loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 318
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:30

چه چیزی باعث ایجاد یک شهر کوچک بزرگ می شود؟ مکانهایی که راه خود را در لیست بهترین شهرهای کوچک کانادا پیدا کرده اند با ارائه منظره منظره ، جوهای بی تاب و جاذبه های استثنایی - مکانهای تفریحی از شهر کوچک کامل ، به نظر ما نقاط مختلف خود را بدست آورده اند.

در حالی که دلایل زیادی برای بازدید از شهرهای بزرگ وجود دارد ، سفر به شهرهای کوچک تجربه خاصی را برای مسافرانی فراهم می کند که واقعاً می خواهند با مکانی آشنا شوند. معمولاً نیازی به برنامه های تفصیلی و کتابهای راهنمای تور باد طولانی نیست. در یک شهر کوچک ، سرگردانی با پای پیاده یا وقت گذاشتن برای صحبت با افراد محلی ، بهترین ماجراها را کشف می کنید.

با لیست ما از بهترین شهرهای کوچک کانادا ، مکانهای برتر برای بازدید در سفر بعدی خود را پیدا کنید.

چه چیزی باعث ایجاد یک شهر کوچک بزرگ می شود؟ مکانهایی که راه خود را در لیست بهترین شهرهای کوچک کانادا پیدا کرده اند با ارائه منظره منظره ، جوهای بی تاب و جاذبه های استثنایی - مکانهای تفریحی از شهر کوچک کامل ، به نظر ما نقاط مختلف خود را بدست آورده اند.

در حالی که دلایل زیادی برای بازدید از شهرهای بزرگ وجود دارد ، سفر به شهرهای کوچک تجربه خاصی را برای مسافرانی فراهم می کند که واقعاً می خواهند با مکانی آشنا شوند. معمولاً نیازی به برنامه های تفصیلی و کتابهای راهنمای تور باد طولانی نیست. در یک شهر کوچک ، سرگردانی با پای پیاده یا وقت گذاشتن برای صحبت با افراد محلی ، بهترین ماجراها را کشف می کنید.

با لیست ما از بهترین شهرهای کوچک کانادا ، مکانهای برتر برای بازدید در سفر بعدی خود را پیدا کنید.

1. نیاگارا-در-دریاچه ، انتاریو

زمستان در دریاچه نیاگارا

با داشتن یک صحنه غذای پر جنب و جوش ، صبحانه های تختخواب و صبحانه های جذاب و زمین های گلف دیدنی و جذاب ، Niagara-on-the-Lake یک شهر کوچک ( 17.511 پاپ ) با تعداد زیادی چیز برای شلوغ نگه داشتن شماست. واقع در سواحل جنوبی دریاچه انتاریو نه چندان دور از آبشارهای نیاگارا ، این شهر دیدنی یک مکان گردشگری محبوب در ماه های تابستان است. روزهای طولانی ، آب و هوای گرم ، حومه شهرها ، و مرکز شهر پر جنب و جوش ، یک استراحت عالی را رقم می زند.

روشهای زیادی برای پر کردن روزتان وجود دارد ، از خرید پنجره در منطقه میراث گرفته تا گشت و گذار در تور دوچرخه سواری گرفته تا لذت بردن از یک چای سنتی بعد از ظهر. اگر از طرفداران تئاتر هستید ، دیگر نمی خواهید جشنواره Shaw -Lake-Lake-Lake- Shaw را از دست دهید : این جشنواره تئاتر با کلاس جهانی از آوریل تا اکتبر برگزار می شود و نمایشنامه های مدرن و کلاسیک ها به طور یکسان برگزار می شود.

Niagara-on-the Lake همچنین یک سفر روزانه محبوب از تورنتو است که کمتر از دو ساعت با آن فاصله دارد.

اسکان: کجا در Niagara-on-the-Lake بمانید

2. Mahone Bay ، نوا اسکوشیا

سه کلیسا در امتداد خلیج ماهون

چشمان خود را ببندید و سعی کنید یک شهر دریایی عالی را تصور کنید. شانس آن چیزی است که شما از آن تصویر می کنید نزدیک به آنچه که Mahone Bay است به نظر می رسد: فکر کنید کلیساهای جذاب ، مغازه های دلپذیر و خانه هایی که رنگ تخم های عید پاک را رنگ آمیزی کرده اند.

جمعیت Mahone Bay در منطقه لونبورگ نوا اسکوشیا 1،036 تخمین زده می شود ، اما این تعداد رو به رشد است: Mahone Bay تفاوت این است که سریع ترین شهرداری در استان در حال رشد است.

از لحاظ تاریخی ، Mahone Bay یک شهر کشتی سازی بود. وقتی سرگردان می شوید ، گره های زیادی به میراث آن خواهید دید. آب همچنان نقش مهمی در شهر بازی می کند: ایستادن روی بالشتک و قایقرانی فقط دو راه برای کشف خلیج است.

در شهر ، مغازه های کوچک دارای کالاهایی هستند که توسط صنعتگران محلی ساخته شده اند - مشکلی برای یافتن یک سوغات بی نظیر نخواهید داشت - و گزینه های بسیار خوبی برای لذت بردن از یک فنجان قهوه ، یک شام ماهی تازه یا بستنی خانگی وجود دارد.

3. Ucluelet ، بریتیش کلمبیا

بندر اوکلوت

درست در جنوب شهر مکه معروف گشت و گذار توفینو ، یک شهر کوچک واقع شده است که چیزهای زیادی برای ارائه آن دارد: Ucluelet. Ucluelet در سواحل غربی ناهموار غربی جزیره ونکوور واقع شده است و بسیاری از جاذبه های مشابه Tofino را به شما ارائه می دهد - گشت و گذار ، سواحل ، استراحتگاه ها و اقامتگاه های زیبا ، ماهیگیری ، پیاده روی ، تماشای نهنگ - با جمعیت کمتری. گالری هایی برای تفریح وجود دارد ، آبگرمهایی برای معاشرت و رستورانهایی که سنگهای واقعی پنهان هستند (هر چند که مدت طولانی نیست ، گمان می کنیم).

تخمین زده می شود 1717 نفر که به خانه Ucluelet تماس می گیرند ، می دانند که آنجا بودن در آنجا بسیار جذاب است - و گردشگران تازه شروع به کشف همین مورد می کنند. اگر قصد بازدید از رزرو ملی پارک ملی اقیانوس آرام را دارید ، حتماً برای کشف "Ukee" مدتی را کنار بگذارید (همانطور که افراد محلی آن را صدا می کنند).

4. شهر داوسون ، یوکان

مشاهده رودخانه Dawson City و رودهای Klondike و Yukon

اگر چه امروز جمعیت آن می ایستد در 1375 در اوج بازی Klondike طلا راش در اواخر 19:، شهر تاریخی Dawson City در همواره بسیار کوچک بوده است نه هفتم قرن، بیش از 16000 نفر در Dawson شهر زندگی می کردند، به امید سهم در ثروت بسیاری از این افراد سرانجام در جاهای دیگر ترک و ساکن شدند ، اما شهر کوچک - همانطور که کوچک است - داوسون دومین جامعه بزرگ در یوکان است.

روحیه طلای طلاها هنوز در شهر داوسون بسیار زنده است ، شهری قابل پیمودنی که تاریخ غنی خود را از طریق موزه ها ، تورها و سرگرمی ها (اگر به نوعی کیت کشی) انجام دهد مانند فعالیت های برنزه کردن برای طلا یا قرار دادن عکس های با لباس قدیمی. بازدید از شهر داوسون مانند سفر به موقع به بهترین وجهی است.

اسکان: کجا در شهر Dawson بمانید

5. ویکتوریا به دریا ، جزیره پرنس ادوارد

خانه در ویکتوریا-کنار-دریا

Victoria-by-the-Sea رسماً کوچکترین شهر در این لیست از شهرهای کوچک استثنایی است ، با جمعیتی فقط 74 نفر (هرچند که این تعداد در تابستان زیاد می شود ، زیرا ساکنان فصلی مهاجرت خود را انجام می دهند).

در استانی مملو از شهرهای ساحلی زیبا ، ویکتوریا کنار دریا در لیگ خودش قرار دارد. این شهر کوچک است و به راحتی قابل پیاده روی است ، و هر مغازه ای که می بینید ارزش دیدن دارد (مخصوصاً فروشگاه معروف شکلات - یوم).

شما می خواهید ویکتوریا را در کنار دریا برای یک بازدید تابستانی نجات دهید ، زیرا این شهر که در حال حاضر ساکت است در زمستان خواب آور است. اگر قصد سفر به PEI را دارید ، مطمئناً یک روز را در اینجا می گذرانید.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در جزیره پرنس ادوارد

6. جاسپر ، آلبرتا

عصرانه در جاسپر ، آلبرتا

چه در تابستان و چه در کوهنوردی در Rockies و یا در زمستان اسکی روی آنها ، جاسپر مقصد رویایی یک ماجراجو است.

لیست فعالیت های برتر جاسپر مانند لیست سطل های اکتشاف کننده مشتاق است: سفر به دریاچه های آلپی ، رفتن به یک تور با حیوانات وحشی ، تعقیب آبشارها ، کاوش در دره های یخی ، سگ های سگ ، اسکیت روی یخ در دریاچه یخ زده. لیست ادامه می یابد و ادامه می یابد.

حدود 4،590 نفر موفق شده اند جاسپر را به سبک زندگی دائمی تبدیل کنند - و ما تقریباً در مورد هر توریستی که بازدید می کند شرط می بندد که بتواند آن را خانه بنامد شرط می بندیم. ساکت تر از بانف اما به همان اندازه دیدنی و جذاب ، این مقصد برای هر کسی که قصد دارد تور کوه های راکی کانادا را انجام دهد ، باید دید .

اسکان: کجا در جاسپر بمانید

7. سنت ساور ، کبک

سنت ساوور در پاییز

Saint-Sauveur ( قلب 9،881 ) در قلب کوه های لوران واقع شده است و ممکن است یکی از روستاهای قابل تحسین در تمام کبک باشد.

اگرچه کمتر از یک ساعت از مونترال فاصله دارد ، اما سنت ساوه هر روز مانند شهر کوهستانی منزوی ، به ویژه پس از بارش برف تازه ، احساس می کند. وجود دارد شش اسکی در منطقه است. ما ریاضیات را برای شما انجام خواهیم داد: شما می توانید یک هفته بمانید و تقریباً هر روز در جایی جدید اسکی کنید.

هنگامی که برف ذوب می شود ، کاوش های زیادی با دوچرخه یا پیاده انجام می شود. وجود دارد هشت زمین های گلف در منطقه، به طوری که شما ممکن است بخواهید به بسته کیسه های گلف خود، TOO.

مرکز خرید و فروش Saint-Sauveur خریداران را به دنبال معامله می کند ، اما مرکز شهر قدم زدن یک شرط حتی بهتر برای بوتیک های ناز ، نانوایی ها ، فروشگاه های مواد غذایی خاص و رستوران های باشکوه است. اسکی ، فروشگاه و مزه - به نظر می رسد که تعطیلات عالی برای ما است!

8. طلایی ، بریتیش کلمبیا

لگد زدن به رودخانه اسب در نزدیکی گلدن ، قبل از میلاد

فضای داخلی قبل از میلاد بیش از چند شهر كوچك و كوچك و كوچك دارد كه همه شایسته یك مکان در این لیست هستند اما گلدن مدال طلای ما را به دست می آورد. از لحاظ جغرافیایی ، گلدن همه چیز را بدست آورده است: دو رودخانه اصلی ( کلمبیا و اسب لگد ) ، سه رشته کوه حماسی و پنج پارک بزرگ ملی در مجاورت.

برای بسیاری از 3708 ساکن آن ، زندگی در گلدن شامل بیشترین استفاده از کوههای اطراف است: پیاده روی در تابستان ، اسکی یا اسنوبورد در Kicking Horse Mountain Resort (یا در حیاط خلوت) در زمستان ، و لذت بردن از مکانهای دیدنی خیره کننده 365 روز یک سال.

گاسترومنی ها با خوشحالی از یاد می گیرند که گلدن بیش از چند رستوران درجه یک دارد. بعد از اینکه اشتیاق زیادی برای سرگرمی داشته باشید ، عازم یک شهر غذای خوشمزه شوید.

اسکان: کجا باید در طلایی بمانیم

9. آلما ، نیوبرانزویک

رنگین کمان بر فراز روستای آلما ، نیوبرانزویک

درست در خارج از پارک ملی Fundy ، دهکده ماهیگیری کوچکی از آلما قرار دارد که جمعیت آن فقط 232 نفر است . آلما دروازه ورود به جزر و مد مشهور جهان خلیج Fundy است - همچنین یک مکان عالی برای گرفتن یک نیش برای خوردن بعد از پیاده روی در پارک (یک نان چسبناک را امتحان کنید) - همه افراد در شهر نجوا در مورد آنها ، و خوب. دلیل).

طبیعت کنسرو کیپ Enrage در نزدیکی طبیعت با صخره های برجسته ، سواحل صخره ای و یک فانوس دریایی یک جاذبه طبیعی خاص است. این نوع مکانی است که می توانید ساعت ها به راحتی در کاوش بپردازید - حتی می توانید برای تقویت آدرنالین در یک ماجراجویی زیپ لاین قرار بگیرید.

اگر ترجیح می دهید آن را خشن نکنید ، آلما مکانی عالی برای اقامت در هنگام گشت و گذار در پارک ملی Fundy است. حتی اگر در حال اردو زدن هستید ، یک نکته را برای چک کردن این شهر کوچک در راه و یا پارک خود در نظر بگیرید.

اسکان: کجا در آلما بمانید

10. چرچیل ، مانیتوبا

خرسهای قطبی در نزدیکی چرچیل ، مانیتوبا

واقعیت جالب: تقریباً تعداد خرس های قطبی در منطقه خلیج هادسون غربی در اطراف چرچیل وجود دارد که ساکنان دائمی چرچیل وجود دارند - حدود 1000 نفر . (واقعیت سرگرم کننده ثانویه: 60 برابر بلغا بیشتر است!)

خرسهای قطبی جذابیت اصلی این شهرک کوچک بسیار شمالی است. گردشگران در اواخر پاییز به چرچیل گله می کنند تا نگاهی اجمالی به خرس های باشکوه سفید نشان دهند ، که معمولاً برای دیدن چراغ های شمالی و یا گرفتن یک تور سورتمه ریزی برای سگ ها برنامه ریزی ماجراهای جانبی را انجام می دهند.

برای رسیدن به چرچیل دو راه وجود دارد: شما می توانید پرواز کنید (دو ساعت از وینیپگ) یا می توانید در قطار (دو روز از وینیپگ) بگیرید. رانندگی گزینه ای نیست ، زیرا هیچ جاده ای به داخل شهر وجود ندارد. بله ، از راه دور است - اما واقعاً "بودن در آنجا" بخشی از جادوی چرچیل است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در Manitoba

11. الورا ، انتاریو

الورا ، انتاریو

برای یک جامعه کوچک ، اتفاقات زیادی در الورا رخ می دهد.

اول ، دره معروف الورا وجود دارد ، جایی که رودخانه گراند در میان صخره های 22 متری جریان دارد . می توانید مسیرهای پیاده روی را در کنار تنگه پیاده کنید ، اما بهترین ماجراها در آب اتفاق می افتد ، چه با شناور کردن از رودخانه بر روی یک لوله داخلی و یا با کشیدن پایین در یک کایاک.

دوم ، یک صحنه کیهانی وجود دارد: الورا خانه برخی از مغازه های زیبا ، رستوران های خوشمزه و اقامتگاه های دنج است. سوم ، رویدادها و جشنواره های مهیج مانند جشنواره موسیقی رو به رشد در حال رشد Riverfest ، که هر تابستان برگزار می شود و شامل موسیقی دانانی از سراسر کانادا و فراتر از آن می شود. الورا برای حرفه ای های جوان که به دنبال مقصد جالب بعدی هستند ، به طور فزاینده ای گریزان است.

اسکان: کجا در الورا بمانید

12. Squamish ، بریتیش کلمبیا

Squamish ، قبل از میلاد

شعار Squamish ، سال قبل از میلاد - "Hardwired for Adventure" - فقط به همه چیزهایی كه باید در مورد این شهر كوچك اما به سرعت در حال رشد بدانید ( پاپ 19،512 و تعداد شمارش) در بین ونكوور و ویستلر می گوید .

امروزه ، Squamish با داشتن ریشه در صنعت ورود به سیستم ، به دلیل فعالیت های بالای آدرنالین ، مانند دوچرخه سواری در کوهستان ، صخره نوردی ، پیاده روی ، سوار بادبادک و پیاده روی مشهور است.

مرکز شهر دلپذیر آن بسیار قابل پیاده روی است ، با ترکیبی از بوتیکهای الکتروریکی که کالاهای محلی تهیه کرده و رفتار می کنند. همیشه به نظر می رسد یک جشنواره یا رویداد خاص در رفتن، به خصوص در تابستان، که در آن شما می توانید حوادث مانند تجربه اسکوامیش نویسان جشنواره های ورزشی ، در جشنواره باد برای هنر ، و چندین دوچرخه معروف و نژادها در حال اجرا.

Squamish از نوع شهرهایی بود که می خواستید غذا بخورید و یا مخزن بنزین خود را در مسیر Whistler پر کنید. این روزها ، این یک مقصد به خودی خود است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های برتر و کارهایی که باید در Squamish انجام شود ، قبل از میلاد

13. فورت سیمپسون ، سرزمین های شمال غربی

فورت سیمپسون ، سرزمین های شمال غربی

فورت سیمپسون یک شهر بسیار کوچک است - با جمعیتی در حدود 1،250 نفر ، در مکانی بسیار زیبا و دوردست. فورت سیمپسون در محل تلاقی رودخانه مکنزی (یا دهچو ) و رودخانه لیارد واقع شده است و مکانی خاص برای تجربه شمال واقعی کانادا است.

در تابستان ، روزها طولانی است - اگر می خواهید سفر قایقرانی یک عمر خود را شروع کنید یا پارک ملی ناهانی را در این نزدیکی ببینید . اگر مدتی تحت فشار قرار بگیرید ، یک تور هواپیما راهی ایده آل برای گشت و گذار در پارک از جمله آبشارهای معروف ویرجینیا است .

14. بای-سنت-پل ، کبک

نمایی از بای-سنت-پاول

در سواحل رودخانه سنت لارنس یک شهر کوچک است که به اندازه مساوی غذای باورنکردنی و ماجراهای شگفت انگیز است. كمی كامبو عجیب است - كیانی و پنیر ، كسی؟ - اما Baie-Saint-Paul ( پاپ 7146 ) بر خلاف هر جای دیگر در کانادا ، مکانی استثنایی است.

اول ، غذا: تازه است ، قیمت مناسب دارد ، و این شرم آور است که نمونه کرایه را در همان رستوران هایی که می توانید از نظر جسمی به یک بازدید فشار نیاورند ، شرم آورید. Baie-Saint-Paul در منطقه Charlevoix در کبک واقع شده است که به دلیل داشتن پنیرهای شگفت انگیز ، انواع توت های تازه ، گوشتهای نفیس شناخته می شود (در صورت امکان تخته شارکت سفارش دهید) ، قارچ های علوفه ای ، شکلات های دست ساز و ... هنوز آب دهان شما است؟

هنگامی که نیاز به استراحت از غذا دارید ، سعی کنید نهنگ را با کایاک دریا تماشا کنید ، راه رفتن را در یک سرزمین عجایب زمستانی ، و یا آبشار از آبشار راهپیمایی کنید. منطقه Charlevoix یک مکان خارق العاده برای غذاهایی است که دوست دارند از آن لذت ببرند.

15. مابو ، نوا اسکوشیا

مابو ، نوا اسکوشیا

درست در جنوب پارک ملی كیپ برتون بلندی ، مابو - جمعیت 1،207 - یك روستای ساحلی جذاب است كه روح كیپ برتون را به طور كامل جلب می كند. شهر بندری ماهیگیری در یک صحنه موسیقی پر جنب و جوش سلتی ، یک موزه / یک مرکز فرهنگی کوچک ، یک بازار زیبا برای کشاورزان فصلی و برخی غذاهای دریایی استثنایی قرار دارد.

در مابو ، موسیقی همه چیز است. چه لذت بردن از موسیقی زنده در رستوران محلی ، شرکت در یک رقص مربع خانوادگی ، و یا حضور در سقف صعود ، آماده شوید تا بتوانید پاهایتان را ببندید و دستان خود را ببندید - و شاید کمی خط رقصیدن را یاد بگیرید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 17325
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی