته شده است ، یکی از بزرگترین قلعه ها در کل اروپا است. قلعه قرن پانزدهم با افتخار از بالای تپه ای مشرف به رودخانه زلاستی قرار دارد و با افتخار به تعدادی برج بلند و همچنین دیوارهای غیرقابل نفوذ و ضریح محکم می پردازد.

افسانه ها و افسانه های بی شماری در اطراف قلعه رومانی می چرخند. نگاه جذاب و افسانه ای آن ، در بسیاری از برنامه ها و فیلم های تلویزیونی به نمایش گذاشته است.

9. قلعه Cochem

ریچسبورگ کوچمویکی پدیا / H.Peierl

قلعه با همین نام در یک مکان دیدنی و مشرف به شهر Cochem و رودخانه موزل قرار گرفته است ، قلعه هایی با همین نام توسط تپه های سبزی غلتکی احاطه شده است ، که دارای جنگل های سرسبز و تاکستان های اطراف آن هستند. در حالی که قلعه ای حداقل از سال 1130 در همان تپه ایستاده است ، اصل آن توسط سربازان ماروی لویی چهارم در سال 1688 نابود شد.

این قلعه کنونی در حال احیا و بازسازی در یک سبک زیبا و جذاب Gothic Revival ، اکنون یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در Rhineland آلمان است. در حالی که قلعه Cochem برای کاوش جذاب است ، منظره برجهای برج و برج های دره ، شهر و رودخانه زیر آن به همان اندازه طلسم است.

8. آشیانه پرستو

لانه پرستوdreamstime / © Mike_kiev

لانه آهسته پرستو را می توان به طرز چشمگیری در حاشیه صخره ای در شبه جزیره کریمه مشاهده کرد. با مشرف به آبهای درخشان دریای سیاه ، قلعه تزئین شده رنگی در سال 1911 به دنبال طرح های بسیار رمانتیک نئو-گوتیک ساخته شد.

با حضور در فیلم های بی شماری در زمان اتحاد جماهیر شوروی ، آشیانه پرستو اکنون مکان پرطرفدار برای بازدید در بین گردشگرانی است که در محیطی دقیق ، معماری تصفیه شده و منظره های خیره کننده موجود در آن به گوگل می آیند.

7. قلعه اسپیس

قلعه اسپیسفلیکر / میلو

قلعه اسپیس که در شمال شرقی اسلواکی واقع شده است ، از زمان ساخته شدن در سال 1241 ، اطراف آن را تحت سلطه خود قرار داده است. به دلیل اهمیت فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی برای پادشاهی مجارستان ، این قلعه همچنان در ابعاد رو به رشد قرار گرفت تا اینکه به قلعه عظیم آن تبدیل شد. امروز است.

قلعه اسپیس با داشتن دیوارها و برجهای سنگی چشمگیر و برجسته و همچنین کاخ فوق العاده رومانیایی ، اکنون به عنوان یک موزه جالب و آموزشی در خدمت شماست. این قلعه باشکوه با توجه به منظره های موجود در تپه ها و دره ها که از نبردهای آن بهره مند نمی شوند ، نباید فراموش شود که در اسلواکی چه می شود.

6. قلعه Hohenzollern

قلعه Hohenzollernflickr / Trodel

چه در بیرون از تپه هایی که اطراف آن را احاطه می کنند و چه در میان ابرهایی که در اطراف دیوارهای آن می چرخند ، مشاهده می شود ، قلعه Hohenzollern همیشه منظره حماسی را ایجاد می کند. قلعه و کاخ Gothic Revival که در بالای کوه برجسته به همین نام قرار دارد ، معماری حیرت انگیز به نمایش می گذارند ، و سالن ها و اتاق های داخل آن به همان زیبایی تزئین شده اند.

در حالی که قلعه فعلی فقط در سال 1867 به پایان رسید ، قلعه ای حداقل از قرن 11th در همان کوه ایستاده است. یکی از پر بازدیدترین قلعه ها در کل آلمان ، Hohenzollern هنوز هم متعلق به خانه سلطنتی به همین نام است.

5. آلکازار سوگویا

آلکازار سوگویا

شکل آلکازار Segovia که بسیار شبیه به کمان کشتی است ، به دلیل طراحی متمایز و تنظیم نفس گیر ، مدت هاست که بازدید کنندگان را به خود جلب کرده است. در واقع ، برج های برجسته و باریک قلعه ، با توجه به اینکه در بالای یک طغیان سنگی مشرف به رودخانه های رودخانه شکسته هستند ، به ویژه خیره کننده به نظر می رسند.

کاخ به خوبی حفظ شده اش در مرکز اسپانیا واقع شده است و مملو از اتاق ها و سالن های زیبا است که با پوشش هنری و مبلمان زیبا پوشیده شده است. در حال حاضر یک موزه محبوب ، Alcazar از Segovia نیز دارای یک زره پوش و مجهز به اسلحه و مجموعه اسلحه برای بازدید کنندگان برای فریب بازدید است.

4. قلعه سبوس

قلعه سبوس

قلعه سبوس که به طور معمول در خارج از رومانی به عنوان "قلعه دراکولا" شناخته می شود ، مطمئناً به نظر می رسد. قلعه ممنوع در یک جنگل در ترانسیلوانیا پنهان شده است. با این حال ، با وجود ظاهری عجیب و غریب ، این قلعه تنها در بهترین حالت با حاکم بی رحمانه و وحشیانه قرن پانزدهم ، ولد ایمپالر ، که از رمان دراکولا برام استوکر الهام گرفته است ، پیوندهای دقیقی دارد.

قلعه شعبه بازاریابی جداگانه ، قلعه Bran به دلیل معماری شگفت انگیز و محیط زیبا در یک دره سرسبز ارزش دیدن دارد. علاوه بر این ، بازدید کنندگان هم اکنون می توانند از کاوش در بسیاری از اتاق های قلعه لذت ببرند ، که مجموعه ای از هنر و مبلمان گسترده ملکه ماری را در خود جای داده است.

3. قلعه پنا

کاخ ملی پنا

مطمئناً درخشان ترین و جسورانه ترین طراحی و تزئینات قلعه در این لیست ، کاخ پنا - همانطور که معمول تر می شود - واقعاً به همان شکلی که می آیند بی نظیر است. با رنگ و بوی رنگی ، زردها و قرمزهای برجسته آن از محل تپه برجسته آن در کوههای سینترا درست در خارج از لیسبون می درخشد.

در سال 1854 به سبک رمانتیک تکمیل شد ، طراحی تخیلی آن لذت بخش است ، و منظره های سطح شهر و باغ های آن نیز نیمه بد نیست. با در نظر گرفتن تمام ویژگی های خارق العاده و سبک های معماری عجیب و غریب و عجیب و غریب ، مطمئناً یکی از برجسته های هر سفر به پرتغال خواهد بود.

2. ایلین دونان

ایلین دونانflickr / دیو کانر

ایلین دونان در اسکاتلند واقع در نقطه‌ای که سه مکان در آن با هم ملاقات دارند ، واقعاً نعمت است وقتی که به مکان دیدنی خود می آید. در حالی که تصور می شود قلعه اصلی در قرن سیزدهم در جزیره کوچک ساخته شده است ، تناسخ فعلی عاشقانه و دوباره تصور شده فقط مربوط به قرن بیستم است.

گرچه دیوارهای خاکستری فروپاشیده و ویژگی های قابل تشخیص آن ممکن است به اندازه بسیاری از قلعه های دیگر چشمگیر به نظر نرسد ، اما محیط اطراف آن بسیار واقع شده است. ایلین دونان با حضور در فیلم ها و نمایش های بی شماری در طول دهه ها ، مطمئناً یکی از معروف ترین و قابل تشخیص ترین قلعه ها در کل اروپا است.

1. قلعه نووشوانشتاین

شماره 1 از زیباترین قلعه های جهانdreamstime / © Rudi1976

قلعه نووشوانشتاین در بایرن که در بالای کوهی جنگلی با کوه های آلپ باواریایی باواریایی پشت آن قرار دارد ، به نظر می رسد انگار تازه از کتابی از داستان های کودکانه پریا آمده است. تنها در سال 1886 به پایان رسید ، طراحی لذت بخش قلعه از معماری رمانتیسیسم و عشق و قدردانی لودویگ دوم برای اپرا ریچارد واگنر ناشی می شود.

متناسب ، کاخ فوتوژنیک ، با برج های زیبا و ورودی شکوهمند خود ، در واقع الهام بخش قلعه زیبایی Sleeping در دیزنی لند بود. مملو از آثار هنری باورنکردنی و نقاشی های گرانبها ، فضای داخلی قلعه نیز کم نظیر نیست. بازدید کنندگان می توانند در سالن ها و اتاق های مجلل خود ، گشت و گذار کنند. یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در آلمان ، قلعه نووشوانشتاین به دلیل طراحی خارق العاده و محیط زیبا و خیره کننده ، یکی از زیباترین قلعه های جهان محسوب می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 17320
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی