loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 254
سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:25

در کشوری به اندازه کانادا بزرگ و متنوع ، محدود کردن لیستی از بهترین مقصد های کشور آسان نیست. با 10 استان و سه قلمرو در بیش از 9،985،000 کیلومتر مربع گسترش یافته است ، به معنای واقعی کلمه مکان های بی شماری برای بازدید وجود دارد - هر یک دارای جاذبه های منحصر به فرد ، مناظر زیبا و افراد مهربان. به عبارت دیگر ، به جرات می توان گفت که هیچ شهر بدی در کانادا وجود ندارد.

با گفتن این ، چند مورد برجسته هستند.

ما شهرها را در این لیست با دقت انتخاب کرده ایم زیرا هرکدام دارای ویژگی های دیدنی هستند که شما نمی توانید در هیچ کجای دیگر کشور - یا احتمالاً حتی جهان - پیدا کنید.

از بزرگترین شهر کانادا گرفته تا بزرگترین پارک ملی کشور گرفته تا پایتخت ، ما معتقدیم که هر یک از شهرهای موجود در این لیست سزاوار مکانی در لیست سطل سفر شما هستند - و ما نمی توانیم صبر کنیم تا چرا بگوییم.

با لیست ما از بهترین شهرهای کانادا ، مکانهای برتر بازدید از سفر بعدی خود را پیدا کنید.

در کشوری به اندازه کانادا بزرگ و متنوع ، محدود کردن لیستی از بهترین مقصد های کشور آسان نیست. با 10 استان و سه قلمرو در بیش از 9،985،000 کیلومتر مربع گسترش یافته است ، به معنای واقعی کلمه مکان های بی شماری برای بازدید وجود دارد - هر یک دارای جاذبه های منحصر به فرد ، مناظر زیبا و افراد مهربان. به عبارت دیگر ، به جرات می توان گفت که هیچ شهر بدی در کانادا وجود ندارد.

با گفتن این ، چند مورد برجسته هستند.

ما شهرها را در این لیست با دقت انتخاب کرده ایم زیرا هرکدام دارای ویژگی های دیدنی هستند که شما نمی توانید در هیچ کجای دیگر کشور - یا احتمالاً حتی جهان - پیدا کنید.

از بزرگترین شهر کانادا گرفته تا بزرگترین پارک ملی کشور گرفته تا پایتخت ، ما معتقدیم که هر یک از شهرهای موجود در این لیست سزاوار مکانی در لیست سطل سفر شما هستند - و ما نمی توانیم صبر کنیم تا چرا بگوییم.

با لیست ما از بهترین شهرهای کانادا ، مکانهای برتر بازدید از سفر بعدی خود را پیدا کنید.

1. تورنتو ، انتاریو

افق تورنتو در غروب

پایتخت انتاریو ، بزرگترین شهر کانادا ، و شهری که بیشترین بازدید کننده را در کل کشور به خود جلب می کند - در تورنتو ، یک شهر شلوغ تقریباً سه میلیون نفری وجود دارد که می توان گفت خیلی چیزهاست ، به همین دلیل رتبه برتر را بدست آورد. در این لیست

اول ، نقاط دیدنی بدنام تورنتو وجود دارد. شما نمی توانید از تورنتو بدون فکر کردن به برج CN نمادین یاد کنید ، و بسیاری از گردشگران وقت خود را برای بازدید از مقاصد محبوب مانند جزیره تورنتو ، کاسا لوما ، و باغ وحش تورنتو نیز انجام می دهند.

موزه های معروف دنیا مانند گالری هنر انتاریو (AGO) و موزه رویال انتاریو (ROM) و سایر جاذبه های مهم مانند تالار مشاهیر هاکی و میدان ناتان فیلیپس وجود دارد .

سپس ، تیم های ورزشی حضور دارند. تورنتو میزبان حرفه ای ترین تیم های ورزشی در کل کشور است - در کل هفت نفر - و شما لازم نیست یک هوادار ورزش خشن باشید تا از بازی در آن لذت ببرید. مهم نیست که در چه ساعتی از سال بازدید می کنید ، احتمالاً یک بازی ورزشی حرفه ای در حال وقوع است - خواه با جذب تورنتو آبی جایز بازی بیس بال ، تورنتو راپتورز (قهرمانان NBA 2019!) یک بازی بسکتبال بازی کنید ، یا تورنتو افرا. برگها یک بازی هاکی بازی می کنند.

اما بیشتر تورنتونی ها معتقدند که مهمترین جاذبه ، تورنتو را به بهترین شهر کانادا تبدیل نمی کند: این محله های متنوعی است که در سراسر شهر واقع شده است ، هر یک مرکز تفریحی میکرو فرهنگی با رستوران ها ، مغازه ها و پارک های منحصر به فرد. از ایتالیا کوچک تا چیناتون تا دانفورت (خانه یک اجتماع بزرگ یونانی) ، می توانید با پریدن از محله به محله ، غذا را از سراسر جهان تجربه کنید.

بعد از اینکه شکم خود را به محتوای قلب خود پر کردید ، بیرون بروید و زیبایی های طبیعی شهر را گشت و گذار کنید: در امتداد دریاچه انتاریو در سواحل یا سرگردانی پارک بالا ، بزرگترین پارک عمومی تورنتو قدم بزنید .

اسکان: در تورنتو کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در تورنتو

2. کبک سیتی ، کبک

Fairmont Le Château Frontenac در شهر کبک

با داشتن واگنهای پیاده روی اسب در خیابانهای سنگفرش سنگی قدیمی شهر کبک ، احساس راحتی به نظر می رسد که انگار در این شهر تاریخی دوباره به سرعت پرش کرده اید.

مشرف به رودخانه سنت لارنس ، شهر کبک یک شهر فرانسوی زبان است (اگرچه بیشتر مردم در مناطق توریستی محبوب به زبان انگلیسی صحبت می کنند) که از نظر فرهنگ و تاریخ غنی است. بیشتر بازدید کنندگان به Vieux-Québec ، هسته مرکزی شهر که دارای خیابانهای سنگفرش فوق الذکر است ، با بوتیک ها ، کافه ها و رستوران ها آراسته شده اند.

Fairmont Le Château Frontenac مانند قلعه ، یک نماد برجسته کبک سیتی است و به خوبی قابل کاوش است ، حتی اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که به عنوان مهمان بمانید. بازدید از La Citadelle de Québec همچنین ایده خوبی است؛ برای آشنایی با این قلعه تاریخی که همچنان به عنوان یک تأسیسات نظامی فعال ادامه دارد ، به یک تور پیاده روی بپیوندید.

دوستداران هنر و هر چیز زینتی مانند بچه ها در یک فروشگاه آب نبات در شهر کبک احساس می کنند. زیبایی از هرجایی که به نظر می رسید ، از جزئیات معماری گرفته تا موزه های استثنایی مانند Musée National des beaux-Arts du Québec .

موزه تمدن (یا موزه د لا تمدن) یکی از موزه بازدید ترین در کانادا است و شما را در پشت صحنه از تاریخ کبک. شما احساس الهام را ترک خواهید کرد - و با اصرار برای بازگشت دوباره روزی.

اسکان: کجا برای اقامت در شهر کبک: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در شهر کبک

3. ونکوور ، بریتیش کلمبیا

ونکوور ، بریتیش کلمبیا

ونکوور به راحتی زیبا ترین شهر کانادا است. با کوه هایی به شمال ، اقیانوس آرام به سمت غرب ، و پارک بزرگ استنلی واقع در مرکز شهر ، مناظر این شهر از نظر فک و زیبایی بسیار زیبا هستند.

این که آیا شما در حال کاوش در سواحل در Kitsilano هستید ، مرتفع کردن مسیرهای پیاده روی اقیانوس آرام پارک توسط دانشگاه بریتانیا کلمبیا ، و یا دوچرخه سواری در مرکز شهر ساحل ، راه های زیادی برای لذت بردن از زیبایی طبیعی ونکوور وجود دارد. با تشکر از تابستان های گرم ، آفتابی و زمستان های معتدل (هرچند که اغلب مرطوب) ، لذت بردن از گذراندن وقت در خارج از منزل در تمام سال آسان است.

بسیاری از محلات ونکوور به راحتی قابل پیمودن هستند و تقریباً در هر گوشه سنگهای قیمتی پنهان وجود دارد. هسته مرکز شهر برای یافتن صندلی در کافی شاپ و تماشای جهان مهم است ، در حالی که در نزدیکی Gastown ترکیبی از مغازه ها و رستوران های عجیب و غریب ، معاصر و جالب ارائه می دهد.

جزیره گرانویل دارای بازار معروف خود با انواع کالاهای خوب است ، و Main Street یک بهشت غذای است که رستوران ها بهترین کرایه محلی را ارائه می دهند. دیدن یک کل شهر در یک بازدید دشوار است - اما مطمئناً تلاش برای انجام همه کارها جالب است!

اسکان: در ونکوور کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در ونکوور

4. کلگری ، آلبرتا

غروب خورشید در مرکز شهر کلگری

به غرب وحشی کانادا خوش آمدید: کلگری ، آلبرتا محل زندگی مشهور کالگری Stampede است ، یک جشنواره یک هفته ای که شامل رویدادهای روودو ، کنسرت ها ، فعالیت های ویژه و نمایشگاه های زیبا است. بیش از یک میلیون بازدید کننده هر سال در اوایل ماه ژوئیه برای جشن گرفتن مزرعه و میراث فرهنگی کلگری ، به "کاو تاون" می روند و آن را به یکی از بزرگترین جشنواره های سراسر کشور تبدیل می کنند.

اما چیزهای بیشتری برای کلگری از اسب و کلاه های کابوی وجود دارد: می توانید در زمان خود قدم بزنید و زندگی را به عنوان پیشگام در دهکده تاریخی تاریخی میراث پارک تجربه کنید ، در شهر واقع در رستوران گردان در بالای برج کالگری ، یا در کنار رودخانه کمان قدم بزنید. از طریق پارک جزیره پرنسس 50 هکتاری .

گرچه در زمستان سرد می شود ، مردم کلگری اغلب لبخند بر لب دارند - شاید به این دلیل باشد که این شهر بیشترین آفتاب را در هر نقطه از کانادا می گیرد. به طور متوسط ، کالگری 333 روز آفتابی در سال تجربه می کند ، که در کل 2.396 ساعت آفتاب است . اگر قصد سفر را دارید ، شانس خوبی است که هوای خوبی خواهید داشت.

اسکان: کجای اقامت در کلگری: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در کلگری

5. اتاوا ، انتاریو

اسکیت روی یخ Ridau Canal در اتاوا

آه ، کانادا - وقتی در پایتخت اتاوا هستید می توانید احساس میهن پرستی اضافی نکنید. اگر اهل تاریخ هستید ، اتاوا در هر زمان دیگری مرتکب تخفیف می شود.

گشت و گذار در ساختمان پارلمان در پارلمان هیل شما را به دنیای دولت کانادا می اندازد - و خود ساختمان کاملاً شاهکار است. این شهر همچنین دارای برخی از بهترین موزه ها و گالری های کشور است.

موزه جنگ کانادا بررسی تاریخ نظامی کانادا و رویدادهای مهم و درگیری که این کشور شکل که ما امروز آن را می دانم. و این فقط نوک کوه یخ فرهنگی است: نیز وجود دارد که گالری ملی کانادا ، در موزه تاریخ تمدن کانادا از موزه طبیعی کانادا ، و موزه حمل و نقل هوایی و فضایی کانادا ، به نام چند.

چیز دیگری که اتاوا می داند چگونه انجام دهد ، پرتاب یک جشنواره حماسه است. در تاریخ اول ژوئیه ، هیچ شهری دقیقا مانند اتاوا روز کانادا را جشن نمی گیرد. هر فوریه ، Winterlines رویای یک عاشق زمستان است و همه چیز راجع به سرماخوردگی جشن می گیرد - شما تاکنون زمستان را در کانادا تجربه نکرده اید تا زمانی که در کانال Rideau روی یخ نشوید . همچنین جشنواره لاله های کانادا ، جشنواره جاز ، بلوزفست - این لیست ادامه دارد.

اسکان: کجا در اتاوا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

6. سنت جان ، نیوفاند لند

خانه های رنگارنگ در سنت جان ، نیوفاند لند

احتمالاً یکی از کم تحرکترین شهرهای این فهرست ، سنت جان شهری است که بر خلاف سایر کشورها در کانادا است. از لهجه محلی و لهجه مشخص نیوفاند لند گرفته تا خانه های رنگارنگ و زیبایی های ناهموار و طبیعی ساحل ، بازدید از سنت جان تقریباً احساس می کند که از یک کشور کاملاً متفاوت بازدید کنید - به بهترین روش ها.

به عنوان شرقی ترین شهر آمریکای شمالی ، سنت جان در طول تاریخ کانادا نقش های مهمی داشته است. اتمام سیگنال هیل ، که در آن مارکونی اولین سیگنال اقیانوس اطلس بی سیم، و موزه دیدنی و جذاب دریافت اتاق ، در مورد اهمیت سنت جان در جنگ تاریخی کانادا و جنگ یاد بگیرند (قبل از نیوفاندلند حتی رسما بخشی از کانادا بود!)

مرکز شهر سنت جان در سال 1892 توسط آتش سوزی ویران شد ، اما امروز هسته مرکزی شهر مکان مناسبی برای خرید ویترین فروشگاه ها ، گرفتن یک نیش برای خوردن غذا و برداشتن برخی از سوغاتی های یک نوع است. بازدیدکنندگان همچنین باید زمان خود را برای کشف ساحل اختصاص دهند - تورهای تماشای نهنگ و تورهای تماشای پفین از بیرون از شهر خارج می شوند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در سنت جان ، نیوفاندلند

7. شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد

شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد

اگر قصد سفر به جزیره پرنس ادوارد را دارید ، احتمالاً خوب است که چیزهایی را در شارلوت تاون ، مرکز استان آغاز کنید. حتما برای کاوش در این شهر کوچک اما جذاب ، کنفدراسیون کانادا مدتی وقت بگذارید.

برای طعم و مزه از سمت فرهنگی PEI ، مرکز کنفدراسیون هنر را بررسی کنید . این مرکز ملی هنری در کل مرکز شهر واقع شده است و دارای یک تئاتر عظیم ، یک گالری هنری ، یک بوتیک هدیه ، یک سالن آمفی تئاتر در فضای باز و حتی یک رستوران است. برنامه مرکز را بررسی کنید تا ببینید که چه کارهایی در شهر انجام می شود ، از کنسرت های زنده تا نمایش های موسیقی گرفته تا کارهای کمدی و موارد دیگر.

برای طعم واقعی کلمات Charlottetown ، از رستوران های محلی برای نمونه گیری از رفتارهای محلی بازدید کنید. هیچ چیز نمی گوید PEI کاملاً مانند غذاهای دریایی تازه و سیب زمینی. رستوران های زیادی خواهید دید که بهترین کرایه کرایه استان را در قلب شارلوت تاون قرار می دهند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در Charlottetown

8. ساسکاتون ، ساسکاچوان

تابستان در ساسکاتون

در مورد Saskatoon - بزرگترین شهر Saskatchewan - یک هیجان جالب و جوان وجود دارد که به جایگاه شایسته اش در این لیست از بهترین شهرهای کانادا کمک کرده است.

یکی از ادعاهای تعجب آور شهرت ساسکاتون این است که گفته می شود بیشترین تعداد رستوران در سرانه هر شهر در کشور وجود دارد. گزینه های بسیاری برای کسانی که می خواهند طعم های تازه رشد یافته درست در ساسکاچوان را تجربه کنند وجود دارد. البته ، شما نمی توانید یک نمونه از تورهای توت ساسکاتون یک تور آشپزی واقعی در شهر داشته باشید.

این شهر همچنین کارهای زیادی را برای ساختن یک صحنه قوی هنری و فرهنگی انجام داده است. موسیقی زنده ، تئاتر ، گالری های هنر مدرن و تأسیسات هنری عمومی تنها معدودی از جاذبه هایی است که هنگام کاوش در قسمت هنری شهر پیدا خواهید کرد.

در حالی که بسیاری از لحاظ فرهنگ در جریان هستند ، یکی از بهترین جاذبه های Saskatoon در خارج از کشور است - فقط به جستجوی آن بپردازید. آسمان در ساسکاتون برخلاف هر جای دیگر نیست. این که آیا شما در حال گرفتن یک غروب خورشید هستید یا به سادگی در ابرها مشاهده می کنید ، به سرعت خواهید فهمید که چرا ساسکاتون لقب "سرزمین آسمانهای زنده" را دارد.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های برتر و کارهایی که باید در Saskatoon انجام دهید

9. وایت هورس ، یوکان

چراغ های شمالی بیش از وایتهورس

با داشتن جمعیتی بیش از 25000 نفر ، وایت هورس مطمئناً یکی از شهرهای کوچکتر در این لیست است ، اما این مکان جذاب برای بازدید ، تلفیق قدیمی و جدید است و به عنوان نقطه شروع بسیار خوبی برای سفر در کاوش در پهناور کانادا است. و شمال زیبا.

مرکز شهر Whitehorse کوچک اما قابل پیاده روی است و ارزش دیدن دارد - اما بسیاری از بهترین جاذبه ها فقط خارج از شهر هستند. اتمام Takhini چشمه های آب گرم و یوکان حیات وحش حفاظت شده ، هر دو فقط نیم ساعت از Whitehorse. اگر شما مایل به شجاعت زمستان های سرد شمال هستید ، یک تور چراغ های شمالی ماجراجویی یک عمر است.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر وایت هورس

10. هالیفاکس ، نوا اسکوشیا

نمای هوایی Halifax

یکی از بهترین شهرهای Maritimes باید Halifax باشد. این شهر به عنوان شهری شناخته شده است که به راحتی با پای پیاده در دسترس است و سرگردانی در آن ، سرگرمی در محله های مختلف را بدون تعیین یک برنامه رسمی رسمی ، بسیار سرگرم کننده می کند.

مکان خوبی برای شروع این است که برای پیاده روی در امتداد چهار کیلومتر راهپیمایی در امتداد ساحل ، به سمت شبه جزیره هالیفاکس بروید ، که با فعالیت در ماه های تابستان شلوغ است. حتماً موزه مهاجرت کانادا ، کابل وارف را بررسی کنید (از اینجا ، می توانید یک تور تماشایی نهنگ بگیرید یا قایق سواری به Cove Peggy's Cove ) ، و موزه دریایی اقیانوس اطلس را در طول مسیر مشاهده کنید.

باغهای عمومی 16 هکتاری هالیفاکس در جاده معروف باغ بهار باغ یک پناهگاه در این شهر است. یک پیاده روی کوتاه دور است هالیفاکس ارگ تاریخی ملی کانادا ، یک 19 هفتم قرن قلعه با دیدگاه های استثنایی و فرصت برای یادگیری بیشتر در مورد تاریخ این شهرستان است. هنگامی که شما آماده سوختن هستید ، کافی است در یکی از رستوران های زیادی که در Halifax وجود دارد ، نیش بزنید - این شهر به دلیل غذاهای دلپذیر و غذاهای دریایی بسیار جذاب شناخته شده است.

اسکان: کجا در Halifax بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در Halifax

11. بانف ، آلبرتا

خیابان بنف در بنف هنگام غروب

از لحاظ فنی ، شهر تفریحی بانف به اندازه کافی شهر بزرگی نیست بلکه یک شهر زیبا است که ما جرات نکردیم این لیست را کنار بگذاریم. بسیاری از بازدید کنندگان صریحاً به کانادا می روند تا شاهد کوه های باشکوه راکی و نزدیک و شخصی باشند. تنها با یک ساعت و نیم از کلگری فاصله دارد ، بنف به راحتی قابل دسترسی است و بدون شک بسیار زیبا و منظره ای است.

شهر بانف در پارک ملی بانف ، بزرگترین و محبوب ترین پارک ملی کانادا واقع شده است. سرگردان در خیابان های شهر بنف سرگرم کننده است ، عمل واقعی در خارج از شهر و در محدوده پارک است.

از اسکی در استراحتگاههای محلی گرفته تا گشت و گذار در جانستون کانیون ، از کوهنوردی در کوهها تا گرفتن یک تور سوارکاری در اسبهای سواری ، بنف مکه ای است برای ماجراجویان و دوستداران فضای بیرون.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 165
  • بازدید کلی : 17313
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی