loading...

خرید بلیط اینترنتی - بلیط اینترنتی - بلیط ارزان

بازدید : 302
چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 14:08

ژاپن با وجود کوچک بودن تقریباً هر نوع آب و هوایی را که تصور کنید تجربه می کند - از فصول باران طوفان تا زمستان های برفی تا تابستان های گرم و مرطوب. خواه اسکی ، پیاده روی یا گشت و گذار در شهر باشید ، ژاپن چیزهای زیادی برای ارائه دارد و یک فصل مناسب برای هر یک از این فعالیت ها.

برای بیشتر مردم ، بهترین زمان سفر به ژاپن در ماه های مارس و آوریل است ، زیرا هوا معتدل است ، ساکورا (شکوفه های گیلاس) شکوفا شده و جمعیت زیادی از تابستان هنوز به آنجا نرسیده اند.

ژاپن با وجود کوچک بودن تقریباً هر نوع آب و هوایی را که تصور کنید تجربه می کند - از فصول باران طوفان تا زمستان های برفی تا تابستان های گرم و مرطوب. خواه اسکی ، پیاده روی یا گشت و گذار در شهر باشید ، ژاپن چیزهای زیادی برای ارائه دارد و یک فصل مناسب برای هر یک از این فعالیت ها.

برای بیشتر مردم ، بهترین زمان سفر به ژاپن در ماه های مارس و آوریل است ، زیرا هوا معتدل است ، ساکورا (شکوفه های گیلاس) شکوفا شده و جمعیت زیادی از تابستان هنوز به آنجا نرسیده اند.



بهترین فصل برای بازدید از ژاپن

زنی با لباس سنتی در کنار رودخانه در کیوتو با رنگ های پاییزی

در واقع بهترین زمان برای سفر به ژاپن تمام وقت است. سرزمین تضادها و شگفتی ها ، ژاپن دارای چشمه های خیره کننده ، کوه های برفی در زمستان و کارهای زیادی در خارج از خانه در ماه های گرم است.

بهار: ساکورا (شکوفه های گیلاس) طی ماه های مارس و آوریل ژاپن را کاملا دگرگون می کند و بهار را به یکی از زیباترین فصول کشور تبدیل می کند . دمای بهار بسته به مکانی که می روید می تواند بسیار متفاوت باشد ، در ماه آوریل حدود 4 درجه سانتیگراد در مقصد شمالی مشاهده می شود و شهرهای جنوبی در بسیاری از مناطق مانند توکیو از اواسط تا بالاترین دما را تجربه می کنند ، دما معمولاً تنها است. در اوایل صبح و شب رقم می زند ، اما در روز 13 تا 15 درجه راحت است.

تابستان: تابستان های ژاپن گرم ، مرطوب و اغلب مرطوب است . دمای شهرها اغلب به دهه های 20 و گاهی 30 می رسد اما با وجود رطوبت بالا ، بسیار گرمتر می شود. تابستان زمان خوبی برای رفتن به کوه و حومه برای فرار از گرمای شهر است . بین ماه های ژوئیه و اکتبر ، سواحل ژاپن در معرض خطر طوفان و باران های شدید قرار دارد ، اگرچه مرطوب ترین ماه ها معمولاً آگوست و سپتامبر است .

پاییز: پاییز زمان بسیار خوبی برای سفر به ژاپن است ، زیرا آب و هوای خنک تری ، رنگ های عالی پاییزی و قیمت های تخفیف دار خواهید داشت. اگرچه بهار دمای مشابهی دارد ، اما پاییز خشک تر است ، بنابراین مجبور نیستید دائماً چتر را با خود به هر جایی که می روید حمل کنید.

زمستان: بسته به مقصد شما ، زمستان های ژاپن ممکن است بسیار سرد (تا 10 درجه سانتیگراد در ساپورو) یا معتدل باشد (Naha به طور منظم دمای ژانویه را حدود 15 درجه سانتیگراد می بیند). در اکثر نقاط ، زمستان ها بدون رطوبت و باران بسیار کم است ، برف بیشتر در حومه شهر می بارد اما گاهی اوقات شهرهای بزرگ را نیز پنهان می کند. مناطق کوهستانی ، از جمله استراحتگاه های اسکی اطراف هوکایدو ، از بهترین مکان ها برای بازدید در ژاپن در زمستان است. دامنه ها در ژانویه و فوریه بسیار عالی هستند ، و برف های پودری زیادی برای ورزش در فضای باز وجود دارد.

بهترین ماه ها برای بازدید از ژاپن

کاخ امپریال در توکیو

مارس و آوریل: فصل ساکورا یکی از زیباترین زمان ها در ژاپن است ، زمانی که ساکنان محلی حتی در جستجوی بهترین درختان شکوفا گیلاس گردهمایی های ویژه ای را برای گردش در پارک ها برگزار می کنند. جشنواره تاکایاما ماتسوری در ماه آوریل یکی از زیباترین جشن های ژاپن است. این جشنواره شامل فانوس ها و شناورهایی است که برای جشن پاییز در شهر رژه می روند و از یک سنت چند صد ساله برای دعا برای یک محصول خوب تجلیل می کنند.

اکتبر و نوامبر: در حالی که سپتامبر در بسیاری از ژاپن هنوز گرم است ، اکتبر شبهای خنک و شاخ و برگ خیره کننده پاییزی را به ارمغان می آورد . توکیو و کیوتو بهترین رنگهای پاییزی خود را در ماه نوامبر ارائه می دهند و در کوههای شمالی ، ماه نوامبر اولین برف ها را به ارمغان می آورد - زمانی مناسب برای عکسبرداری از کوه فوجی در پس زمینه. گرچه آبان برای پرسه زدن در شب ممکن است به کت های ضخیم تری احتیاج داشته باشد ، اکتبر گرم و خشک است ، و مناسب کاوش در شهرها و حومه ها با پای پیاده است.

فصل کم ژاپن

معبد سنسوجی ، توکیو

فصل کم معمولاً ارزانترین زمان برای برنامه ریزی سفر است ، اما در این حالت ، ممکن است یکی از بهترین زمان ها برای رفتن به ژاپن نیز باشد. زمستان با استفاده از پروازها و اقامتگاه ها با تخفیف زیاد و جمعیت بسیار نازک تر ، فصل خاموش محسوب می شود . زمستان ها معمولاً در شهرهای بزرگی مانند توکیو و کیوتو معتدل و آفتابی است ، اما در منطقه هوکایدو که معمولاً دما به یک رقم تبدیل می شود ، سردتر است.

برف بیشتر در حومه شهر دیده می شود و ژاپن دارای مراکز تفریحی اسکی و فضای باز Onsen است ، نوعی مرکز آبگرم که در اطراف چشمه های آب گرم ساخته شده است - بنابراین می توانید در آبهای بخار احاطه شده توسط سفیدترین برف و با دید مستقیم به کوه فوجی .

شهرستان ساپورو خانه را به یک یخ و برف جشنواره معروف هر زمستان، که در آن بیش از 250 مجسمه نمایندگی حیوانات فوق العاده، ساختمان ها، و خیلی بیشتر در سمت راست در خیابان تنها با استفاده از یخ ساخته شده است.

ارزانترین زمان سفر به ژاپن

زیارتگاه ایتسوکوشیما در میاجیما

در حالی که تابستان ها زمانی محبوب برای سفر ژاپنی ها به اطراف این کشور است ، در گرمترین ماه ها گردشگران بین المللی زیادی در ژاپن وجود ندارند. در نتیجه احتمالاً شانس یافتن پرواز ارزان و اقامتگاه های ارزان قیمت در ماه های تابستان بسیار خوب است. جولای و آگوست ارزانترین ماههای تابستان هستند ، اما همچنین گرمترین و هوای مرطوب و رگبار باران هستند.

برای آب و هوای خشک اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر گزینه های بهتری است . قیمت ها ممکن است کمی بیشتر باشد ، اما این زمان هنوز فصل کم در نظر گرفته می شود. از آنجا که در این مدت هیچ تعطیلات و جشنواره های بزرگ ملی برگزار نمی شود (و بچه های محلی به مدرسه برمی گردند ، بنابراین خانواده ها زیاد مسافرت نمی کنند) ، هتل ها کمتر رزرو کامل می کنند و اگر این کار را انجام دهید ، واقعا می توانید معاملات خوبی داشته باشید. از قبل رزرو کنید

اگر از سرما مشکلی ندارید ، باید بتوانید در زمستان به خصوص اوایل دسامبر و سپس از اواسط ژانویه تا اواخر فوریه معاملات خوبی را پیدا کنید. اقامت در مقاصد اسکی مانند هوکایدو همچنان گران خواهد بود ، اما توکیو ، اوکیناوا و دیگر شهرهای بزرگ احتمالاً پیشنهاداتی را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

بهترین زمان برای بازدید از کوه فوجی

کوه فوجی با برگهای پاییزی قاب گرفته شده است

کوه فوجی بلندترین کوه ژاپن و یک آتشفشان فعال ، بخشی ذاتی از میراث و تاریخ این کشور است - شاعران ، هنرمندان و فیلسوفان بی شماری در مورد یکی از سه قله مقدس ژاپن نوشته اند.

از دور ، کوه فوجی در تمام طول سال خیره کننده است و در یک روز صاف ، حتی می توانید کوه را از توکیو مشاهده کنید - اگرچه بهترین چشم اندازها از پارک اوشی است. بازدیدکنندگان می توانند همیشه به ایستگاه پنجم کوه (در ارتفاع 2،305 متری) برسند مگر اینکه جاده ها به دلیل طوفان برف بسته شوند.

اگر می خواهید به جای اینکه فقط از دور تحسین کنید ، کوهنوردی کنید ، بهترین زمان سفر به کوه فوجی در ماه اوت است . کوه دارای چهار مسیرهای پیاده روی که منجر به نشست، اما هر چیزی بالاتر ایستگاه پنجم تنها بین ماه های ژوئیه 1 گسترش است ST و اوایل سپتامبر (تاریخ متفاوت است، اما مسیرهای پیاده روی معمولا نزدیک در طول هفته اول سپتامبر). با این حال ، اوت بهترین هوا را ارائه می دهد : خشک ، کم باد و احتمال تغییر شدید در عرض چند دقیقه کمتر است.

گرچه حتی در تابستان ، یک شب دما ممکن است نزدیک به صفر کاهش یابد ، بنابراین کوهنوردان توصیه می شود صعود را به دو روز تقسیم کرده و یک شب را در یکی از کلبه های کوهستان بگذرانند. به شما هشدار داده شود که نمی توانید در آخرین لحظه در این مورد تصمیم بگیرید و برای تهیه تخت باید از قبل رزرو کنید. از چهار مسیر Gotemba Trail ، مسیر یوشیدا ، دنباله سوباشیری و مسیر فوجینومیا - مسیر یوشیدا راحت ترین مسیر است ، زیرا مستقیماً از توکیو از طریق اتوبوس قابل دسترسی است.

البته این بدان معناست که مسیر مخصوصاً در روزهای آخر هفته شلوغ است - شروع صعود از صبح زود به شما کمک می کند ، اما اگر واقعاً خواهان خلوتی هستید ، یکی از مسیرهای دیگر را انتخاب کنید. گوتنبا نوین طولانی ترین است، و آن را به شما 7.5 ساعت به آن صعود بدون یک شبه را اقامت هر چند بسیاری از مردم را انتخاب کنید به اقامت شبانه در 8 هفتم ایستگاه و پس از آن پایان صعود به بالای صبح روز بعد برای گرفتن طلوع آفتاب.

بهترین زمان سفر به ژاپن برای شکوفه های گیلاس

شکوفه های ساکورا و قلعه هیمجی

ساکورا (شکوفه های گیلاس) یک تجربه فرهنگی در ژاپن است. در حقیقت ، حنامی (مهمانی های مشاهده شکوفه های گیلاس) یکی از تفریحات محبوب است ، وقتی در این روزها دوستان و خانواده ها در پارک ها جمع می شوند تا ساعت ها در زیر درختان بنشینند ، پیک نیک بزنند و چت کنند.

بهترین زمان سفر به ژاپن برای شکوفه های گیلاس می تواند در هر مکانی بین 15 تا 20 مارس تا 15 آوریل باشد ، که شکوفه کامل آن معمولاً در اوایل آوریل اتفاق می افتد . پیش بینی برنامه شکوفه ساکورا دشوار است و بسته به آب و هوا ، سختی زمستان قبلی و حتی مکانی که از آن بازدید می کنید متفاوت است. پس از شکوفه ، گلها فقط چند روز قبل از شروع به ریزش ، در زیبایی کامل باقی می مانند. این بدان معناست که بدیهی است بدست آوردن تاریخ دقیق مشاهده می تواند مشکل باشد ، به خصوص اگر سفر خود را از قبل برنامه ریزی کرده باشید.

در بیشتر مقصدهای محبوب ، از جمله توکیو و اوزاکا ، اوایل آوریل فصل شکوفه های گیلاس را تجربه می کنند ، اما فقط چند روز طول می کشد. در توکیو، برای مثال، گل درختان حدود 28 ماه مارس هفتم و آخرین تا آوریل 5 هفتم . در مناطقی که آب و هوا سردتر است ، مانند هیروساکی و ساپورو ، ساکورا می تواند در اواخر آوریل یا حتی اوایل ماه مه رخ دهد .

اگر قصد سفر به ژاپن را دارید ، به خاطر داشته باشید که این فصل گردشگری برتر محسوب می شود ، که به معنای جمعیت بیشتر ، قیمت اقامت بالاتر و پروازهای گران تر است.

بهترین زمان برای بازدید از توکیو

گذرگاه شیبویا در توکیو

بیشتر بازدیدکنندگان بین المللی که به ژاپن می آیند ابتدا وارد توکیو می شوند و اگر زمان بازدید شما از این کشور است ، می خواهید حداقل چند روز را به گشت و گذار در پایتخت اختصاص دهید. توکیو در تمام طول سال تماشایی است ، زیرا مکانهایی مانند معبد Senso-ji و محوطه کاخ شاهنشاهی همیشه زیبا هستند.

هنوز هم ، بهار و پاییز معمولاً بهترین زمان سفر به توکیو است ، زیرا این ماه ها بهترین آب و هوا ، جمعیت کمتری و معاملات بهتر صرفه جویی در هزینه را ارائه می دهند. ماه های مارس و آوریل بسیار زیبا هستند (و یک انتخاب عالی برای یک سفر عاشقانه است) ، زیرا درختان گیلاس در این مدت شکوفا می شوند و بیشتر شهر به رنگ صورتی در می آید. حتی اگر پس از شروع ریزش گلها به آنجا برسید ، پیاده روهایی را خواهید دید که در یک فرش صورتی و سفید پوشانده شده اند.

پاییز هوای شفاف ، آفتاب زیادی را ارائه می دهد و اگر به ماه نوامبر برسید ، بهترین شاخ و برگ درختان پاییز را در ژاپن پیدا خواهید کرد.

تابستان یک زمان محبوب برای بازدید از توکیو است ، اما این بدان معنی نیست که بهترین انتخاب برای اکثر مردم است. تابستان ها نه تنها در توکیو بسیار گرم هستند ، بلکه همچنین مرطوب ، بارانی و بسیار شلوغ هستند. یافتن محل اقامت ارزان قیمت در تابستان دشوارتر می شود و قیمت ها افزایش می یابد ، بنابراین در نهایت برای یک بازدید راحت تر هزینه بیشتری خواهید کرد.

اگر می خواهید پارک های توکیو دیزنی ریزورت و توکیو دیسنی دیزنی (و احتمالاً باید) را در برنامه خود قرار دهید ، ماه های گرم نیز منفی نیستند. بچه ها از مدرسه بیرون هستند و بزرگسالان تعطیلات دارند. در ماه مه ، هفته طلایی نیز برابر است با تعطیلات بهاری. هفته طلایی برای کودکان و بزرگسالان به معنای تعطیلات است ، بنابراین پارک مخصوصاً شلوغ خواهد بود. پاییز زمان خوبی برای دیزنی است ، زیرا بچه ها به مدرسه برگشته اند و در این ماه ها پارک اغلب آرام است.

بهترین زمان برای بازدید از اوزاکا

قلعه اوزاکا

شهر بزرگ بندری اوزاکا دارای آب و هوایی معتدل است و بازدید از آن در هر زمان از سال بسیار مناسب است ، اگرچه اگر زمان زیادی را در خارج از منزل سپری می کنید تابستان ها مرطوب است و همیشه راحت نیستند. ژوئن و جولای نیز بیشترین باران را می بارد . دمای زمستان تک رقمی می ماند و گرچه برف نادر است و هنگام بارش برف باران نمی بارد ، باران در ماه های سردتر به صورت دوش باران ظاهر می شود.

برای هوای خشک تر ، در بهار یا پاییز ، هنگامی که هوا آفتابی و گرم است ، وارد اوزاکا شوید . مارس ، سپتامبر و اکتبر نیز قیمت های بهتر و جمعیت کمتری را ارائه می دهند ، بنابراین ماه های مناسبی برای جستجوی بی سر و صدا هستند. آوریل فصل شکوفه های گیلاس در اوزاکا است ، بنابراین قیمت ها بالاتر است و شما با گردشگران زیادی روبرو خواهید شد ، اما هوا نیز زیبا است. اگر در فصل ساکورا به آنجا برسید ، پارک قلعه اوزاکا و پارک اوتسوبو-کوئن مکان های مورد علاقه برای دیدن شکوفه درختان هستند.

در هفته طلایی در ماه مه ، افراد بیشتری را در حال گشت و گذار و گشت و گذار خواهید دید - که می تواند به معنای خطوط طولانی تر برای ورود به جاذبه های محبوب و رستوران ها و هتل های شلوغ باشد. اوج رنگ پاییز در اوزاکا اواسط ماه نوامبر ، زمانی که هوا هنوز گرم و آفتابی و پارک ها به نوبه خود طلایی این نیز زمان خوبی برای بازدید و در واقع در نظر گرفته فصل کم، بنابراین شما مقدار زیادی از معاملات را پیدا پس انداز کنید

بهترین زمان برای بازدید از هوکایدو

زمستان در هوکایدو

هوکایدو مشهورترین مقصد زمستانی ژاپن است ، اما این جزیره در سایر مواقع سال چیزهای زیادی برای ارائه دارد. هوکایدو مملو از استراحتگاه های اسکی ، اونسن (چشمه های آب گرم طبیعی) و تعدادی آتشفشان همچنین در داخل مرزهای خود دارای تعدادی پارک و جنگل محافظت شده است که در تابستان بهترین لذت را می برد. پارک ملی شیریتوکو ، یکی از میراث جهانی یونسکو ، به ویژه به دلیل داشتن جمعیت بزرگ خرس قهوه ای ، آبشارها و چشمه های آب گرم و مسیرهای پیاده روی چند روزه که از پارک عبور می کنند ، مشهور است.

اگر دلتان برای ورزش های زمستانی دل بسته است ، بهترین زمان سفر به هوکایدو بین اواخر نوامبر و اوایل ماه مارس است . دسامبر و ژانویه برف زیادی می بیند و کوه ها با رنگ سفید ملایم پوشیده شده اند و برای اسکی مناسب هستند. انتظار داشته باشید که یخبندان از همه جا آویزان شود ، دمای هوا در منفی درجه سانتیگراد و پیاده روهای پر از برف آویزان شود.

همچنین تعدادی از جشنواره های زمستانی نفسگیر از جمله مسیر نور برفی اوتارو برگزار می شود ، جایی که فانوس های پر زرق و برق و مجسمه های برفی روشن پارک ها و حاشیه رودخانه و جشنواره یخی Chitose's Lake Shikotsu را برگزار می کنند ، جایی که همه چیز از مجسمه های یخی گرفته تا سرسره ها وجود دارد. با استفاده از بلوک های یخ ایجاد شده و سپس با چراغ های چند رنگ تزئین شده است. درختان پارک اودوری در ساپورو طی ماه های نوامبر و دسامبر کاملاً با هزاران چراغ پوشانده شده و کل مکان را به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کرده اند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 17323
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی