loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 344
سه شنبه 25 شهريور 1399 زمان : 12:57

جزایر آنتیگوا و باربودا در کارائیب صدها ساحل کاملاً عالی را در خود جای داده اند که از دریاهای فیروزه ای حیرت انگیز و حلقه های مرجانی پشتیبانی می کنند و عکس های به یاد ماندنی را رقم می زنند. می توانید روزانه یک سال را در آنتیگوا عکاسی از یک ساحل کنید - فقط 365 ساحل در آن جزیره وجود دارد. باربودا به خاطر سواحل ماسه ای صورتی و کاملاً خلوت شهرت دارد - فقط یک دهکده در جزیره 62 مایل مربع وجود دارد!

جزایر آنتیگوا و باربودا در کارائیب صدها ساحل کاملاً عالی را در خود جای داده اند که از دریاهای فیروزه ای حیرت انگیز و حلقه های مرجانی پشتیبانی می کنند و عکس های به یاد ماندنی را رقم می زنند. می توانید روزانه یک سال را در آنتیگوا عکاسی از یک ساحل کنید - فقط 365 ساحل در آن جزیره وجود دارد. باربودا به خاطر سواحل ماسه ای صورتی و کاملاً خلوت شهرت دارد - فقط یک دهکده در جزیره 62 مایل مربع وجود دارد!

1. بندر انگلیسی ، آنتیگوا

نمایی از بندرگاه انگلیسی از ارتفاعات شرلی

این عکس بندر کامل انگلستان در آنتیگوا را به تصویر می کشد همانطور که از محل بازدید از ارتفاعات شرلی در بالا عکس گرفته شده است. منظره نظامی قدیمی بازسازی شده انگلیس در ارتفاع 149 متری قرار دارد و نمای بندر در زیر بسیار خیره کننده است. هنگام غروب آفتاب بمانید ، وقتی چراغ های بندر زیر یک چشمک اضافی به عکس شما اضافه می کنند.

2. سنت جان ، آنتیگوا

ساختمانهای رنگارنگ در سنت جان

هنگام غروب به بندر آنتیگوا سنت جان بروید تا خورشید غروب خورشید و انعکاس رنگارنگ دهکده ماهیگیری را در دریای زیر مشاهده کنید. این ساعت جادویی برای عکاسی است. برای یک عکس مانند عکس بالا ، به انتهای اسکله ماهیگیری بروید.

3. ساحل شن و ماسه صورتی ، باربودا

نمای نزدیک از ساحل شن صورتی در باربودا

تینی باربودا ، جزیره خواهر آنتیگوا ، فقط یک دهکده و تعدادی ساحل ماسه ای صورتی رنگ دارد ، مانند عکس فوق. این رنگ از صدها هزار قطعه مرجان خرد شده و پوسته های قرمز و صورتی خرد شده است که در صخره واقع در خارج از ساحل زندگی می کنند. در تضاد با دریا فیروزه ای ، واقعاً یک عکس خاص است.

4. خلیج گالی ، آنتیگوا

خلیج گالی

خلیج گالی یکی از محبوب ترین سواحل آنتیگوا است که در آن تعدادی از استراحتگاه ها را پیدا خواهید کرد. با وجود پیشرفت ، خلیج گالی هنوز یک فضای آرام را حفظ می کند. حاشیه کف نارگیل حاشیه دریا فیروزه ای است و تا زمانی که باد آرام باشد ، شنا خوب است. وقتی باد بلند می شود ، کایت سواران بازی می کنند. این مکان همچنین یک مکان عالی برای تماشای غروب خورشید است.

5. ساحل Ffryes ، آنتیگوا

چوب دریایی در ساحل Ffryes

در طول هوای طوفانی ، ساحل Ffryes در آنتیگوا ، که با چوب های رانش مملو شده است ، یک عکس کاملاً متضاد ایجاد می کند. در زیر آسمان آفتابی ، به یک اندازه زرق و برق دار است و به دلیل کشش طولانی شن و ماسه سفید و دریا فیروزه ای روشن و نیلگون آن شناخته شده است.

6. کاشت شکر تاریخی Betty's Hope

کاشت شکر تاریخی Betty's Hope

عکس فوق شبیه یک آسیاب بادی است ، در واقع یکی از دو برج احیا شده آسیاب قند است که با یک بادبان کامل شده است و قدمت آن به روزهای کاشت شکر آنتیگوا در اواسط دهه 1600 برمی گردد. امروزه از آن به عنوان کاشت قند تاریخی Betty's Hope که اکنون یک جاذبه گردشگری آموزشی است ، حفظ شده است.

7. ساحل کبوتر ، آنتیگوا

ساحل کبوتر

شن و ماسه سفید در ساحل Pigeon ، که یکی از اصلی ترین سواحل عمومی آنتیگوا است ، با آب فیروزه ای شفافی روبرو می شود. مردم محلی ، به ویژه خانواده هایی که بچه دارند ، اینجا را دوست دارند زیرا آب توسط صخره ای محافظت می شود و کاملاً کم عمق است و باعث می شود آب و هوا برای بچه های کوچک پاشیده شود. ساحل شنی ماسه سفید همچنین میزبان چند رستوران آرام در شن و ماسه برای گرفتن یک وعده غذایی در.

8. فورت جیمز ، آنتیگوا

فورت جیمز

قدرت آتش سوزی در فورت جیمز تاریخی ، که در اینجا نشان داده شده است ، برای محافظت از بندر سنت جان در آنتیگوا در برابر حمله ساخته شده است. قلعه جیمز یکی از تعدادی از قلعه هایی است که انگلیسی ها در دهه 1700 در این جزیره احداث کردند ، عمدتا برای محافظت از خود در برابر حمله فرانسه.

9. ساحل ترنر ، آنتیگوا

ساحل ترنر

در ساحل جنوب غربی آنتیگوا در نزدیکی Johnsons Point ، ساحل ترنرز از سپیده دم تا بعد از غروب خیره کننده است. این مکان غروب آفتاب خیره کننده با رنگ بنفش را ایجاد می کند ، اما در طول روز ، ساحل فقط یک مکان خنک برای قرار دادن روی ماسه ها یا گرفتن یک لقمه برای خوردن یک رستوران آرام است. چند مکان برای اقامت در نزدیکی این ساحل نیز وجود دارد.

10. بارانداز نلسون ، آنتیگوا

حوضخانه نلسون

بارانداز نلسون در بندر انگلیسی یک میراث فرهنگی حفاظت شده در آنتیگوا است. حیاط باراندازی که در بالا به تصویر کشیده شده است ، همراه با کلارنس هاوس و ارتفاعات شرلی ، بخشی از پارک ملی اسکله نلسون است که همچنین به عنوان میراث جهانی یونسکو اعلام شده است.

11. ساحل دارک وود ، آنتیگوا

ساحل دارک وود

بعد از ظهر بعد از عزیمت بازدید کنندگان از کشتی های تفریحی ، بعد از ظهر بهترین بازدید از ساحل Idyllic Darkwood است. سپس این ساحل زیبا از ساحل دریای ماسه سفید-ملاقات-فیروزه ای را بیشتر برای خودتان خواهید داشت. یک رستوران کوچک در اینجا و مکانهایی برای اجاره صندلی های آفتاب و چتر نیز وجود دارد.

12. خلیج نیمه ماه ، آنتیگوا

خلیج نیمه ماه ، آنتیگوا

در آنتیگوا ، این خلیج جادویی شگفت انگیز دارای یک ساحل تقریباً مایل با ماسه صورتی است که بیشتر توسط یک صخره مرجانی دریایی محافظت می شود. از سنت جان در سمت اقیانوس اطلس در جزیره حدود 45 دقیقه رانندگی است و شما اغلب ساحل را برای خود خواهید داشت. در اینجا هیچگونه امکانات رفاهی وجود ندارد ، بنابراین در صورت مراجعه باید یک میان وعده و نوشیدنی تهیه کنید.

13. ساحل جولی ، آنتیگوا

نمای هوایی از ساحل جولی و بندرگاه جولی

همانطور که در عکس اینجا نشان داده شده است ، می توانید با هلی کوپتر به ساحل جولی و بندرگاه مجاور آنتیگوا برسید ، یا اینکه به همین راحتی از طریق زمینی می توانید به اینجا برسید. ساحل جولی رو به غرب است ، که این امتداد طولانی و گسترده ساحل ماسه سفید را به مکانی عالی برای عکاسی هنگام غروب آفتاب تبدیل می کند.

14. خلیج دیکنسون ، آنتیگوا

خلیج دیکنسون

به خلیج دیکنسن در آنتیگوا بروید تا از غرفه تلفن قرمز و درخشان عکس بالا عکس بگیرید. این کاملاً در تضاد با شن و ماسه های طلایی رنگ ، نخل های نارگیل تابیده و دریا فیروزه ای است. قطعاً این یک ضربه محکم و ناگهانی شایسته اینستاگرام است که در بین زوج هایی که در یک سفر عاشقانه هستند محبوب است.

15. ساحل پرنسس دیانا ، باربودا

ساحل پرنسس دیانا در باربودا

ساحل پرنسس دیانا در باربودا ، یکی دیگر از بخشهای شگفت انگیز شن و ماسه صورتی ، محل شن و ماسه بسیار نرم است ، و آن را شبیه به راه رفتن بر روی مارشمالو توصیف کرده اند ، که یک دریا گرم و صاف و فیروزه ای آن را پشتیبانی می کند. شما اغلب ساحل خود را نیز خواهید

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 239
  • بازدید کلی : 17387
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی