loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 250
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 14:10

شانگهای، چین پر جنب و جوش و شهرستان هیجان انگیز، که ماهرانه ترکیبی از فرهنگ باستانی چینی با 20 هفتم تاریخ قرن و جهان مدرن است. آنچه در مرکز شهر شانگهای در نظر گرفته می شود در دو طرف رودخانه Huangpu متمرکز شده است. در یک طرف، شما باید معروف بوند ، تفرجگاه کرنش اسکله و ردیف از ساختمان های تاریخی، در اوایل دهه 20 ساخته شده است هفتم قرن. در آن سوی رودخانه منطقه فوق مدرن پودونگ و لوجیازوی قرار دارد ، با برج مروارید برجسته و جنگل آسمان خراش های برجسته.

بسیاری از هتل های شانگهای را می توان در Bund یا در نزدیکی Bund یافت ، برخی از آنها دارای چشم انداز رودخانه و افق پودونگ هستند. در مرکز شهر پودونگ که مانند منهتن شانگهای است ، هتل های لوکس زیادی وجود دارد . بسیاری وجود دارد هتل ها کوچکتر و بوتیک در آنچه به عنوان فرانسه امتیاز شناخته شده ، یکی دیگر از منطقه مرکزی شانگهای.

شانگهای، چین پر جنب و جوش و شهرستان هیجان انگیز، که ماهرانه ترکیبی از فرهنگ باستانی چینی با 20 هفتم تاریخ قرن و جهان مدرن است. آنچه در مرکز شهر شانگهای در نظر گرفته می شود در دو طرف رودخانه Huangpu متمرکز شده است. در یک طرف، شما باید معروف بوند ، تفرجگاه کرنش اسکله و ردیف از ساختمان های تاریخی، در اوایل دهه 20 ساخته شده است هفتم قرن. در آن سوی رودخانه منطقه فوق مدرن پودونگ و لوجیازوی قرار دارد ، با برج مروارید برجسته و جنگل آسمان خراش های برجسته.

بسیاری از هتل های شانگهای را می توان در Bund یا در نزدیکی Bund یافت ، برخی از آنها دارای چشم انداز رودخانه و افق پودونگ هستند. در مرکز شهر پودونگ که مانند منهتن شانگهای است ، هتل های لوکس زیادی وجود دارد . بسیاری وجود دارد هتل ها کوچکتر و بوتیک در آنچه به عنوان فرانسه امتیاز شناخته شده ، یکی دیگر از منطقه مرکزی شانگهای.


بهترین هتل های لوکس شانگهای

1. امانيانگيون

منبع عکس: Amanyangyun

فاصله این مرکز تفریحی فوق العاده لوکس با ماشین از مرکز شانگهای فقط کمتر از یک ساعت است . این خانه از 13 ویلا ساخته شده و بازسازی شده سلسله مینگ و چینگ تشکیل شده است که آجر به آجر از شهر فوژو منتقل شده است. ویلا ها با هر امکانات رفاهی لوکس به مکان های مدرن تبدیل شده اند و اقامتگاه دارای سوئیت ها و آلاچیق های تازه ساخته شده متصل به بناهای تاریخی است. همه آنها در یک جنگل درخت کافور نزدیک دریاچه ای آرام قرار گرفته اند.

آبگرم Aman در سطح جهانی است و تعداد زیادی از ثروتمندان شانگهای را جذب می کند ، کسانی که فقط برای تجربه آبگرم به اینجا می آیند. این دارو از طب سنتی چینی استفاده می کند و از آن به سلامتی کل نگر ، تناسب اندام و رفاه توجه دارد.

Amanyangyun همچنین دارای یک مرکز رفاهی خاص ، مرکز فرهنگی خاص خود است. نام آن Nanshufang است و در قدیمی ترین ساختمان اصلی ویلا قرار دارد. محلی برای گردهمایی و استراحت است ، جایی که کارگاه های ویژه در آن ارائه می شود. اینها شامل نقاشی قلم موی چینی ، خوشنویسی چینی ، هنر چای و کارگاهی در مورد بخور دادن است. پنج مکان ناهار خوری در این استراحتگاه وجود دارد که شامل یک رستوران چینی ، ایتالیایی و ژاپنی است.

آدرس: 6161 Yuanjiang Rd، Minhang Qu

محل اقامت: Amanyangyun

2. پودونگ شانگری لا ، شانگهای شرقی

منبع عکس: پودونگ شانگری لا ، شانگهای شرقی

یکی از دو هتل شانگریلا در شانگهای مرکزی ، این هتل بزرگ (950 اتاق و سوئیت وجود دارد) دارای دو قسمت River Wing و Grand Tower است. حدود 375 اتاق از آن در Grand Tower است و کل قسمت هتل مانند سطح کلوپ آن است. محل های اقامت بزرگتر ، لوکس تر و گران ترند. آنها همچنین با دسترسی به سالن و سایر امکانات رفاهی دیگر ارائه می شوند.

همه اتاق ها و سوئیت ها دارای لوکس و کلاسیک سنتی شانگریلا هستند ، با تأثیرات و تأثیرات آسیایی. هر بال مرکز تناسب اندام و استخر اختصاصی خود را دارد و هتل دارای زمین تنیس (شبانه روز باز) برای استفاده مهمان است.

آبگرم CHI هتل یکی از بهترین هتل ها در شهر است و طیف وسیعی از درمان ها را ارائه می دهد. این رودخانه در رودخانه Huangpu در منطقه مالی Lujiazui ، روبروی Bund قرار دارد. اتاق ها ، سوئیت ها و مکان های عمومی دارای چشم انداز چشمگیر از Bund نمادین ، رودخانه منحنی و خط افق پودونگ هستند.

آدرس: 3 Fucheng Rd، Lu Jia Zui، Pudong Xinqu

محل اقامت: Pudong Shangri-La ، شانگهای شرقی

3. Ritz-Carlton شانگهای ، پودونگ

منبع عکس: Ritz-Carlton شانگهای ، پودونگ

Ritz-Carlton در طبقات فوقانی یک آسمان خراش بلند است ، بخشی از مجموعه IFC شانگهای در پودونگ . اتاق ها و سوئیت ها (و رستوران ها و مکان های عمومی) دارای چشم اندازهای چشمگیر از آسمان شهر ، رودخانه و بوند با اتاق های ممتاز رو به برج مروارید هستند.

اتاق ها دارای فضای شیک و مدرن آرت دکو با رنگ های روشن و تخته های چوبی هستند. حمام ها بسیار لوکس و دارای وان های مرطوب و بزرگ غوطه ور هستند. یک آبگرم فانتزی با یک مرکز تناسب اندام متصل در 55 وجود دارد هفتم زمین است. مهمانان به سونا ، اتاق بخار ، حمام جکوزی و استخر سرپوشیده عظیم دسترسی دارند.

این هتل دارای دو رستوران اصلی است که هر دو دارای نمای پانوراما به شهر هستند. Scena منوی ایتالیایی دارد و Jin Xuan غذاهای سنتی کانتونی را سرو می کند. وقت خود را برای صرف غذا در FLAIR ، رستوران پشت بام هتل لوکس با بهترین مناظر در شانگهای اختصاص دهید.

آدرس: 8 Century Ave، Lu Jia Zui، Pudong Xinqu

محل اقامت: Ritz-Carlton شانگهای ، پودونگ

4. هتل چهار فصل شانگهای در پودونگ

منبع عکس: هتل چهار فصل شانگهای در پودونگ

هتل چهار فصل آسمان خراش فوق العاده مدرن در منطقه تجاری Pudong Lujiazui ، Four Season Pudong دارای یک هنر دکو باحال و جذاب ، فضای قدیمی شانگهای در داخل است. این اتاق ها همچنین حس Art Deco را تداعی می کنند ، با این وجود بسیار مدرن و مجلل هستند و دارای چوب های تیره و رنگ های قهوه ای هستند. همه پنجره هایی از کف تا سقف دارند. برای دیدن مناظر Pearl Tower و Century Boulevard ، به اتاق Pearl View بروید. اتاق ها برای اسکان خانواده ها ترتیب خواب مختلفی دارند.

این یکی از دو هتل Four Season در شانگهای است و هتل دیگر در Puxi. یک مرکز تناسب اندام و یک استخر بی نهایت سرپوشیده با چشم اندازهای خاص خود وجود دارد. اسپای FLARE هتل تنها آبگرم Guerlain در چین است و تمام محصولات استفاده شده و فروخته شده در اینجا از شرکت زیبایی فرانسه است. همچنین لمس های لوکس Four Seasons معمولی را مانند یک ماشین مجانی خانگی دریافت می کنید.

از گزینه های غذایی می توان به کاملیا ، کافه گاه به گاه (که یک بوفه شام یکشنبه را ارائه می دهد) تا شانگ-شی ، یک رستوران کانتونی برنده جایزه اشاره کرد. یک سالن تپانیاکی و سوشی ژاپنی نیز وجود دارد.

آدرس: 500 Weihai Rd، Jingan Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: هتل چهار فصل شانگهای در پودونگ

5. جینگ آن شانگری لا ، شانگهای غربی

منبع عکس: جینگ آن شانگری لا ، شانگهای غربی

هتل لوکس دیگر شانگری لا در این شهر در سمت مقابل شانگهای و در منطقه تجاری جدید جینگ آن قرار دارد . این هسته اصلی یک توسعه لوکس است که همچنین دارای اقامتگاه ها ، فضای اداری و مناطق خرید مجلل است.

508 اتاق و سوئیت از جینگ شانگری لا غرب شانگهای در 30 می هفتم تا 59 هفتم طبقه از یک ساختمان بلند (و کف به سقف پنجره)، به طوری که آنها همه دستور دیدگاه های پانوراما از افق شانگهای. آنها بسیار روشن ، معاصر و کاربردی با بسیاری از رنگ های روشن و اتمام چوب های سبک هستند. لمس های لوکس اضافی مانند کف مرمر گرم شده و گرمکن حوله ای در حمام های آبگرم مانند و تلویزیون در آینه های حمام ، به تجربه کلی اضافه می کنند.

هنگامی که گرسنه می شوید ، یک رستوران بوفه وجود دارد ، یا سعی کنید Summer Palace (غذای عالی کانتونی) ، یک استیک آمریکایی ، یک مکان مدرن مدیترانه ای یا یک رستوران ژاپنی با یک بار سوشی را تجربه کنید. هتل دارای مرکز آبگرم CHI مخصوص خود به همراه کلوپ سلامتی و استخر سرپوشیده سقف شیشه ای است.

آدرس: 1218 Yan'an Middle Rd، Jingan Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: جینگ آن شانگری لا ، شانگهای غربی

6. هتل و آبگرم PuLi

منبع عکس: هتل و آبگرم PuLi

این تفرجگاه لوکس شهری که جایگزینی عالی برای بوند یا هتل های مرکز شهر است ، در مرکز شانگهای ، بین جاده نانجینگ غربی و جاده یان آن قرار دارد ، اما تجربه ای عالی برای فرار از شهر ارائه می دهد. اتاقهای مجلل رو به افق شانگهای یا درختان پارک جینگ آن قرار دارند (اتاق های گوشه ای نمای هر دو را دارند). اکثر آنها مفهومی استودیویی طرح باز با صفحه متحرک متحرک از کف تا سقف دارند که می تواند فضاها را از هم جدا کند. آنها همچنین دارای تلویزیون های LED 49 اینچی ، سیستم های صوتی Bose Wave و حمام هایی مانند آبگرم با وان های خیس کننده و دوش جنگل های بارانی هستند.

چند گزینه ناهار خوری در PuLi وجود دارد ، از جمله PHENIX با ستاره میشلن ، یک رستوران مدرن فرانسوی با منویی که مواد طبیعی و فصلی را برجسته می کند. UR SPA محبوب استراحتگاه بر روی یک برنامه سلامتی یکپارچه و مبتنی بر نتایج در یک پناهگاه احیا تمرکز دارد. یک مرکز تناسب اندام کامل و یک استخر بی نهایت سرپوشیده با چشم انداز آسمان شانگهای وجود دارد.

آدرس: 1 Changde Rd، Jing An Si، Jingan Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: هتل و آبگرم PuLi

7. هتل کری پودونگ شانگهای

منبع عکس: هتل کری پودونگ شانگهای

هتل های کری مارک نسبتاً جدیدی از شانگری لا است که هتل های لوکس و پر از ویژگی را در قلب مرکز شهر ارائه می دهد. هتل کری در قلب پودونگ ، درست در کنار پارک قرن قرار دارد. 574 اتاق و سوئیت دارای منظره پارک یا شهر هستند. طراحی و سبک اسکان مدرن ، سازمانی آسیایی با حمام بزرگ است.

کری دو گزینه ناهار خوری جالب دارد: کوک یک بوفه و غذای خوشمزه با آشپزخانه های نمایشی است که سبک های مختلف غذا از سراسر جهان را طبخ می کند. Meat با قصابی اختصاصی و منوی گسترده ای برای گوشتخواران ، استیک هتل است. بعد از صرف ناهار در The Meat یا The Cook ، می توانید در یکی از بزرگترین سالن های ورزشی هتل با 65000 فوت مربع (6000 متر مربع) در سه طبقه (با اتاق سونا و بخار) تمرین کنید. آنها همچنین کلاسهای ایروبیک ، چرخش و یوگا را برگزار می کنند.

این هتل حتی دارای زمین تنیس و زمین بسکتبال در اندازه کامل خود است که هم تا ساعت 11 شب روشن و باز است. همچنین یک منطقه بزرگ بازی خانوادگی و استخر Adventure Adventure Zone برای کودکان در نظر گرفته شده است. هتل از فرودگاه به راحتی قابل دسترسی است. ایستگاه قطار سریع MAGLEV پنج دقیقه با سرویس (مستقیم با PVG) فاصله دارد.

آدرس: 1388 Huamu Road، Shi Ji Gong Yuan، Pudong Xinqu

محل اقامت: هتل کری پودونگ شانگهای

8. هتل جین جیانگ

منبع عکس: هتل جین جیانگ

این هتل تاریخی، مردمی با سیاستمداران و رهبران جهان، از سه اوایل 20 ساخته شده ام قرن، ساختمان های آپارتمانی به سبک اروپایی، که چمن سبز احاطه کرده است. یکی از هتل های مرکزی شانگهای ، این هتل در منطقه امتیاز فرانسه در جاده Maoming در نزدیکی خرید عالی جاده Huaihai واقع شده است.

اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و مجلل هستند. در هنگام ورود ، نظر خود را تأیید کنید ، زیرا بعضی از اتاق ها یکی ندارند. محل اقامت و اماکن عمومی در شانگهای قدیمی به سر می برد (حتماً از گالری عکس های تاریخی در لابی دیدن کنید) ، اما اتاق ها مدرن هستند و دارای ویژگی های لوکس زیبا مانند حمام مرمر ، تلویزیون های صفحه تخت بزرگ و وان های بزرگ هستند. اندازه ، سبک و ویژگی های اتاق بسته به اینکه در کدام یک از سه ساختمان قرار دارند متفاوت است.

وقتی گرسنه می شوید ، بیش از 10 رستوران و غذای مختلف در هتل وجود دارد ، از جمله هندی ، غربی ، چینی ، ژاپنی و غیره. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام و آبگرم بزرگ ، با سونا ، حمام های جکوزی ، و یک استخر سرپوشیده بزرگ است.

آدرس: 59 Maoming S Road، Huangpu Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: هتل جین جیانگ

9. هتل صلح Fairmont

منبع عکس: هتل صلح Fairmont

هتل صلح دیگر هتل لوکس اصلی شانگهای است (که قبلاً هتل Cathay نامیده می شد) ، همیشه برای کسب عنوان بهترین هتل شانگهای در Bund با هتل پارک رقابت می کند . این ساختمان در یک ساختمان کلاسیک و تاریخی درست در Bund قرار دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل صلح که اکنون یک هتل لوکس Fairmont هستند ، لوکس و فوق العاده مدرنی با جزئیات و جلوه های تاریخی ارائه می دهند.

این هتل با 279 اتاق (39 اتاق سوئیت) یک هتل بزرگ نیست و این بدان معناست که شما تجربه شخصی بیشتری نسبت به برخی دیگر از ملک های لوکس این شهر دارید. اتاق های ابتدایی مشرف به حیاط داخلی هستند. اتاق ها و سوئیت های سطح بالاتر دارای چشم انداز شهر ، بوند و رودخانه هستند. همه اتاق ها دارای حمام های بزرگ مرمر و کرومی با امکانات کامل لوکس هستند.

چندین گزینه ناهار خوری از جمله Dragon Phoenix ، رستوران برجسته چینی هتل به همراه یک کافه فرانسوی و اتاق مدرن Cathay وجود دارد. مطمئن باشید که به خارج در 9 ام تراس -Floor برای دیدگاه های پانوراما از بوند، رودخانه، و افق پودونگ (Pudong) مدرن است. فیرمونت دارای یک کلوپ بهداشتی مجهز با یک استخر سرپوشیده بزرگ است. همانند سایر هتل های Fairmont ، آبگرم Willow Stream وجود دارد که برای زنان و مردان درمان های زیبایی و بدن ارائه می دهد.

آدرس: 20 Nanjing E Road، Wai Tan، Huangpu Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: هتل صلح Fairmont

10. هتل چهار فصل شانگهای

منبع عکس: هتل چهار فصل شانگهای

هتل چهار فصل دیگر شانگهای در Puxi است و اولین ملک Four Season بود که در چین افتتاح شد. این یک هتل مرکزی است - Puxi بین منطقه بوند و منطقه امتیاز فرانسه قرار دارد - بنابراین می توانید به بسیاری از مکانهای تاریخی و گردشگری پیاده روی کنید .

هتل در یک ساختمان 37 طبقه قرار دارد ، بنابراین اقامتگاه در طبقات بالاتر منظره شگفت انگیزی از شهر دارد. اتاق های ابتدایی کاملاً ابتدایی و دارای چشم انداز زیبا هستند ، اما اتاق های دسته بالاتر دارای پنجره های بیشتر ، حمام های آبگرم مانند و فضای مدرن لوکس هستند.

رستوران ها شامل استیک هاوس هستند. سی جی ژوان ، یک رستوران خوب کانتونی / شانگهای کافی شاپ؛ و یک بیسترو در سطح خیابان با تماشای عالی مردم. چهار فصل دارای یک هنرمند در محل اقامت است که با توجه به تجربه شانگهای شما یک نقاشی یادگاری بی نظیر برای شما ایجاد می کند. شما می توانید جسم و روان خود را در مرکز آبگرم Qin هتل ، جایی که درمان ها از آداب معالجه چینی باستان الهام گرفته اند ، بهبود بخشد.

آدرس: 500 Weihai Rd، Jingan Qu، Shanghai Shi

محل اقامت: هتل چهار فصل شانگهای

11. پارک هتل شانگهای

منبع عکس: پارک هتل شانگهای

این هتل Art Deco Bund در جاده Nanjing Road West یکی از بهترین هتل های Bund است . این بنا در سال 1934 به عنوان یک بانک ساخته شد و تا اواخر دهه 1950 بلندترین ساختمان آسیا بود. موقعیت مرکزی آن به شما امکان می دهد از درب ورودی هتل خارج شوید و درست در تفرجگاه تفریحی شهر بوند قرار بگیرید.

اتاق ها می توانند کوچک باشند و دکوراسیون می تواند از بروزرسانی استفاده کند ، اما بسیاری از آنها چشم انداز کاملی از رودخانه و خط افق پودونگ دارند. در داخل هتل یک رستوران چینی ، رستوران فرانسوی و کافی شاپ وجود دارد. همچنین یک مرکز تجاری و اسپا برای درمان و ماساژ غربی و شرقی وجود دارد.

آدرس: 170 جاده غربی نانجینگ ، شانگهای

محل اقامت: پارک هتل شانگهای

بهترین هتل های بوتیک شانگهای

هتل های بوتیک نسبت به برخی از خواص بزرگ شانگهای تجربه مهمان شخصی و صمیمی تری دارند. اینها همچنین گزینه های خوبی برای زوجین علاقه مند به فرار عاشقانه است.

1. چاپ شانگهای

منبع عکس: چاپ شانگهای

هتل های EDITION همکاری منحصر به فردی بین ماریوت و هتل دار برجسته ایان شرگر هستند. آنها تجربه ای شیک و لوکس از هتل بوتیک را ارائه می دهند که همیشه منحصر به موقعیت خاص آنهاست. نمایشگاه شانگهای در Puxi در جاده نانجینگ شرقی واقع شده است ، با 5 دقیقه پیاده روی سریع از Bund.

فقط 145 اتاق و سوئیت وجود دارد. آن اتاق ها و سوئیت ها یا منظره ای از افق پودونگ یا رودخانه و بوند دارند. مانند سایر هتل های EDITION ، شما از مجموعه ای از امکانات و امکانات لوکس برخوردار هستید. یک اسپا صمیمی اما بسیار لوکس و یک مرکز تناسب اندام کامل وجود دارد. این مرکز تناسب اندام دارای یک تراس در فضای باز با چشم اندازهای شگفت انگیز است و کلاس های یوگا و تای چی را ارائه می دهد (شب برای عکسهای عالی بروید).

یک استخر سرپوشیده بسیار جالب با منظره شهر و یک وان آبگرم بزرگ نیز وجود دارد. لمس های لوکس مانند خانه داری دو بار در روز ، آب بطری رایگان و تلویزیون های HD 55 اینچ با این تجربه رقابت می کنند. گزینه های غذایی شامل یک رستوران محبوب ژاپنی ، یک غذاخوری کانتونی و یک کافه غذاخوری تمام روز است.

آدرس: 199 جاده نانجینگ شرقی ، Huangpu ، شانگهای

محل اسکان: چاپ شانگهای

2. هتل نیلی شانگهای در Bund

منبع عکس: هتل نیلی شانگهای در Bund

این هتل بوتیک جالب در سمت راست Bund تاریخی قرار دارد و موقعیت مکانی کاوش در شهر با پای پیاده را آسان می کند. هتل (مثل همه املاک هتل نیلی) واقعاً محله را به داخل می آورد. ریش های زنگ زده و قراضه های کشتی سازی در لابی (منطقه ای که در گذشته اسکله رودخانه بود) وجود دارد و حتی اتاق های مهمان آثار هنری و تصاویر محلی را در اختیار شما قرار می دهند تا مکان تاریخی شما را به شما یادآوری کنند.

اتاق ها و سوئیت ها بسیار مدرن و شیک هستند و بیشتر شبیه محل های اقامت لوکس هستند. هر اتاق و سوئیت متفاوت است ، با آثار هنری منحصر به فرد چینی و عناصر طراحی. یک استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام کامل مشرف به رودخانه وجود دارد. هتل نیلی دارای دو گزینه اصلی غذاخوری است: یک کافه محله با دید رودخانه به نام Quay و یک استیک خانه آسیایی (متخصص در Wagyu) به نام CHAR.

آدرس: شماره 585 Zhongshan Dong Er Road ، شانگهای ،

محل اقامت: هتل نیلی شانگهای در Bund

بهترین هتل های ارزان شانگهای

این هتل های ارزان قیمت در مرکز قرار دارند و اقامتگاه های وسیع و تمیز را با قیمت مناسب ارائه می دهند. این اتاق ها ممکن است زیبا نباشند ، اما اکثر هتل های ارزان قیمت شانگهای از امکانات رفاهی متعددی ، بوفه صبحانه رایگان و مراکز تناسب اندام با استخر استفاده می کنند.

1. هتل بائولونگ شانگهای

منبع عکس: هتل بائولونگ شانگهای

هتل Grand Mercure Baolong در منطقه Hongkou این شهر واقع شده است و با باند 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد. اتاق ها تمیز و مجهز هستند اما سبکی نسبتاً شرکتی دارند. اتاق ها دارای Wi-Fi و تلویزیون ماهواره ای رایگان هستند.

سه رستوران مختلف به همراه یک غذای اغذیه فروشی کوچک وجود دارد که غذاهای مخصوص و میان وعده را می فروشد. می توانید در استخر سرپوشیده شنا کنید ، در سونا استراحت کنید و یا در اتاق درمان تنها ماساژ دهید. یک مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد.

آدرس: 180 جاده ییشیان ، شانگهای

محل اقامت: هتل بائولونگ شانگهای

2. هتل دونگو

این هتل فرانسوی شانگهای با امتیاز ، یک هتل تجاری به سبک باغ با اقامتگاه های وسیع و تمیز است. اتاق ها تمیز و بسیار اساسی هستند اما دارای مبلمان و وسایل جدید با سبک مدرن و تمیز هستند. هنگامی که برای برخی از ورزش ها آماده هستید ، سالن بدن سازی ، استخر روباز ، سونا و زمین تنیس وجود دارد. حتی یک اتاق بیلیارد و سالن زیبایی وجود دارد.

بوفه صبحانه چینی / غربی در نرخ اتاق گنجانده شده است و همچنین یک رستوران کره ای و سه رستوران چینی مختلف (چخوان ، سبک شانگهای و کانتونی) وجود دارد. رفت و آمد در شهر آسان است ، زیرا هتل Donghu نزدیک چند خط مترو است. همچنین در فاصله پیاده روی از خیابان خیابان خرید Huaihai Zhong Lu قرار دارد و خیابان رستوران Donghu Lu از نزدیک است.

آدرس: 70 Donghu Rd ، Xuhui Qu ، شانگهای شیعه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 17362
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی